Thanks, ik twijfelde omdat het schoonmaak subforum bij jullie zatquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Deze past denk ik beter in LIF dan in K&W.
K&W ----> LIF
Hoort het schoonmaak subforum dan wel in K&W?quote:Op zaterdag 24 december 2022 13:03 schreef Vonkenboer het volgende:
K&W ----> LIF
Ik wilde je net taggen dat er eindelijk weer eens een topic voor SOP isquote:Op zaterdag 24 december 2022 13:03 schreef Vonkenboer het volgende:
K&W ----> LIF
Maar wat zij heeft is rook van brandend hout en weet ik wat nog meer. Dat is niet echt cigarettenrook.quote:Op zaterdag 24 december 2022 11:30 schreef ZarB het volgende:
Stomerij.
Hg "nare geurtjes weg" al geprobeerd? Doe echt wat het belooft. Menig maal vieze kroegrook uit jassen gekregen. Ff inspuiten en nachtje buiten of in schuur hangen.
Stomerij heet ook wel "dry-cleaner"quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:07 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb geen buitenruimte helaas, heb een appartement zonder balkonmaar een aantal dagen dragen buiten kan ik wel proberen en anders inderdaad de stomerij (kan die daar dan wel wat mee zonder wassen?)
Ik heb al wel een geurverfrisser erop gespoten maar dat komt er niet overheen. HG nare geurtjes heb ik misschien zelfs nog wel, zal s kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |