Mja, kweenie hoor, op zo'n eiland ineens. Dat kan toch nooit goed voor je mentale gesteldheid zijn.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig ben ik nog steeds de enige normale hier
Ik weet ze weer hoor. En sacha komt helemaal tot leven door ChatGPT.quote:Op donderdag 29 december 2022 18:33 schreef Lyza666 het volgende:
Ik vind het wat verwarrend worden allemaal. Hele lappen tekst van sacha, en rekkie die de landen van Afrika niet eens meer weet.
Waar gaat dit heen mensen.
En gedeeld beste user allround van 2018!quote:Op donderdag 29 december 2022 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Gelukkig ben ik nog steeds de enige normale hier
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mja, kweenie hoor, op zo'n eiland ineens. Dat kan toch nooit goed voor je mentale gesteldheid zijn.
Humorloos ook, en een AI. Ik heb wel twijfels.
quote:Op donderdag 29 december 2022 18:56 schreef Lyza666 het volgende:
Hoewel humorloos wel tamelijk normaal geacht kan worden.
ik heb al mijn vuurwerk omgezet in spaargeldquote:Op zaterdag 31 december 2022 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij hebben mensen hier al hun spaargeld omgezet in vuurwerk.
Kijk, dat is verstandig. Heb je het aan Scrut verpatst?quote:Op zaterdag 31 december 2022 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb al mijn vuurwerk omgezet in spaargeld
ja, ik heb Scrut verpatstquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk, dat is verstandig. Heb je het aan Scrut verpatst?
altijd maar werkenquote:Op zaterdag 31 december 2022 20:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar is-ie wel op z'n plek, lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |