abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207214251
Ik vroeg mij al eerder af, hoe doen ze het toch? Zouden ze maximaal lenen? Zouden ze veel geld van Paps en Mams krijgen? Hoe komt het dat ik zoveel studenten zie in de AH die ook duur vlees, verse sushi etc kopen?

Nu is het mij duidelijk. Een aantal jat er flink op los sinds er een zelfscan is. En dan praten ze het goed tegen zichzelf door te zeggen dat zij het moeilijk hebben en het leven duur is. What the fuck.... Wat voor opvoeding hebben ze gehad? Dan eet je maar wat minder luxe, dan zuip je wat minder, ga je misschien niet twee keer per week uit en noem maar op.

https://www.vice.com/nl/a(...)lfscankassa-inflatie

Studenten die persé van luxe goederen moeten genieten ondanks dat ze daarvoor te weinig doekoes hebben.

NB: wordt tijd voor stevig aanpakken, jatten? Dan een strafblad aantekening, dan is die studie ineens ook niet meer zoveel waard. Veel plezier met aanvragen van je VOG
pi_207214263
Gewoon zeggen dat je er geen actieve herinnering aan hebt, komt alles goed.
  zaterdag 24 december 2022 @ 17:09:27 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207214297
Wel eens een kratje bier niet gescand.

Tsja, moeten ze beter opletten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_207214308
Als ze klaar zijn met hun studie jatten ze die corporates van binnenuit.
.
  zaterdag 24 december 2022 @ 17:10:39 #5
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_207214310
Sushi en smoothies.. wtf man leef gewoon als andere studenten op pasta met de goedkoopste tomatensaus en wat groenten, en brood met pindakaas :{ Dat zal wat worden straks, wil nu niet eens een baantje zoeken :') Nieuwe crimineel met bijstandsuitkering incoming..
pi_207214316
Het lullige is dat de prijzen daardoor juist duurder worden voor iedereen. Het is niet voor niets dat degene die vroeger eten pikte al uit de groep werd gegooid.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_207214360
@sirdanilot...
Ik zwaai naar dieren.
pi_207214395
En dan worden ze gepakt,..,dan weer janken dat ze geen baan kunnen krijgen zeker 400 per maand ook jatten en gewoon normaal vinden wtf..
Ik zwaai naar dieren.
pi_207214453
Moeten hullie weten. Als je gepakt wordt riskeer je een strafblad en kun je niet eens een fatsoenlijke baan meer krijgen. Ergo: Risk is vele malen hoger dan de reward, ik zeg slechte deal
  zaterdag 24 december 2022 @ 17:27:02 #10
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_207214461
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 17:09 schreef Harvest89 het volgende:

Kkparasiet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_207214698
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 17:04 schreef Grems het volgende:
Gewoon zeggen dat je er geen actieve herinnering aan hebt, komt alles goed.
En het bonnetje kan je ook niet meer vinden.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_207214714
quote:

Dat vind ik nog wel tricky, Bij alcohol gaat dat ding sowieso af en als je dan geen melding krijgt terwijl je wel met een kratje wegloopt valt dat wel op. Andersom neem ik juist wel eens wat mee terwijl ik ook alcohol koop, dan krijg je een leeftijdscontrole, maar geen controle op de boodschappen.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_207214728
quote:

Hoe moeten ze beter opletten? Er staan vaak klanten iets af te rekenen bij meerdere zelfscans. Een winkelmedewerker heeft ook maar één paar ogen...

Je had gewoon dat kratje moeten aanslaan en je hebt dus moedwillig wat gejat.
pi_207214751
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2022 17:03 schreef LethalNinja het volgende:
Ik vroeg mij al eerder af, hoe doen ze het toch? Zouden ze maximaal lenen? Zouden ze veel geld van Paps en Mams krijgen? Hoe komt het dat ik zoveel studenten zie in de AH die ook duur vlees, verse sushi etc kopen?

Nu is het mij duidelijk. Een aantal jat er flink op los sinds er een zelfscan is. En dan praten ze het goed tegen zichzelf door te zeggen dat zij het moeilijk hebben en het leven duur is. What the fuck.... Wat voor opvoeding hebben ze gehad? Dan eet je maar wat minder luxe, dan zuip je wat minder, ga je misschien niet twee keer per week uit en noem maar op.

https://www.vice.com/nl/a(...)lfscankassa-inflatie

Studenten die persé van luxe goederen moeten genieten ondanks dat ze daarvoor te weinig doekoes hebben.

NB: wordt tijd voor stevig aanpakken, jatten? Dan een strafblad aantekening, dan is die studie ineens ook niet meer zoveel waard. Veel plezier met aanvragen van je VOG
Ze hebben geen opvoeding gehad.
Dat is de hele probleem in Nederland.
Ongeacht welke afkomst je komt.

Ze vreten zelf het eten op in de winkel.
En een beveiliger kan niks meer doen door een achterlijke rechter die uit spraak heeft gemaakt.
Dat als een beveiliger zo iemand appart in een kamer neemt een de politie belt
Wat juist de functie is van zo beveiliger.
Heeft de rechterlijke uitspraak uit gesproken dat het vrijheids beroving .
Hup goed gedaan achterlijke rechter je heb net een stukje van de beveiliging afgebroken.

Lijkt wel of onze rechter en overheid letterlijk ons land een 3e wereld land willen maken zonder rechter systeem.
En iedereen het maar uitzoekt

Normen en waarde bestaat niet meer aangezien die opvoeding van thuis hoor te krijgen .
Maar ja elke oudere pleurt hun kinderen bij een vreemde neer dan zelf fatsoenlijk op te voeden

En zo gaat alles letterlijk naar de klote .
  zaterdag 24 december 2022 @ 17:58:46 #16
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_207214773
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 17:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Je had gewoon dat kratje moeten aanslaan en je hebt dus moedwillig wat gejat.
Dat is duidelijk ja. Is pure diefstal.

Maar af en toe was het wel eens makkelijk om mezelf te overtuigen iets kleins te stelen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 24 december 2022 @ 18:28:39 #17
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_207215056
Als een miljardair miljarden mag steken is het oke

Als een student ook maar 1 ding doet dan hand er af volgens TS
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_207215070
Als ze de stufi wat hoger maakte hoeven zij minder te stelen.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_207215288
Het is belangrijk om te erkennen dat diefstal in de supermarkt een serieus probleem is en dat het op verschillende manieren kan worden aangepakt. Hier zijn enkele stappen die u kunt nemen om diefstal te voorkomen of op te lossen:

Zorg voor bewaking: Door het plaatsen van beveiligingscamera's en het aannemen van beveiligingspersoneel, kunt u helpen om diefstal te voorkomen en te detecteren.

Maak gebruik van anti-diefstal-technologie: Er zijn verschillende technologieën beschikbaar die kunnen helpen om diefstal te voorkomen, zoals elektronische artikelbeveiliging en zelfscanners met diefstalpreventie.

Voer gedragsinterventies uit: Door middel van opleiding en sensibilisering van het personeel kunt u helpen om een culturele verandering te bewerkstelligen die diefstal afkeurt en het personeel in staat stelt om diefstal op een effectieve manier te herkennen en te verhinderen.

Werk samen met de politie: Door samen te werken met de plaatselijke politie kunt u ervoor zorgen dat diefstal serieus wordt genomen en dat er adequate maatregelen worden genomen om diefstal te voorkomen en op te lossen.

Zorg voor een goed zicht op de winkel: Door het creëren van een open en welkom winkelomgeving kunt u helpen om diefstal te verminderen door het verminderen van de mogelijkheid voor klanten om dingen te verstoppen of te verbergen.

Het is belangrijk om te onthouden dat diefstal in de supermarkt een complex probleem is en dat er geen enkele oplossing is die in alle gevallen werkt. Het is daarom belangrijk om een aanpak te kiezen die past bij uw specifieke situatie en om regelmatig te evalueren wat werkt en wat niet. (bron: chat.openai.com)

Ik neem dat er al bewaking en beveiligingscamera's zijn. Normaal staat er toch zo'n medewerker die het gedrag van mensen kan herkennen die willen stelen aan een zelfscan.

Fijna feestdagen.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_207215297
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 17:56 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]
Ze hebben geen opvoeding gehad.
Dat is de hele probleem in Nederland.
Ongeacht welke afkomst je komt.

Ze vreten zelf het eten op in de winkel.
En een beveiliger kan niks meer doen door een achterlijke rechter die uit spraak heeft gemaakt.
Dat als een beveiliger zo iemand appart in een kamer neemt een de politie belt
Wat juist de functie is van zo beveiliger.
Heeft de rechterlijke uitspraak uit gesproken dat het vrijheids beroving .
Hup goed gedaan achterlijke rechter je heb net een stukje van de beveiliging afgebroken.

Lijkt wel of onze rechter en overheid letterlijk ons land een 3e wereld land willen maken zonder rechter systeem.
En iedereen het maar uitzoekt

Normen en waarde bestaat niet meer aangezien die opvoeding van thuis hoor te krijgen .
Maar ja elke oudere pleurt hun kinderen bij een vreemde neer dan zelf fatsoenlijk op te voeden

En zo gaat alles letterlijk naar de klote .
heb jij al de hele dag zitten zuipen ofzo?
  zaterdag 24 december 2022 @ 19:02:32 #21
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_207215359
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 18:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is belangrijk om te erkennen dat diefstal in de supermarkt een serieus probleem is en dat het op verschillende manieren kan worden aangepakt. Hier zijn enkele stappen die u kunt nemen om diefstal te voorkomen of op te lossen:

Zorg voor bewaking: Door het plaatsen van beveiligingscamera's en het aannemen van beveiligingspersoneel, kunt u helpen om diefstal te voorkomen en te detecteren.

Maak gebruik van anti-diefstal-technologie: Er zijn verschillende technologieën beschikbaar die kunnen helpen om diefstal te voorkomen, zoals elektronische artikelbeveiliging en zelfscanners met diefstalpreventie.

Voer gedragsinterventies uit: Door middel van opleiding en sensibilisering van het personeel kunt u helpen om een culturele verandering te bewerkstelligen die diefstal afkeurt en het personeel in staat stelt om diefstal op een effectieve manier te herkennen en te verhinderen.

Werk samen met de politie: Door samen te werken met de plaatselijke politie kunt u ervoor zorgen dat diefstal serieus wordt genomen en dat er adequate maatregelen worden genomen om diefstal te voorkomen en op te lossen.

Zorg voor een goed zicht op de winkel: Door het creëren van een open en welkom winkelomgeving kunt u helpen om diefstal te verminderen door het verminderen van de mogelijkheid voor klanten om dingen te verstoppen of te verbergen.

Het is belangrijk om te onthouden dat diefstal in de supermarkt een complex probleem is en dat er geen enkele oplossing is die in alle gevallen werkt. Het is daarom belangrijk om een aanpak te kiezen die past bij uw specifieke situatie en om regelmatig te evalueren wat werkt en wat niet. (bron: chat.openai.com)

Ik neem dat er al bewaking en beveiligingscamera's zijn. Normaal staat er toch zo'n medewerker die het gedrag van mensen kan herkennen die willen stelen aan een zelfscan.

Fijna feestdagen.
Als we nou overal camera's ophangen. Kunnen we AI creëren die diefstal detecteert
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  zaterdag 24 december 2022 @ 19:13:59 #22
499834 Boze_Loopeend
Gaarne verwijderen
pi_207215469
AH is kut winkel maar zal wel dat mensen steken ik word nooit gecontroleerd maar ik steel niet ik wil geen problemen en ik geloof ook dat er een hogere macht is
Graag dit account verwijderen.
pi_207220588
Sowieso linkse mensen die pvda stemmen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 25 december 2022 @ 02:48:17 #24
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_207220963
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2022 18:28 schreef corehype het volgende:
Als een miljardair miljarden mag steken is het oke

Als een student ook maar 1 ding doet dan hand er af volgens TS
Apart. Beide beweringen lees ik niet terug in de OP. Waar staat dat?
  Moderator zondag 25 december 2022 @ 02:59:22 #25
236264 crew  capricia
pi_207220987
Staan hele handleidingen op Twitter hoe te stelen bij de AH zelfscan, idem aan dit artikel. Triest.

[ Bericht 7% gewijzigd door capricia op 25-12-2022 03:05:53 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')