Klopttquote:Op donderdag 22 december 2022 19:24 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind GJ zijn stem steeds irritanter
Had haar al niet hoog zitten, maar de laatste dagen valt ze me nog meer vies tegen.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Grappig om te horen dat Babette zei dat Leila het altijd over zichzelf laat gaan, Babette die dat zegt, zij doet dat juist x 10
Ik schommel ook altijd met mijn mening over haar, maar ze weet de gesprekken altijd over zichzelf te laten gaan en ik vind haar best nep.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Had haar al niet hoog zitten, maar de laatste dagen valt ze me nog meer vies tegen.
Alleen gisteren in het gesprek met Jeff vond ik haar prettig in de omgang
Een landelijke actie had ook gekund naar aanleiding van hun ¤100quote:Op donderdag 22 december 2022 19:26 schreef Ireth het volgende:
Bep had graag gezien dat hun fantastische grandioze vastenactie voor de voedselbank gekoppeld zou worden aan een donatie actie van de kijkers thuis?!?!?!?
Dies nie goed nie???
Moet wel heel wat gebeuren als ik haar anders ga zien.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik schommel ook altijd met mijn mening over haar, maar ze weet de gesprekken altijd over zichzelf te laten gaan en ik vind haar best nep.
Volgende week misschien weer anders
Ze is net 40 geworden en voor kinderloze vrouwen schijnt dat toch wel een dingetje te zijn ook als ze gekozen hebben kinderloos te blijven. Misschien speelt zoiets mee want ze is echt super labiel de laatste dagen.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Had haar al niet hoog zitten, maar de laatste dagen valt ze me nog meer vies tegen.
Alleen gisteren in het gesprek met Jeff vond ik haar prettig in de omgang
Flauw dat ze er niet in Hart van Nederland aandacht aan besteed hebbenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een landelijke actie had ook gekund naar aanleiding van hun ¤100
Er kunnen tig redenen voor zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 19:30 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze is net 40 geworden en voor kinderloze vrouwen schijnt dat toch wel een dingetje te zijn ook als ze gekozen hebben kinderloos te blijven. Misschien speelt zoiets mee want ze is echt super labiel de laatste dagen.
Duurt nog een week voordat het überhaupt in een uitzending komt ...quote:Op donderdag 22 december 2022 19:31 schreef engine het volgende:
[..]
Flauw dat ze er niet in Hart van Nederland aandacht aan besteed hebben
Chronische hoest, denk dat ze thuis misschien ook wel zo hoestenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:32 schreef woxxel het volgende:
Dat hoesten is ook niet normaal. Kunnen nou geen onderzoek regelen?
Ze hoest al sinds ze er is.
Volgens haar dochter (die zit in de ejvjlgroepen op fb) heeft ze dit al haar hele leven en zijn er meerdere onderzoeken geweest maar weten ze niet waardoor het komt.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:32 schreef woxxel het volgende:
Dat hoesten is ook niet normaal. Kunnen nou geen onderzoek regelen?
Ze hoest al sinds ze er is.
Pffff lijkt me vermoeiend, want dan is er ook niets voor.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens haar dochter (die zit in de ejvjlgroepen op fb) heeft ze dit al haar hele leven en zijn er meerdere onderzoeken geweest maar weten ze niet waardoor het komt.
leila is weer zquote:Op donderdag 22 december 2022 19:33 schreef Flori het volgende:
Of eerste kerst vandaag is vraagt Leila
Zij vieren dat nooit thuis.
leikla is weer zo en uitnahme ,watquote:Op donderdag 22 december 2022 19:33 schreef Flori het volgende:
Of eerste kerst vandaag is vraagt Leila
Zij vieren dat nooit thuis.
Zal misschien met haar afkomst en/of geloof te maken hebben?quote:Op donderdag 22 december 2022 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
leila is weer z
[..]
leikla is weer zo en uitnahme ,wat
sonst normal de hele wereld viert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |