abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207192285
pi_207192334
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ging ergens met een scharrel naartoe. Kreeg wijn, ging op de schoot zitten van een andere man en daar ben ik nu mee getrouwd. Dus het hoeft niet volgens de regels.
_O_
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207192445
Ik kon eens invloed uitoefenen op wie de kamer ging huren in mijn ouderlijk huis. Ik stelde toen een meisje voor met de naam 'sigme', wat niet speciaal handig was ofzo, of dat ik haar nou zo aardig vond, maar (ik hoor het mezelf nóg zeggen): "ze heeft zo'n leuk vriendje".
27 dec ben ik 29 jaar met hem :7

29 Jaar geleden gingen we op kamp en toen heb ik gekeken welk bed hij genomen had en toen heb ik het naastgelegen stapelbed versleept zodat dat tegen het zijne aan kwam te staan en daar sliep ik *)
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207192473
Shut. Topic dicht.

Quote Blues: Oh vreselijk echt!! Wie verzint die verpakkingen :X
Wie heeft er gewonnen :o

Moi ~:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Kaatje zónder pleister ~:)
pi_207192480
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik denk dat dat idd een veel beter advies is :D

Ik probeer het ook zo in te richten dat als ik dan zo'n date doe, ik iets doe wat ik toch al wilde doen. Die lichtjesroute maandagavond wilde ik toch al wandelen en dan is het wel interessant om dat met iemand te doen die een date met me wil *)
Ik ben nu ook al iets van 4 keer op warme chocomel getrakteerd. Niet vervelend *)

De aandacht verschuift steeds meer naar bomenjongen. Zijn aandacht ook naar mij, heb ik de indruk *;
Gisteravond is hij op z'n telefoon in slaap gevallen terwijl hij me een berichtje aan het schrijven was _O- awww.
Dates gebruiken om gewoon wat gezelschap te hebben voor leuke dingen is natuurlijk nooit een slecht idee. :D En zodra je merkt dat er in je aandacht helemaal geen ruimte meer is voor een ander, stop je daar vanzelf weer mee.

Ik vond daten altijd wel tof. Maar als ik nu naar van die programma's kijk als 'Lang leven de liefde' vrees ik dat het me nu echt zou frustreren. Wat zijn mensen toch onmogelijk en kritisch. :') Al heb ik zelf ook flink wat flauwe afknappers.
pi_207192496
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:26 schreef sigme het volgende:
Ik kon eens invloed uitoefenen op wie de kamer ging huren in mijn ouderlijk huis. Ik stelde toen een meisje voor met de naam 'sigme', wat niet speciaal handig was ofzo, of dat ik haar nou zo aardig vond, maar (ik hoor het mezelf nóg zeggen): "ze heeft zo'n leuk vriendje".
27 dec ben ik 29 jaar met hem :7

29 Jaar geleden gingen we op kamp en toen heb ik gekeken welk bed hij genomen had en toen heb ik het naastgelegen stapelbed versleept zodat dat tegen het zijne aan kwam te staan en daar sliep ik *)
Heel strategisch. :D
pi_207192536
Nu eens terugLezen.
pi_207192539
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:29 schreef Myraela het volgende:

[..]
Heel strategisch. :D
Oh ja, dat meisje kreeg die kamer niet, dat was maar goed ook. Ik kreeg haar vriendje wel ;)
pi_207192598
@Myraela _O_
@Tele6 ik vind bomenjongen cute klinken O+ ik herken wel dat als je iemand alleen online spreekt je soms een vertekend beeld vormt, máár jij hebt deze wel ook al in het echt gezien. Dat maakt echt wel uit! Als je mega afknapt op iemands geur of uitstraling oid, dan had je dat in dat uurtje allang gemerkt.
Sowieso vind ik je een baas dat je zoveel dates hebt gehad al!

Ik meld me ook nog aan voor het WK overthinking. Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik begin vd week dankzij de Kobo Plus aanraders de helft van "Leven met wind mee" (die titel :r ) las, en dat ergens toch wel wat deed. Hoofdboodschap: gedachten zijn ook maar gedachten, gedachten zijn helemaal niet per se waar en dat je een gedachte hebt, betekent helemaal niet dat je daar ook iets mee moet (aandacht aan moet besteden, in mee moet gaan, etc). Opmerken, weg laten waaien, doeii. Heel niet-zweverig geschreven, leest fijn. Ik wil niet zeggen dat ik dit nog nooit had gehoord, of dat ik dit nu ineens kan, maar het deed wel iets. Dus ik ga toch maar weer wat vaker mediteren/mindfulness doen (daarmee oefen je gedachten gewoon laten komen en gaan zonder erop in te gaan) en kijken of het wat voor me doet.

En inmiddels in bed en licht uit :W
pi_207192729
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:31 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh ja, dat meisje kreeg die kamer niet, dat was maar goed ook. Ik kreeg haar vriendje wel ;)
:D >:)
pi_207192994
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:31 schreef sigme het volgende:

[..]
:D

Ik partycrashte een date van J en eiste hem de hele avond op. Toen zijn date ook nog slagroom van de piel van een stripper likte, hoefde ik eigenlijk niets meer te doen.
Spoilers!
pi_207193028
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:55 schreef Lucky_Strike het volgende:

:D

Ik partycrashte een date van J en eiste hem de hele avond op. Toen zijn date ook nog slagroom van de piel van een stripper likte, hoefde ik eigenlijk niets meer te doen.
:') :D
pi_207193042
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:34 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Myraela _O_
@:Tele6 ik vind bomenjongen cute klinken O+ ik herken wel dat als je iemand alleen online spreekt je soms een vertekend beeld vormt, máár jij hebt deze wel ook al in het echt gezien. Dat maakt echt wel uit! Als je mega afknapt op iemands geur of uitstraling oid, dan had je dat in dat uurtje allang gemerkt.
Sowieso vind ik je een baas dat je zoveel dates hebt gehad al!

Ik meld me ook nog aan voor het WK overthinking. Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik begin vd week dankzij de Kobo Plus aanraders de helft van "Leven met wind mee" (die titel :r ) las, en dat ergens toch wel wat deed. Hoofdboodschap: gedachten zijn ook maar gedachten, gedachten zijn helemaal niet per se waar en dat je een gedachte hebt, betekent helemaal niet dat je daar ook iets mee moet (aandacht aan moet besteden, in mee moet gaan, etc). Opmerken, weg laten waaien, doeii. Heel niet-zweverig geschreven, leest fijn. Ik wil niet zeggen dat ik dit nog nooit had gehoord, of dat ik dit nu ineens kan, maar het deed wel iets. Dus ik ga toch maar weer wat vaker mediteren/mindfulness doen (daarmee oefen je gedachten gewoon laten komen en gaan zonder erop in te gaan) en kijken of het wat voor me doet.

En inmiddels in bed en licht uit :W
Bomenjongen is echt belachelijk cute. Echt hoe dan. Zo cute.

en dankjewel. Ik voel me meestal niet echt baas hoor. Qua dates meer kind in een snoepwinkel :9
Ik was op de middelbare school en ook op de universiteit altijd een beetje een buitenbeentje. Niet dat mensen een hekel aan me hadden maar ik kwam niet echt mee. Niet op de hoogte, gruwelijk naïef, tikje vreemd. Ik dacht altijd dat de kans dat ik een relatie zou vinden nihil was. M'n eerste relatie was de eerste jongen die interesse in mij toonde en dat ik hem eigenlijk een beetje eng vond, deed er niet toe voor me want hij was vast de enige die ooit van me zou houden!! :o ! :') Dus wel verfrissend om nu mee te maken dat het allemaal niet zo schaars is. Stiekem is iedereen wel op de een of andere manier een buitenbeentje ook :+

Ik had ooit een therapeut die het beeld gebruikte van gedachten zijn herfstblaadjes die op de beek langs komen dobberen. Jij zit in het bos aan de kant van de beek en je kan kiezen welke blaadjes je opvist en welke je voorbij laat gaan. Ik probeer mezelf er ook regelmatig aan te herinneren. Blijft goed om het regelmatig te oefenen en op te frissen :Y

Welterusten *;
pi_207193106
@sigme zeer tactisch _O-
@Lucky_Strike _O_ _O_
pi_207193131
Mooi beeld Tele. :Y

Ik vind het wel lastig om te bepalen welke blaadjes waardevol genoeg zijn om op te vissen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207193363
Waarom zou je natte blaadjes opvissen. Mijn hoofd kan zulke dingen niet aan.
pi_207193371
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:02 schreef Lonaa het volgende:
Mooi beeld Tele. :Y

Ik vind het wel lastig om te bepalen welke blaadjes waardevol genoeg zijn om op te vissen.
Dat vind ik ook vaak lastig.

Veel categorieën ben ik inmiddels gewend / zijn in therapie langsgekomen en krijg ik dus goed uitgesorteerd.

• wat m'n moeder zou zeggen in een kritische bui ("Tele je bent een mislukkeling") (straffende ouder)
• wat m'n vader zou zeggen in een kritische bui ("Tele je doet niet genoeg je best") (strenge ouder)
• duidelijke doemdenkgedachten/spiralen/scenario's ("en dan gebeurt dit en dan gebeurt dat en daarna is iedereen kwaad op me")

--> weg.

De gedachten in categorieën waar ik wat mee moet maar die ook weer niet heel prettig zijn... lastiger.
Als ik oprecht iets eng vind kan ik die gedachte meestal niet zomaar weg laten dobberen. Dan moet ik er wat mee. Een plan maken, met iemand praten.
Als ik ergens echt verdrietig of kwaad over ben, dobbert dat ook niet. Uithuilen / een potje sporten / huis poetsen / met iemand praten.
Doemdenkgedachten die over m'n werk gaan, krijg ik niet zo makkelijk weg omdat ik nog niet zo snel kan zeggen "onrealistisch, doei" want ik ben er niet zo zeker van wat onrealistisch is. Dus daar blijf ik de laatste tijd regelmatig op steken. :{
Blijft een puzzel. Voelt regelmatig alsof het managen van m'n hoofd een soort fulltime baan is :')
pi_207193434
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:14 schreef Myraela het volgende:
Waarom zou je natte blaadjes opvissen. Mijn hoofd kan zulke dingen niet aan.
pi_207193456
Arrhgh!! Ik moest nog 1000 dingen voordat mn familie morgen aankomst, maar ik kwam er eerder vanavond achter dat de winkel hier zaterdag dicht zijn, dus ik moest ineens paniek inkopen doen :X }:|

Dus nu moet ik nog steeds 998 dingen en ben ik af..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_207193476
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:14 schreef Tele6 het volgende:
Voelt regelmatig alsof het managen van m'n hoofd een soort fulltime baan is
Same. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207193618
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Dat vind ik ook vaak lastig.

Veel categorieën ben ik inmiddels gewend / zijn in therapie langsgekomen en krijg ik dus goed uitgesorteerd.

• wat m'n moeder zou zeggen in een kritische bui ("Tele je bent een mislukkeling") (straffende ouder)
• wat m'n vader zou zeggen in een kritische bui ("Tele je doet niet genoeg je best") (strenge ouder)
• duidelijke doemdenkgedachten/spiralen/scenario's ("en dan gebeurt dit en dan gebeurt dat en daarna is iedereen kwaad op me")

--> weg.

De gedachten in categorieën waar ik wat mee moet maar die ook weer niet heel prettig zijn... lastiger.
Als ik oprecht iets eng vind kan ik die gedachte meestal niet zomaar weg laten dobberen. Dan moet ik er wat mee. Een plan maken, met iemand praten.
Als ik ergens echt verdrietig of kwaad over ben, dobbert dat ook niet. Uithuilen / een potje sporten / huis poetsen / met iemand praten.
Doemdenkgedachten die over m'n werk gaan, krijg ik niet zo makkelijk weg omdat ik nog niet zo snel kan zeggen "onrealistisch, doei" want ik ben er niet zo zeker van wat onrealistisch is. Dus daar blijf ik de laatste tijd regelmatig op steken. :{
Blijft een puzzel. Voelt regelmatig alsof het managen van m'n hoofd een soort fulltime baan is :')
Zeker niet om je puzzel te bagatelliseren maar het leven is ook bij vlagen enorm ingewikkeld. Vooral in periodes dat alles tegelijk gebeurt kan het makkelijk gebeuren dat je hoofd in overdrive schiet.

Succes met je puzzel :*
Spoilers!
pi_207193630
Ik zit nog te wachten op een pakketje. Is er nu echt bijnabijnabijna zegt de pakketboer.
pi_207193861
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:25 schreef sigme het volgende:
Ik zit nog te wachten op een pakketje. Is er nu echt bijnabijnabijna zegt de pakketboer.
Ik zou gisteren een pakje krijgen (via dpd). Toen ik om 2200 naar bed ging was het er nog niet, en dat stond ook in de app. Vanochtend stond er dat het afgeleverd was. Lag nergens rondom de voordeur, geen briefje niets. Vanmiddag kreeg ik een smsje van m’n buurman dat het gisteravond (toen ik thuis was) bij hen is afgeleverd :? :(
We have far more in common than that which devides us..
pi_207193954
Ik wacht op drie pakketjes. Allemaal vertraagd.
Maar ik maakte het dan ook spannend door ze gisteren te bestellen en eentje graag voor kerst binnen te hebben. Dus ik heb al een back up kado in gedachten, als het er zaterdag nog niet is.

Gelukkig allemaal brievenbuspost, hoef ik er niet voor thuis te blijven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207194005
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 22:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wacht op drie pakketjes. Allemaal vertraagd.
Maar ik maakte het dan ook spannend door ze gisteren te bestellen en eentje graag voor kerst binnen te hebben. Dus ik heb al een back up kado in gedachten, als het er zaterdag nog niet is.

Gelukkig allemaal brievenbuspost, hoef ik er niet voor thuis te blijven.
Morgenmiddag komt er iets van postnl en morgenavond van crisp. Ik ben thuis :)
We have far more in common than that which devides us..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')