abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207184863
Gisteravond een ietwat te gezellige kerstborrel op het werk gehad waarbij ik door overvloedig drankgebruik het kostuum en schoenen van de baas heb ondergekotst. Gisteren heb ik er weinig meer van mee gekregen omdat ze me in een wagen hebben getakeld en naar huis hebben gebracht. Vanmorgen moest ik echter op het matje komen bij de assistent manager vanwege mijn gedrag en werd mij medegedeeld dat er nog een sanctie volgde plus dat ik de schade aan het kostuum en schoenen van de baas moet vergoeden. E.e.a. zal worden ingehouden op de salarisstrook van januari 2023.

Bedrag was nog niet bekend, maar de assistent gaf aan dat de schade in de honderden euro’s kon lopen omdat het van Floris van Bommel’s (?!? nooit van gehoord) betrof en het pak ook net nieuw was en uitgebeten door het zuur van de spuug.

Probleem is echter dat ik een tophypotheek heb en pasgeleden een private lease auto op mijn naam heb laten zetten. Ik kom net rond en kan dit soort onzin niet hebben.

Wat zou de beste taktiek zijn in deze, ontkennen? Ik wil namelijk onder een schadeclaim uitkomen.
UNOX
  donderdag 22 december 2022 @ 12:23:17 #2
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207184885
Ontkennen? Zeggen dat je baas liegt over wie hem heeft ondergekotst?
The love you take is equal to the love you make.
pi_207184889
:')
pi_207184895
Wat voor voldoening haal je uit zo een verzonnen probleem is waar ik benieuwd naar ben.
pi_207184905
quote:
5s.gif Op donderdag 22 december 2022 12:21 schreef knakworst3d het volgende:
Probleem is echter dat ik een tophypotheek heb en pasgeleden een private lease auto op mijn naam heb laten zetten. Ik kom net rond en kan dit soort onzin niet hebben.
:').

Als je dit net anders had verwoord, had ik je waarschijnlijk wel geloofd.
pi_207184912
quote:
5s.gif Op donderdag 22 december 2022 12:21 schreef knakworst3d het volgende:
Gisteravond een ietwat te gezellige kerstborrel op het werk gehad waarbij ik door overvloedig drankgebruik het kostuum en schoenen van de baas heb ondergekotst. Gisteren heb ik er weinig meer van mee gekregen omdat ze me in een wagen hebben getakeld en naar huis hebben gebracht. Vanmorgen moest ik echter op het matje komen bij de assistent manager vanwege mijn gedrag en werd mij medegedeeld dat er nog een sanctie volgde plus dat ik de schade aan het kostuum en schoenen van de baas moet vergoeden. E.e.a. zal worden ingehouden op de salarisstrook van januari 2023.

Bedrag was nog niet bekend, maar de assistent gaf aan dat de schade in de honderden euro’s kon lopen omdat het van Floris van Bommel’s (?!? nooit van gehoord) betrof en het pak ook net nieuw was en uitgebeten door het zuur van de spuug.

Wat zou de beste taktiek zijn in deze, ontkennen? Ik wil namelijk onder een schadeclaim uitkomen.
Mij ook eens overkomen , glashard ontkennen dat het door de drank komt maar zeggen dat het buffet niet goed was
pi_207184915
Ah daar hebben we weer een fokker met top salaris, laat je niet kennen en schud die paar rooitjes gewoon uit je mouw vuile gier!
pi_207184925
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 12:24 schreef Selenophilia het volgende:
Wat voor voldoening haal je uit zo een verzonnen probleem is waar ik benieuwd naar ben.
Dit vind ik ook altijd een interessante gedachte. Ik gok op het beleven van een onvervulde wens op het gebied van een niet behaalde carrière. Stukje validatie vanuit de userbase alhier en dus ook goed voor het ego en de zelfwaarde. Al met al best positief dus lijkt me.
  Moderator donderdag 22 december 2022 @ 12:27:55 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_207184927
Het is hier geen ONZ.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')