Overigens denk ik dat ik hier voor het eerst het woord LOCKDOWN hoorde. Nooit verwacht dat ik dat woord nog zoveel vaker zou horen.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:31 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Visionair Ye voorspelde in 2008 al wat er 12 jaar later zou gebeuren
Die is ook wel zwaar afgetakeld ja, en deze plaat was zo goed. Jammer dat de 2 grootste hits eigenlijk de minste nummers waren. Of nouja, Not Fair was vreselijk, Fuck You oke maar zeker niet een van de beste nummers op de plaat.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:35 schreef Tussle266 het volgende:
Nog een stukje hoezee voor iemand die (op een andere manier) niet helemaal 100 is. Dus ach, wat maakt het allemaal ook uit.
Het was zelfs zo dat ik jaren om die plaat heen ben gelopen door die hits. Pas later ontdekte ik dat er meer in het leven is.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is ook wel zwaar afgetakeld ja, en deze plaat was zo goed. Jammer dat de 2 grootste hits eigenlijk de minste nummers waren. Of nouja, Not Fair was vreselijk, Fuck You oke maar zeker niet een van de beste nummers op de plaat.
Ja dit. Liefst hou ik m'n ogen en oren een beetje gesloten en dicht voor z'n recente uitlatingenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:32 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja lastige kwestie. Ik heb zoveel plezier op deze muziek gehad, maar die man staat zo idioot ver van me af nu.
Vind em meer dan leuk zelfs. Dat het om een Neptunes productie gaat hoor je er best wel een beetje van af hequote:
Pork and Beans is een hoezee zonder clip ja?quote:Op maandag 13 februari 2023 16:37 schreef Tussle266 het volgende:
Hoezee
Edit: opnieuw gevolgd door helaas.
Mogelijk door de illusie van de clip denk ik. Ik ben ook maar een mens natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pork and Beans is een hoezee zonder clip ja?
Die clip was fantastisch ja met die YouTube memes van het eerste uurquote:Op maandag 13 februari 2023 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pork and Beans is een hoezee zonder clip ja?
Deze is zelfs ronduit matigquote:Op maandag 13 februari 2023 17:16 schreef Tussle266 het volgende:
Ik plaats nog een hoezee. Niet de beste Timmy en Nelly, maar genoeg voor een hoezee.
Neem aan dat Say It Right en Promiscuous dikke vette top 200 noteringen zijn hier.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:16 schreef Tussle266 het volgende:
Ik plaats nog een hoezee. Niet de beste Timmy en Nelly, maar genoeg voor een hoezee.
Vergeleken met andere opties zeker, maar in deze context kon ik er zeker blij van worden.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze is zelfs ronduit matig
Was dat zo'n ding toen ja, dat dit gejat zou zijn van Hashpipe?quote:
bij mij welquote:Op maandag 13 februari 2023 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dat zo'n ding toen ja, dat dit gejat zou zijn van Hashpipe?
Ik vind hem ook wel fijn, volgens mij ook het eerste album dat ik van ze geluisterd hebt. Ik moet hem ook nog thuis hebben liggen.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet de beste Interpol, wel mijn persoonlijke jeugdcement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |