Kkparasietquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:09 schreef Harvest89 het volgende:
Wel eens een kratje bier niet gescand.
Tsja, moeten ze beter opletten.
En het bonnetje kan je ook niet meer vinden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:04 schreef Grems het volgende:
Gewoon zeggen dat je er geen actieve herinnering aan hebt, komt alles goed.
Dat vind ik nog wel tricky, Bij alcohol gaat dat ding sowieso af en als je dan geen melding krijgt terwijl je wel met een kratje wegloopt valt dat wel op. Andersom neem ik juist wel eens wat mee terwijl ik ook alcohol koop, dan krijg je een leeftijdscontrole, maar geen controle op de boodschappen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:09 schreef Harvest89 het volgende:
Hoe moeten ze beter opletten? Er staan vaak klanten iets af te rekenen bij meerdere zelfscans. Een winkelmedewerker heeft ook maar één paar ogen...quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:09 schreef Harvest89 het volgende:
Ze hebben geen opvoeding gehad.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:03 schreef LethalNinja het volgende:
Ik vroeg mij al eerder af, hoe doen ze het toch? Zouden ze maximaal lenen? Zouden ze veel geld van Paps en Mams krijgen? Hoe komt het dat ik zoveel studenten zie in de AH die ook duur vlees, verse sushi etc kopen?
Nu is het mij duidelijk. Een aantal jat er flink op los sinds er een zelfscan is. En dan praten ze het goed tegen zichzelf door te zeggen dat zij het moeilijk hebben en het leven duur is. What the fuck.... Wat voor opvoeding hebben ze gehad? Dan eet je maar wat minder luxe, dan zuip je wat minder, ga je misschien niet twee keer per week uit en noem maar op.
https://www.vice.com/nl/a(...)lfscankassa-inflatie
Studenten die persé van luxe goederen moeten genieten ondanks dat ze daarvoor te weinig doekoes hebben.
NB: wordt tijd voor stevig aanpakken, jatten? Dan een strafblad aantekening, dan is die studie ineens ook niet meer zoveel waard. Veel plezier met aanvragen van je VOG
Dat is duidelijk ja. Is pure diefstal.quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je had gewoon dat kratje moeten aanslaan en je hebt dus moedwillig wat gejat.
heb jij al de hele dag zitten zuipen ofzo?quote:Op zaterdag 24 december 2022 17:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Ze hebben geen opvoeding gehad.
Dat is de hele probleem in Nederland.
Ongeacht welke afkomst je komt.
Ze vreten zelf het eten op in de winkel.
En een beveiliger kan niks meer doen door een achterlijke rechter die uit spraak heeft gemaakt.
Dat als een beveiliger zo iemand appart in een kamer neemt een de politie belt
Wat juist de functie is van zo beveiliger.
Heeft de rechterlijke uitspraak uit gesproken dat het vrijheids beroving .
Hup goed gedaan achterlijke rechter je heb net een stukje van de beveiliging afgebroken.
Lijkt wel of onze rechter en overheid letterlijk ons land een 3e wereld land willen maken zonder rechter systeem.
En iedereen het maar uitzoekt
Normen en waarde bestaat niet meer aangezien die opvoeding van thuis hoor te krijgen .
Maar ja elke oudere pleurt hun kinderen bij een vreemde neer dan zelf fatsoenlijk op te voeden
En zo gaat alles letterlijk naar de klote .
Als we nou overal camera's ophangen. Kunnen we AI creëren die diefstal detecteertquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is belangrijk om te erkennen dat diefstal in de supermarkt een serieus probleem is en dat het op verschillende manieren kan worden aangepakt. Hier zijn enkele stappen die u kunt nemen om diefstal te voorkomen of op te lossen:
Zorg voor bewaking: Door het plaatsen van beveiligingscamera's en het aannemen van beveiligingspersoneel, kunt u helpen om diefstal te voorkomen en te detecteren.
Maak gebruik van anti-diefstal-technologie: Er zijn verschillende technologieën beschikbaar die kunnen helpen om diefstal te voorkomen, zoals elektronische artikelbeveiliging en zelfscanners met diefstalpreventie.
Voer gedragsinterventies uit: Door middel van opleiding en sensibilisering van het personeel kunt u helpen om een culturele verandering te bewerkstelligen die diefstal afkeurt en het personeel in staat stelt om diefstal op een effectieve manier te herkennen en te verhinderen.
Werk samen met de politie: Door samen te werken met de plaatselijke politie kunt u ervoor zorgen dat diefstal serieus wordt genomen en dat er adequate maatregelen worden genomen om diefstal te voorkomen en op te lossen.
Zorg voor een goed zicht op de winkel: Door het creëren van een open en welkom winkelomgeving kunt u helpen om diefstal te verminderen door het verminderen van de mogelijkheid voor klanten om dingen te verstoppen of te verbergen.
Het is belangrijk om te onthouden dat diefstal in de supermarkt een complex probleem is en dat er geen enkele oplossing is die in alle gevallen werkt. Het is daarom belangrijk om een aanpak te kiezen die past bij uw specifieke situatie en om regelmatig te evalueren wat werkt en wat niet. (bron: chat.openai.com)
Ik neem dat er al bewaking en beveiligingscamera's zijn. Normaal staat er toch zo'n medewerker die het gedrag van mensen kan herkennen die willen stelen aan een zelfscan.
Fijna feestdagen.
Apart. Beide beweringen lees ik niet terug in de OP. Waar staat dat?quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:28 schreef corehype het volgende:
Als een miljardair miljarden mag steken is het oke
Als een student ook maar 1 ding doet dan hand er af volgens TS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |