500 euro aan vuurwerk vind ik wel erg veel hoorquote:Op donderdag 22 december 2022 19:38 schreef chufi het volgende:
Bern vindt 330¤ voor anderhalf uur film te duur en die 500¤ voor vuurwerk vond ie ...... Weg was de stream ... Dus dat vuurwerk komt er
Bern zeer waarschijnlijk ook, maar ja het gaat om tv-momentjesquote:Op donderdag 22 december 2022 19:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
500 euro aan vuurwerk vind ik wel erg veel hoor
Een beetje goeie sierpot kost al snel 100 euro... dan heb je geen Lidl pakketje...quote:Op donderdag 22 december 2022 19:39 schreef Loveable het volgende:
[..]
500 euro aan vuurwerk vind ik wel erg veel hoor
Die komen er vast wel na gisteren en vanmorgenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Bern zeer waarschijnlijk ook, maar ja het gaat om tv-momentjes
I know, vuurwerk als beetje aparte wil ben je wel wat geld kwijt.. maar vind het zonde van het geldquote:Op donderdag 22 december 2022 19:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een beetje goeie sierpot kost al snel 100 euro... dan heb je geen Lidl pakketje...
Ja die vond het teveel en 300 euro voor een filmavond is ook teveel. Eigenlijk is elke euro teveel.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Bern zeer waarschijnlijk ook, maar ja het gaat om tv-momentjes
Ik ook absoluut, ik bedank elk jaar mijn buurtgenoten voor hun prachtige vuurwerkquote:Op donderdag 22 december 2022 19:43 schreef Loveable het volgende:
[..]
I know, vuurwerk als beetje aparte wil ben je wel wat geld kwijt.. maar vind het zonde van het geld
Gratis vuurwerk kijkenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ook absoluut, ik bedank elk jaar mijn buurtgenoten voor hun prachtige vuurwerk
Maar vanaf morgen weer 13¤ goedkoperquote:Op donderdag 22 december 2022 19:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die vond het teveel en 300 euro voor een filmavond is ook teveel. Eigenlijk is elke euro teveel.
Zou mooi zijn als ze alleen maar met rechts mogen gaan stemmenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:39 schreef Flow3r het volgende:
Stemafspraken : met linkerhand stemmen is op leila
[ afbeelding ]
Katjelam van de gluhweinquote:Op donderdag 22 december 2022 19:46 schreef Loveable het volgende:
Volgens mij liggen sommige bewoners in bed
of ze moeten nog wat kwijtquote:
dan is Matin het al kwijtquote:Op donderdag 22 december 2022 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mexx was net beneden zonder Martin
Niets over gehoord. Wel dat `Djedi morgen naar huis gaatquote:
quote:Op donderdag 22 december 2022 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets over gehoord. Wel dat `Djedi morgen naar huis gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |