SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
[ Bericht 1% gewijzigd door FranticDJ op 24-12-2022 15:22:03 ]
Heb je gezien wie het heeft gedaan?quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
Godver. Heeft een paardenbeffer z’n deur in mij spatbord geparkeerd
Stond er op te kijken, wordt wel opgelost hoorquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je gezien wie het heeft gedaan?
Knap. Nog geen antwoord op je vraag, maar al wel ruzie.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n moeder gevraagd of zij nog een cadeautje voor m'n zus wist, en ze vroeg wat mijn budget was en wat het budget van m'n zus was, dat was hoger, maar ik ben blijkbaar net zo rijk als m'n zus dus ik moet niet zo mieren over een paar euro.
Zal de dader ooit nog worden gezien door zijn familie, of bedoel je dat het via de ZLM wordt geregeld?quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stond er op te kijken, wordt wel opgelost hoor
Hoofd van dat gebefte paard in zijn bed vanavond?quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Stond er op te kijken, wordt wel opgelost hoor
En ik praat ook door iedereen heen en ik had niet gestoft.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap. Nog geen antwoord op je vraag, maar al wel ruzie.
oke, doeiquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik praat ook door iedereen heen en ik had niet gestoft.
Kon erger ja. Heb je die vrouw nog platen zien draaien voor de Kruidvat?quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
@:Haags ik was ook even de stad in. Of naja alleen naar de Douglas maar vond het op zich prima te doen qua drukte. Ook in de supermarkt en de kringloopwinkel was zelfs rustig voor een zaterdagmiddag.
Zij willen onderhands. Prima, anders gaan de goden het maar bij hen verhalenquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal de dader ooit nog worden gezien door zijn familie, of bedoel je dat het via de ZLM wordt geregeld?
Plausibel.gifquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoofd van dat gebefte paard in zijn bed vanavond?
Vond het hier ook vrij rustig, alleen bij de slager stond er een lange rij buiten en bij de bakker was het drukquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:26 schreef liesje1979 het volgende:
@:Haags ik was ook even de stad in. Of naja alleen naar de Douglas maar vond het op zich prima te doen qua drukte. Ook in de supermarkt en de kringloopwinkel was zelfs rustig voor een zaterdagmiddag.
Nee want ik was via westeinde gefietst en kwam dus vanaf de andere kant, de kant van de kerk zeg maar. Ik kwam wel meisjes als kerstboom verkleed tegen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Kon erger ja. Heb je die vrouw nog platen zien draaien voor de Kruidvat?
Hmm onderhands is wel lastig, vaak kost zo'n eenvoudige schade toch wel een goeie duizend euro of meerquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zij willen onderhands. Prima, anders gaan de goden het maar bij hen verhalen
Hmm. Doe je het bewust om je moeder te pesten?quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik praat ook door iedereen heen en ik had niet gestoft.
Nou ja ach ze ging compleet los in een torentje. Dansend en al, helemaal uit d'r panty. Moest er wel om lachen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee want ik was via westeinde gefietst en kwam dus vanaf de andere kant, de kant van de kerk zeg maar. Ik kwam wel meisjes als kerstboom verkleed tegen.Was het leuk?
quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:31 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou ja ach ze ging compleet los in een torentje. Dansend en al, helemaal uit d'r panty. Moest er wel om lachen.
Ja mijn vriendin wilde nog even de Primark in ik zei nou daar heb ik geen trek in ik ga wel bij die dj staanquote:
We gaan t meemaken. Deuk van 2cmquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm onderhands is wel lastig, vaak kost zo'n eenvoudige schade toch wel een goeie duizend euro of meer
Snel een frietje eten bij de Mac.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja mijn vriendin wilde nog even de Primark in ik zei nou daar heb ik geen trek in ik ga wel bij die dj staan
Haha daar was ruim de tijd voor ja. Sterker nog, als ik naar de Griek was gegaan met een 3-gangen menu dan had ik nog tijd over.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Snel een frietje eten bij de Mac.
quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha daar was ruim de tijd voor ja. Sterker nog, als ik naar de Griek was gegaan met een 3-gangen menu dan had ik nog tijd over.
Hij zal ondertussen wat opgewarmd zijn maar hij zal een graad of 4-5 geweest zijn toen die open gingquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je m wel op de goeie temperatuur?
Als ik zou gaan miepen geef ik mezelf wel de cadeaukaart die ik gekocht heb, aangezen mn zusje een kleiner budget heeft en daardoor 20 euro minder op dezelfde cadeaykaart kan zettenquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had m'n moeder gevraagd of zij nog een cadeautje voor m'n zus wist, en ze vroeg wat mijn budget was en wat het budget van m'n zus was, dat was hoger, maar ik ben blijkbaar net zo rijk als m'n zus dus ik moet niet zo mieren over een paar euro.
en is ie nu dan beter?quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij zal ondertussen wat opgewarmd zijn maar hij zal een graad of 4-5 geweest zijn toen die open ging
Ja vind ik het ook wel tijd voor. Beetje zuurstof in huisquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:41 schreef liesje1979 het volgende:
Lekker even de ramen tegen elkaar open.
Ga ook zelf even lekker naar buiten joh! Het is fijn buiten.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vind ik het ook wel tijd voor. Beetje zuurstof in huisMijn klimaatregelding gaat anders over z'n nek. Alles potdicht en toch overal kaarsjes aan de hele dag..
Was vanmiddag inderdaad erg lekker in het zonnetje.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga ook zelf even lekker naar buiten joh! Het is fijn buiten.
Man3, wat een gezeur zeg. Wat boeit het ook hoeveel een cadeau kost? Het hoeft toch niet altijd tegen het plafond van je budget aan te zitten?quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:21 schreef CherryLips het volgende:
Eigenlijk moet ik misschien ook proberen een klein stukje te lopen, maar ik voel me nog ziek.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga ook zelf even lekker naar buiten joh! Het is fijn buiten.
1400 vandaag. Maar vind het wel best. Heb de hele week al 12k+ gelopen elke dagquote:Op zaterdag 24 december 2022 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ja het is echt lekker buitenNu schoenen al uit, maar morgen ga ik naar pa en ma en dan ga ik wel meer lopen. Trouwens vandaag ook alweer over de 3000 hoor, valt niks tegen allemaal.
Kom je daarna bij mij ook stofzuigenquote:
Hmm balen. Maar gewoon even een heel klein blokje om voor de frisse lucht wil misschien wel helpen qua lamlendigheid.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik misschien ook proberen een klein stukje te lopen, maar ik voel me nog ziek.
Ik kan dat gewoon niet zo goed, een hele dag niets doen en ook niet buiten komen. Dan zit ik de hele dag te internetten en of tv te kijken en dan ben ik rond een uur of negen in de avond het allemaal echt zo beu. Omdat het dan de hele dag hetzelfde is ofzo. Dus ik doe graag wat dingen tussendoor om de dag te breken. En ook een dutje straks natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Heerlijk dagje niks vandaagDaar word je ZO productief van gewoon
![]()
Ik net zo, niksen is op de lange duur echt vervelend.quote:Op zaterdag 24 december 2022 16:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon niet zo goed, een hele dag niets doen en ook niet buiten komen. Dan zit ik de hele dag te internetten en of tv te kijken en dan ben ik rond een uur of negen in de avond het allemaal echt zo beu. Omdat het dan de hele dag hetzelfde is ofzo. Dus ik doe graag wat dingen tussendoor om de dag te breken. En ook een dutje straks natuurlijk.
a beterschapquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik misschien ook proberen een klein stukje te lopen, maar ik voel me nog ziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |