Wat staat er op het menu?quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Gergi is nog aan de telefoon met z'n zus maar ik heb honger.. zit maar een boterham met kaas te eten
gezellig kerstmaalquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:37 schreef kwiwi het volgende:
Gergi is nog aan de telefoon met z'n zus maar ik heb honger.. zit maar een boterham met kaas te eten
De niet erg met kookkunsten bedeelde vriendin van haar vader toch?quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hč? Kan ik wat extra woorden kopen?
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Aha okquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De niet erg met kookkunsten bedeelde vriendin van haar vader toch?
Amateurquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch een tikje misselijk nu
Vriendin van mijn vader. Ze zoekt mij steeds opquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hang wat kerstballen in je neus. Dan zal het vast wel snel zo voelen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:44 schreef Haags het volgende:
Het voelt ook helemaal niet alsof het morgen kerst is.
Nu heb ik spijt dat ik het vroegquote:
Ze is gewoon geďnteresseerd in jequote:Op zaterdag 24 december 2022 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vriendin van mijn vader. Ze zoekt mij steeds op
Ik zal mijn ballen in jouw neus hangen onder het genot van kerstmuziek.quote:Op zaterdag 24 december 2022 18:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hang wat kerstballen in je neus. Dan zal het vast wel snel zo voelen.
Kerstmuziek aan.
Die rotsjes waren dan kennelijk niet de enige snacks vandaagquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch een tikje misselijk nu
Komt allemaalquote:Op zaterdag 24 december 2022 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)editcard-ooit-gedaan
Alsof de wereld morgen ophoudt met bestaan of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |