Ja joh! maar heb wel regenwormen gekochtquote:
ooh leuk! heel veel kijkplezier gewenst!quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja joh! maar heb wel regenwormen gekocht(spelletje)
ben nu how the crinch stole christmas aan het kijken
ooh nou dan nog maar even lekker flims kijken en spelletjes spelenquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee mocht nog niet weg.. morgen pas
Ja i'll try to make my best of itquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh nou dan nog maar even lekker flims kijken en spelletjes spelen
heel goed!quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja i'll try to make my best of it
Oeh lekker lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:12 schreef Schakeltopia het volgende:
nou lekker met mijzelf
ik ga nasi kip maken met pindasaus![]()
en pozza![]()
en toastjes![]()
en sjips
Oei!quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ben alleen wel kroepoek vergeten
was net de winkel uit na uur in de rij gestaan te hebben. ik dacht het is wel goedquote:
Ja het is echt mega drukquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was net de winkel uit na uur in de rij gestaan te hebben. ik dacht het is wel goed
Middag lieverdquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:25 schreef Loveable het volgende:
Middag lieve mensen
Hier was t ook druk in de winkel, maar bij de kassa viel het wel mee
Ik dacht alletwee, eentje in de middag en eentje in de avond en daarna toast en chips eten tot je in slaap valtquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:13 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dan vanaovnd pozza en morgen lekker nasi ofzo
vind dit heel niet slecht klinken! ik ga er even overna denkenquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht alletwee, eentje in de middag en eentje in de avond en daarna toast en chips eten tot je in slaap valt
quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind dit heel niet slecht klinken! ik ga er even overna denken
ooh! dat heb ik vroeger toen ik j ong was wel is gemaakt. is met chocola en koekjes erin toch?quote:
Jaa echt heerlijk. Ik heb het gekocht bij waar ik vanmiddag geluncht had. Met witte chocola heerlijkquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh! dat heb ik vroeger toen ik j ong was wel is gemaakt. is met chocola en koekjes erin toch?
Ja dat is het zekerquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:39 schreef Loveable het volgende:
Dat is lekker zeg, maar ook wel vullend
zoo echt heel machtig inderdaadquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:39 schreef Loveable het volgende:
Dat is lekker zeg, maar ook wel vullend
omnomnomquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaa echt heerlijk. Ik heb het gekocht bij waar ik vanmiddag geluncht had. Met witte chocola heerlijk
Het is immers niet elke dag kerst hequote:Op zaterdag 24 december 2022 15:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind dit heel niet slecht klinken! ik ga er even overna denken
haha ach joh lekker manquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Voor niks die 9 km gewandeld vanmorgen
maar is toch pas morgen kerst, of zit iedereen vanavond al aan het kerst diner?quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is immers niet elke dag kerst he
ooeeh lekker lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:41 schreef Loveable het volgende:
Ik heb vanavond zalm carpaccio en chinese tomatensoep
Geen idee. Ik tweede pas.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar is toch pas morgen kerst, of zit iedereen vanavond al aan het kerst diner?
lolquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ging een keer bij iemand van mijn straat spelen, ging die een eitje bakken helemaal aangebrand, ging die in de tuin van de onderburen pleuren. We waren toen 9 ofzo
oeh lekker! ik heb ook een doosje dropjes gekochtquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:40 schreef Loveable het volgende:
* Loveable zit dropstaafjes te eten
Ook lekker muntdrop ook zo verslavend en van die rollendropquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:42 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
oeh lekker! ik heb ook een doosje dropjes gekocht
maar die ligt nog in de kast
jaa inderdaad! daar blijf je van door etenquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ook lekker muntdrop ook zo verslavend en van die rollendrop
Deze zijn dat
[ afbeelding ]
Echt welquote:Op zaterdag 24 december 2022 17:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jaa inderdaad! daar blijf je van door eten![]()
Jaa fijne kerst allemaalquote:
Ho ho ho schakel!quote:
Sowiesoquote:
Normaal verwarm je gewoon met cv?quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:20 schreef devzero het volgende:
Drie keer per jaar gaat hier de open haard aan, en vandaag is daar 1 vanMaar vrnl omdat het buiten koud is
Wel lekker bezigquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:19 schreef Schakeltopia het volgende:
hij is nu onderweg naar rwanda
https://www.noradsanta.org/en/map
Ja, heatpump. Maar die verwarmt het hele huis en ik hoef alleen maar warmte in de woonkamer. Het is nu 2C, maar over een paar uur gaat het weer vriezen (net als de rest van het land, is het hier relatief koud)quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Normaal verwarm je gewoon met cv?
Wel gezellig voor het sfeertje
Ik hoorde laatst een interview op de radio met de commandant van Norad over die tracker. Hij deed leuk meequote:
Witte kerst?quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, heatpump. Maar die verwarmt het hele huis en ik hoef alleen maar warmte in de woonkamer. Het is nu 2C, maar over een paar uur gaat het weer vriezen (net als de rest van het land, is het hier relatief koud)
Niet hier helaas, we krijgen alleen koude en droge lucht uit het noorden. Het is al uitzonderlijk als het hier vriest, maar nog uitzonderlijker als het na 8 uur 's ochtends nog vriest (vandaag tot 11:00)quote:
Beetje net als hier dusquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet hier helaas, we krijgen alleen koude en droge lucht uit het noorden. Het is al uitzonderlijk als het hier vriest, maar nog uitzonderlijker als het na 8 uur 's ochtends nog vriest (vandaag tot 11:00)
Ken jij trouwens het spel Live a Live op de switch? Gekocht voor mijn dochtertje, maar had me verder niet ingelezenquote:
Nee dat ken ik niet. Heb je het zelf al gespeeld?quote:Op zaterdag 24 december 2022 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ken jij trouwens het spel Live a Live op de switch? Gekocht voor mijn dochtertje, maar had me verder niet ingelezen
Nee, ligt nu onder de boom ingepaktquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat ken ik niet. Heb je het zelf al gespeeld?
Ah zoquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ligt nu onder de boom ingepaktMijn dochtertje komt morgen, dus dan zie ik het wel
ff Dries inschakelenquote:Op zaterdag 24 december 2022 21:58 schreef hemarookworst het volgende:
Merry Crisis and a happy no year
Geen crisis waar Dries isquote:
juistem, die kerel weet t welquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen crisis waar Dries is![]()
Zulks een held!
Dries Roelvink, die zat ooit in een reclame voor weet ik het waarin ze riepen: "Geen crisis waar Dries is!". Dat was na de kredietcrisis in 2008quote:
dat is van na mijn tijdquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dries Roelvink, die zat ooit in een reclame voor weet ik het waarin ze riepen: "Geen crisis waar Dries is!". Dat was na de kredietcrisis in 2008
En kijk eens waarin we nu zittenquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dries Roelvink, die zat ooit in een reclame voor weet ik het waarin ze riepen: "Geen crisis waar Dries is!". Dat was na de kredietcrisis in 2008
Man man manquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach ja, om de paar jaar is het wel raak met iets. Wel leuk dat die coronacrisis er tussen zat, had ik nog nooit meegemaakt, een pandemie. En nu een energiecrisis, ook nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En kijk eens waarin we nu zitten
Klopt. Wie weet wat voor crisis/oorlog/ziekte we over 5 jaar hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach ja, om de paar jaar is het wel raak met iets. Wel leuk dat die coronacrisis er tussen zat, had ik nog nooit meegemaakt, een pandemie. En nu een energiecrisis, ook nog nooit gezien.
M'n vader vindt me maar een broekie en een amateur natuurlijk.... "Oorlog?!? in 40-45 werd de boerderij boven ons hoofd weg geschoten! DAT was oorlog! Energiecrisis? HA! In de jaren 70 mochten we geen auto rijden op zondag! DAT was crisis!"
Toen de guldens nog van hout waren!quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach ja, om de paar jaar is het wel raak met iets. Wel leuk dat die coronacrisis er tussen zat, had ik nog nooit meegemaakt, een pandemie. En nu een energiecrisis, ook nog nooit gezien.
M'n vader vindt me maar een broekie en een amateur natuurlijk.... "Oorlog?!? in 40-45 werd de boerderij boven ons hoofd weg geschoten! DAT was oorlog! Energiecrisis? HA! In de jaren 70 mochten we geen auto rijden op zondag! DAT was crisis!"
Niet gekliktquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:08 schreef hemarookworst het volgende:
Hier zie je ook Dries
http://jojojoseph.nl/
Toen een gulden nog veel geld was!quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Toen de guldens nog van hout waren!
Was ooit nog een topic over
Gewoon zo op een meeting verschijnen en als ze dat niet leuk vinden aanklagen dat ze niet divers en inclusief zijnquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo te zien mis ik niets
[ afbeelding ]
Toen de euro meer waard was dan de dollarquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen een gulden nog veel geld was!
Is dat momenteel niet dan?quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Toen de euro meer waard was dan de dollar
dat is wel erg lang geledenquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Toen de euro meer waard was dan de dollar
Klopt. Tegenwoordig is een euro weer iets meer waard dan 1 dollar, maar voor een hele korte periode was het minder waardquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:18 schreef hemarookworst het volgende:
Bij de wisseling van gulden naar euro was dollar ook tijdje meer waard toch
Dus 1 euro is dus iets meer waard van een dollarquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
1.00 US Dollar = 0.93973399 Euros
Volgens mij was er ook heel kort dat de Zwitserse Frank meer waard was dan euroquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Tegenwoordig is een euro weer iets meer waard dan 1 dollar, maar voor een hele korte periode was het minder waard
Nou je t zegtquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus 1 euro is dus iets meer waard van een dollar
Daarvoor moet ik even in mijn dossiers gluren aangezien ik die algemene kennis niet direct paraat hebquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook heel kort dat de Zwitserse Frank meer waard was dan euro
Discriminatie, alsof Nederlandse Frank niet net zoveel waard is als Zwitserse Frankquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook heel kort dat de Zwitserse Frank meer waard was dan euro
Om over de Duitse Mark te zwijgenquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Discriminatie, alsof Nederlandse Frank niet net zoveel waard is als Zwitserse Frank
Dat doet me denken aan een grap van Hans Teeuwen. Vraagt hij aan iemand in het publiek:quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Om over de Duitse Mark te zwijgen
Lang geleden toen de gulden nog meer waard was dan de euroquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een grap van Hans Teeuwen. Vraagt hij aan iemand in het publiek:
"Hoe heet jij?"
-"Ik heet Mark"
"Vanaf nu niet meer, vanaf nu heet jij Euro!"
Grappen uit de tijd dat de Euro er net was
En wat voor bier had je nog gebotteldquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan een grap van Hans Teeuwen. Vraagt hij aan iemand in het publiek:
"Hoe heet jij?"
-"Ik heet Mark"
"Vanaf nu niet meer, vanaf nu heet jij Euro!"
Grappen uit de tijd dat de Euro er net was
Een tripel blijkbaar. Eerste brouwsel. Zag er erg donker uit voor een tripel, benieuwd of het te zuipen isquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En wat voor bier had je nog gebotteld
Ik heb 1x een tripel gemaakt en die was absoluut niet donker. Was op zich wel te drinken, maar niets bijzondersquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een tripel blijkbaar. Eerste brouwsel. Zag er erg donker uit voor een tripel, benieuwd of het te zuipen is
We zien het over een paar weken welquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb 1x een tripel gemaakt en die was absoluut niet donker. Was op zich wel te drinken, maar niets bijzonders
Vooral niet haasten. Je zou na 2 weken er 1tje kunnen open maken, maar ik zou een maandje wachtenquote:Op zaterdag 24 december 2022 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We zien het over een paar weken wel
We hebben de tijd.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Vooral niet haasten. Je zou na 2 weken er 1tje kunnen open maken, maar ik zou een maandje wachten
quote:Op zondag 25 december 2022 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
Een AI verhaal voor @:schakeltopia
Er zijn verschillende redenen waarom iemand pan bami uit het raam zou kunnen pleuren. Zo kan het bijvoorbeeld gebeuren als iemand per ongeluk te veel pan bami heeft gemaakt en het niet op kan, of als iemand de pan bami niet lekker vindt en het daarom niet wil eten. Het kan ook zijn dat iemand pan bami uit het raam pleurt als gebaar van boosheid of frustratie, of gewoon om iets te doen wat anders is dan normaal.
In sommige gevallen kan het pleuren van pan bami uit het raam ook een vorm van protest of actie zijn, bijvoorbeeld als iemand het oneens is met bepaalde beslissingen of maatregelen van de overheid of een organisatie.
Hoe dan ook, het is belangrijk om te bedenken dat het pleuren van pan bami uit het raam niet alleen onhygiënisch kan zijn, maar ook kan leiden tot problemen met buren of autoriteiten. Het is daarom aan te raden om op een respectvolle en verantwoorde manier om te gaan met voedsel, en te zorgen dat het niet wordt verspild of op een ongepaste manier wordt behandeld.
owquote:Op zondag 25 december 2022 00:46 schreef Schakeltopia het volgende:
aah niet zoveel bijzonders. maar het keek wel makkelijk weg. geen ingewikkelde verhaal
prima tochquote:Op zondag 25 december 2022 00:47 schreef Schakeltopia het volgende:
bleetje cluedo ofzo. zonder na te hoeven denken
heb de nasi maar verschoven naar morgenquote:Op zondag 25 december 2022 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
Je nasi nog goed gelukt? @:schakeltopia
Pozza dus?quote:Op zondag 25 december 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb de nasi maar verschoven naar morgen
Als ik zin heb om te kokenquote:
quote:
quote:Op zondag 25 december 2022 22:28 schreef hemarookworst het volgende:
Ik kon in de winter uitslapen tot het weer donker werd
informeren kan nooit kwaadquote:Op zondag 25 december 2022 22:30 schreef suzi1 het volgende:
schakie, we hebben t over zonnepanelen gehad en hij gaat zich informeren. of t nut heeft bij hun omdat ze natuurlijk al 75 zijn
maar anders gaan we er mss toch voor!
Maar toen sliep ik ook om 6 u ofzoquote:Op zondag 25 december 2022 22:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik heb dat nooit echt gehad. Uitzondering daargelaten. 5, 6 uurtjes is eigenlijk bijna altijd maximaal.
quote:Op zondag 25 december 2022 22:33 schreef suzi1 het volgende:
oooh ik weet nog lang geleden. was van plan goed te gaan leren voor een examen. dus ik sta op en denk wow wat vroeg zo donker nog. was t al avond
Genotquote:Op zondag 25 december 2022 22:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar toen sliep ik ook om 6 u ofzo
Wel goed uitgerust om te gaan studerenquote:Op zondag 25 december 2022 22:33 schreef suzi1 het volgende:
oooh ik weet nog lang geleden. was van plan goed te gaan leren voor een examen. dus ik sta op en denk wow wat vroeg zo donker nog. was t al avond
Kijk zo hoort hetquote:
It's a Wonderful Life (1946) - Reference View - IMDb voor t eerst gezien, kwam halverwege binnenwaaien.quote:
Leuke film?quote:Op zondag 25 december 2022 22:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
It's a Wonderful Life (1946) - Reference View - IMDb voor t eerst gezien, kwam halverwege binnenwaaien.
Mooi.quote:Op zondag 25 december 2022 22:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, best wel.M'n zwager had m opgezet
Klinkt best leuk voor een keerquote:Op zondag 25 december 2022 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
lol deze paar daagjes geleden uitgekomen![]()
Nawelquote:Op zondag 25 december 2022 23:26 schreef suzi1 het volgende:
tsss post van mij verwijderd dat ik het idioot vond dat in nov al gevraagd werd wie je favo bb-er is terwijl dat volgend jaar pas van start gaat
Ik vind/vond Benny altijd wel een goede mod daar en die gaat ook weer BB modden volgens mij.quote:Op zondag 25 december 2022 23:29 schreef suzi1 het volgende:
ik was dat wel van plan ja, maar als ze me nu al wegvegen... dan weet je wel wat mij te wachten staat. straks elders een storthoop
Dat weet ik niet. Benny en D. ook dacht ik maar verder weet ik niet wie nog meer.quote:Op zondag 25 december 2022 23:32 schreef suzi1 het volgende:
VL neem ik in januari. en las dat dot, gert en lav daar ook mod zijn
de mods staan al genoteerd bij BBquote:Op zondag 25 december 2022 23:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Benny en D. ook dacht ik maar verder weet ik niet wie nog meer.
quote:
weekban kan ik wel handelen. dan app ik jou welquote:Op zondag 25 december 2022 23:33 schreef Schakeltopia het volgende:
zou mij er niet te druk om maken allemaal
Oh ik zie het ja.quote:
Wat was je allemaal van plan dan dat je denkt langer geband te worden?quote:Op zondag 25 december 2022 23:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
weekban kan ik wel handelen. dan app ik jou wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zeker door de brievenbus gekregenquote:Op zondag 25 december 2022 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
heb 15 pleuro korting bij uber eats
en voor minstens 60 euro bestellen?quote:Op zondag 25 december 2022 23:45 schreef hemarookworst het volgende:
heb 15 pleuro korting bij uber eats
quote:Op zondag 25 december 2022 23:44 schreef suzi1 het volgende:
niet klickenToch gekliktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op zondag 25 december 2022 23:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeker door de brievenbus gekregen
minstens 20quote:
quote:
Om toch beetje magie van de kerst cuties terug te brengenquote:
quote:Op maandag 26 december 2022 00:01 schreef engine het volgende:
[..]
Om toch beetje magie van de kerst cuties terug te brengen![]()
[ afbeelding ]
nooit van gehoordquote:Op zondag 25 december 2022 23:43 schreef suzi1 het volgende:
afgelopen week voor t eerst via dat een betaling gedaan. is eigenlijk net als ideal
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 december 2022 00:31 schreef suzi1 het volgende:
ik vond wel deze
wat had je gespammed danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met mn allereerste air maxies <3
vet!quote:Op maandag 26 december 2022 00:36 schreef suzi1 het volgende:
deze is nog oude van dynamo open air. wij bleven altijd tot we echt weggejaagd werden
met mn allereerste air maxies <3
quote:Op maandag 26 december 2022 00:36 schreef suzi1 het volgende:
deze is nog oude van dynamo open air. wij bleven altijd tot we echt weggejaagd werdenBen jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met mn allereerste air maxies <3En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |