Vergeleken met andere opties zeker, maar in deze context kon ik er zeker blij van worden.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is zelfs ronduit matig
Was dat zo'n ding toen ja, dat dit gejat zou zijn van Hashpipe?quote:
bij mij welquote:Op maandag 13 februari 2023 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat zo'n ding toen ja, dat dit gejat zou zijn van Hashpipe?
Ik vind hem ook wel fijn, volgens mij ook het eerste album dat ik van ze geluisterd hebt. Ik moet hem ook nog thuis hebben liggen.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet de beste Interpol, wel mijn persoonlijke jeugdcement.
Ik ben hier inderdaad ook wel vaker te vinden dan op Radio 2.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:41 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb overigens besloten de rest van de week hier te blijven. Er komt nog wel een Mol880 of Rob80 later dit jaar, dus eigenlijk is de keuze niet lastig.
Goed dat ik deze net even gemist heb. Hoewel ik ook niet op het ideale moment terugkeer voor wat laatste geluiden voor ik naar level 2 ga.quote:
Stemplaat helemaal gemist, zelf maar geluisterd.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
You know that I would love to see you next year
I hope that I am still alive next year
You know that I would love to see you in that dress
I hope that I will live to see you undressed
Blijft toch genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |