Dat was bedoeld om onder te zitten terwijl je al die hapjes inademdequote:Op zaterdag 24 december 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zat ook nog een fleece deken in, maar ik denk niet dat ik die kan eten
Wat, je PROBEERT het niet eensquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er zat ook nog een fleece deken in, maar ik denk niet dat ik die kan eten
Hij zit in een hoesje en ik was bang dat ik ‘m daar niet meer netjes in zou krijgenquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat was bedoeld om onder te zitten terwijl je al die hapjes inademde
Dus hij blijft nu voor eeuwig in dat hoesje zitten?quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij zit in een hoesje en ik was bang dat ik ‘m daar niet meer netjes in zou krijgen
Ja zonde om er uit te halen, want dan komt die er niet meer netjes in terugquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus hij blijft nu voor eeuwig in dat hoesje zitten?
Nou ja, ik heb natuurlijk al een fijne fleece dekenquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus hij blijft nu voor eeuwig in dat hoesje zitten?
En het is bijna tijd om in bed te gaan liggen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:20 schreef kwiwi het volgende:
Pff gergi is nog steeds aan de telefoon. Inmiddels heb ik zoveel gesnackt dat ik geen honger meer heb
Als het maar lekker is.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:22 schreef mschol het volgende:
culinaire hoogstand van deze kerst:
kant en klare gehaktbal op wit puntje met mayo
quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:22 schreef mschol het volgende:
culinaire hoogstand van deze kerst:
kant en klare gehaktbal op wit puntje met mayo
Waar is ballie?quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Wilde Blade Runner 2049 gaan kijken, zou toch zweren dat ik die op blu-ray had liggen, maar kan hem niet vinden
Bij d'r tante in Marokko, of Apeldoorn kan ookquote:
Staat op prime en hbo maxquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:24 schreef LTVDK het volgende:
Wilde Blade Runner 2049 gaan kijken, zou toch zweren dat ik die op blu-ray had liggen, maar kan hem niet vinden
Heb ik allebei nietquote:
O, is dat vandaag? Dacht dat dat morgen was.quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij d'r tante in Marokko, of Apeldoorn kan ook
Nee morgen mag ze jullie weer komen vervelenquote:Op zaterdag 24 december 2022 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, is dat vandaag? Dacht dat dat morgen was.
Viaplay of kon?quote:
Wat is-ie allemaal aan het bespreken? Kun je er iets van meekrijgen?quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:20 schreef kwiwi het volgende:
Pff gergi is nog steeds aan de telefoon. Inmiddels heb ik zoveel gesnackt dat ik geen honger meer heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |