Ik moet wel even opmerken dat het natuurlijk geen topniveau is als er 12 vlammetjes in een doosje zitten om er dan maar 6 op te eten.quote:
ja het is lekker met jequote:Op donderdag 22 december 2022 22:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik moet wel even opmerken dat het natuurlijk geen topniveau is als er 12 vlammetjes in een doosje zitten om er dan maar 6 op te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 december 2022 22:13 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen zie ik een hoop eentjes en tweetjes rechtsonderin mijn scherm.Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ondertussen zie ik een hoop eentjes en tweetjes rechtsonderin mijn scherm.@Arcee huilt om de eentjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ondertussen zie ik een hoop eentjes en tweetjes rechtsonderin mijn scherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja over chants gesproken:quote:Op donderdag 22 december 2022 22:15 schreef RensAjacied het volgende:
England get battered everywhere they go!
Voor jou een vraag voor mij een Wade.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja over chants gesproken:
Dat "We got our turkey back!" van een tijdje terug, weet iemand daar meer van? Over wie of wat ging dat?
Geen idee maar er was enorm veel consternatie in de zaal dus wellicht iemand die eruit gezet werd?quote:Op donderdag 22 december 2022 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja over chants gesproken:
Dat "We got our turkey back!" van een tijdje terug, weet iemand daar meer van? Over wie of wat ging dat?
Moet zij weten.quote:Op donderdag 22 december 2022 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Poepie doet ons allen de groeten
Neequote:Op donderdag 22 december 2022 22:17 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Voor jou een vraag voor mij een Wade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |