quote:Op donderdag 22 december 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Wanda en Jappie wilden voor de kerstmarkt ook graag, Jägermeister, Flügel en biertjes, maar dat mocht niet.
Ik heb het over de streams hè, niet over de usersquote:Op donderdag 22 december 2022 19:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat maar precies onder jouw post.
Ben ik aan het zeiken om te zeiken
Begreep ik hoor.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het over de streams hè, niet over de users![]()
Jammer dat ze wisselen, het was juist een leuke stream.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:15 schreef engine het volgende:
Napraten over het beste evenement ooit
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Begreep ik hoor.
Maar het viel mooi.
Ik zeiken over het zeiken
Opgestookt door GJquote:Op donderdag 22 december 2022 19:17 schreef Ebinas het volgende:
Baps moet kleren terug vragen.
Ze wacht er even mee.
en er zijn er ook die al vanaf het begin wel een hapje meer zouden willen hebben. Maar nog steeds blijven ze het haast tot op de gram, eerlijk verdelen.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah dank je.
Moet ze toch zelf weten.
Of ze moeten het eten anders verdelen.
Ik zou de meeste keren ook alles niet op kunnen
Grappig om te horen dat Babette zei dat Leila het altijd over zichzelf laat gaan, Babette die dat zegt, zij doet dat juist x 10quote:
Nee, idd.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:18 schreef Verida het volgende:
[..]
en er zijn er ook die al vanaf het begin wel een hapje meer zouden willen hebben. Maar nog steeds blijven ze het haast tot op de gram, eerlijk verdelen.
dat snap ik dus echt niet.
Ze hebben al gegeten en gedronken, er komt volgens mij nog wel een snack later op de avond.quote:
Harsen zou pas leuk zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 19:22 schreef Ireth het volgende:
Wendy en Bep willen het borsthaar van Erik scheren???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |