Ja joh! maar heb wel regenwormen gekochtquote:
ooh leuk! heel veel kijkplezier gewenst!quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja joh! maar heb wel regenwormen gekocht(spelletje)
ben nu how the crinch stole christmas aan het kijken
ooh nou dan nog maar even lekker flims kijken en spelletjes spelenquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee mocht nog niet weg.. morgen pas
Ja i'll try to make my best of itquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh nou dan nog maar even lekker flims kijken en spelletjes spelen
heel goed!quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja i'll try to make my best of it
Oeh lekker lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:12 schreef Schakeltopia het volgende:
nou lekker met mijzelf
ik ga nasi kip maken met pindasaus![]()
en pozza![]()
en toastjes![]()
en sjips
Oei!quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ben alleen wel kroepoek vergeten
was net de winkel uit na uur in de rij gestaan te hebben. ik dacht het is wel goedquote:
Ja het is echt mega drukquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
was net de winkel uit na uur in de rij gestaan te hebben. ik dacht het is wel goed
Middag lieverdquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:25 schreef Loveable het volgende:
Middag lieve mensen
Hier was t ook druk in de winkel, maar bij de kassa viel het wel mee
Ik dacht alletwee, eentje in de middag en eentje in de avond en daarna toast en chips eten tot je in slaap valtquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:13 schreef Schakeltopia het volgende:
maar dan vanaovnd pozza en morgen lekker nasi ofzo
vind dit heel niet slecht klinken! ik ga er even overna denkenquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik dacht alletwee, eentje in de middag en eentje in de avond en daarna toast en chips eten tot je in slaap valt
quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind dit heel niet slecht klinken! ik ga er even overna denken
ooh! dat heb ik vroeger toen ik j ong was wel is gemaakt. is met chocola en koekjes erin toch?quote:
Jaa echt heerlijk. Ik heb het gekocht bij waar ik vanmiddag geluncht had. Met witte chocola heerlijkquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ooh! dat heb ik vroeger toen ik j ong was wel is gemaakt. is met chocola en koekjes erin toch?
Ja dat is het zekerquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:39 schreef Loveable het volgende:
Dat is lekker zeg, maar ook wel vullend
zoo echt heel machtig inderdaadquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:39 schreef Loveable het volgende:
Dat is lekker zeg, maar ook wel vullend
omnomnomquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaa echt heerlijk. Ik heb het gekocht bij waar ik vanmiddag geluncht had. Met witte chocola heerlijk
Het is immers niet elke dag kerst hequote:Op zaterdag 24 december 2022 15:36 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
vind dit heel niet slecht klinken! ik ga er even overna denken
haha ach joh lekker manquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:40 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Voor niks die 9 km gewandeld vanmorgen
maar is toch pas morgen kerst, of zit iedereen vanavond al aan het kerst diner?quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is immers niet elke dag kerst he
ooeeh lekker lekkerquote:Op zaterdag 24 december 2022 15:41 schreef Loveable het volgende:
Ik heb vanavond zalm carpaccio en chinese tomatensoep
Geen idee. Ik tweede pas.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar is toch pas morgen kerst, of zit iedereen vanavond al aan het kerst diner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |