Wat voor pyjama heb jij?quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig lekker in pyjama op de bank. Eten voor vanavond is al klaar.
Hier is een hertje aan het stoven. Straks wat pasta erbij en klaar voor vanavond.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga nog even naar het Kolenboertje voor kolen en vlees
Ik heb een roze pyjama met kerstboompjesquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat voor pyjama heb jij?Hier lekker in joggingsbroek (al de hele dag ook trouwens
)
Zijn de hormonen die opspelen denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]Je hebt al wat drankjes achter de kiezen?
Neuhquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]Je hebt al wat drankjes achter de kiezen?
quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een roze pyjama met kerstboompjes
quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik vroeg het omdat ik eigenlijk al zoiets verwachte.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewandeld in Zeeland en een visje gegeten aan de kust.
Vanavond beetje smurfen.
Hue hue?quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Beetje met poesjes gespeeld ook vanmiddag
Vind jou altijd wel een voorbeeld qua relaxed, leven.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:40 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig lekker in pyjama op de bank. Eten voor vanavond is al klaar.
Ja, droog en de zon scheen een beetje waterig. Lekker weer om buiten te zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt goedWas het lekker weer? Hier al de hele dag regen.
Nou ja, ik heb geen kinderenquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind jou altijd wel een voorbeeld qua relaxed, leven.
Je doet altijd precies wat ik te weinig doe.
Ja maar ben dan druk ga te lang door en lig vaak pas om 22:00 op de bankquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb geen kinderenEn ik lees van jou toch ook vaak dat je met hobby's bezig bent?
Pyjama's zijn ook gewoon leuk. Ik heb er denk ik ook nog ergens een met kerstpinguins. Maar die vind ik net wat te fris voor nu. Joggingbroek loop ik in de winter altijd in als ik vrij ben. En ga er ook rustig mee naar de stad enzo, kan mij het schelen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ging normaal elk jaar rond Thanksgiving naar de VS, en dan kochten m'n stiefmoeder en ik dezelfde kerst/winterpyjamas. Ik heb dus echt 15 verschillende van zulke pyjamas
![]()
Maar lekker hoor, al hele dag in joggingbroekZo hoort kerst te zijn vind ik
Vanavond eens om half acht in bed gaan liggen dan.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind jou altijd wel een voorbeeld qua relaxed, leven.
Je doet altijd precies wat ik te weinig doe.
Hopelijk is het morgen ook zulk weer, wil ook nog eventjes over het strand lopenquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewandeld in Zeeland en een visje gegeten aan de kust.
Vanavond beetje smurfen.
Tot welke leeftijd ben je nog jong?quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo terug kijkend kun je beter kinderen nemen als je nog jong bent qua energie
Doe ik ook, kan mij ook niks schelen. Het is wel meer een warme sportlegging die ik dan draag.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pyjama's zijn ook gewoon leuk. Ik heb er denk ik ook nog ergens een met kerstpinguins. Maar die vind ik net wat te fris voor nu. Joggingbroek loop ik in de winter altijd in als ik vrij ben. En ga er ook rustig mee naar de stad enzo, kan mij het schelen.
Hoe oud was jij bij de eerste?quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb altijd het gevoel dat jij je er prima mee vermaakt en vaak leuke dingen doet met je roedel meiden.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik denk dat Los een leuke vader isquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat jij je er prima mee vermaakt en vaak leuke dingen doet met je roedel meiden.
Dat is al vroeg! Eet smakelijkquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
We hebben hier zo (over 10 minuten) een driegangen keuze menu. Ik ga dus zo naar beneden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |