Ik denk dat ze niet zo goed tegen ruzie kan. Zou het anders ook niet weten.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik snap niks van haar. Hij vindt het natuurlijk allemaal best dat ze weer achter hem aanloopt. Streelt zijn ego.

Er moet achter wel een topbemiddelaar zitten. Als je zag met Mexx en Leila die een dag later weer vriendinnetjes waren en nu met Jeff en Kim. Misschien moet die bemiddelaar eens gaan praten met Poetin en Zelenski dan zitten die morgen ook elkaars haren te doen en te klaverjassen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
Dat ze weer "normaal" met elkaar omgaan oke.
Maar dan wel na een fatsoenlijk gesprek lijkt mij.
Bij hun niet of het heeft niet online plaatsgevonden, dat kan ook

Die ruzies komen ook zo uit de lucht vallen, zo is er niets aan de hand, en zo beginnen ze een ruzie uit het niets.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
Dat ze weer "normaal" met elkaar omgaan oke.
Maar dan wel na een fatsoenlijk gesprek lijkt mij.
Bij hun niet of het heeft niet online plaatsgevonden, dat kan ook

Ja dat zal het zijnquote:Op donderdag 22 december 2022 11:54 schreef greysbones het volgende:
Mexx
Heel Nederland ziet mij met iemand die respect loos doet tegen anderen

Martin is ook een zeikerd, word je toch doodmoe van die knulquote:Op donderdag 22 december 2022 11:56 schreef greysbones het volgende:
Met een vriend als matin heb je meteen een psycholoog nodig

Negeren kan prima. Of enkel normaal doen.quote:Op donderdag 22 december 2022 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze moeten daar samen leven, dus je moet het wel goed maken. Elkaar negeren en ruzie blijven maken kan niet

Zo is KimD en vanwege zijn gedrag is het Jeff van harte gegundquote:Op donderdag 22 december 2022 11:47 schreef IkFok het volgende:
Kim weer bij Jeff en een beetje stoeien

Denk je, had deze gemistquote:Op donderdag 22 december 2022 11:10 schreef spapaars het volgende:
Mexx vs Martin
https://streamable.com/uw1d8i
[ afbeelding ]

Negeren kan je wel even volhouden maar geen maanden. En wie zegt dat ze dikke maten weer zijn? Ze hebben even met elkaar gepraat, wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 22 december 2022 11:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Negeren kan prima. Of enkel normaal doen.
Dikke maten is belachelijk.

Knap hequote:Op donderdag 22 december 2022 12:05 schreef IkFok het volgende:
Isaak : Alles wat besteld is heb ik besteld

Das een Cruijfjequote:Op donderdag 22 december 2022 12:05 schreef IkFok het volgende:
Isaak : Alles wat besteld is heb ik besteld

Hoe dan, hij zegt net nog 50,14 en in de volgende zin zegt hij 72 in de min?quote:Op donderdag 22 december 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
72 euro in de min, en 100 euro voor het goede doel. Dat moet eerst nog af van de eerstvolgende verdienopdracht.

Isaac heeft 72 euro voorgeschoten.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dan, hij zegt net nog 50,14 en in de volgende zin zegt hij 72 in de min?

Jeffrey is smoorverliefd geworden dus dat haal je er niet zomaar uit en dat KimD gewoon weer terugrent dat kon je uittekenenquote:Op donderdag 22 december 2022 11:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.

O op die manier, die moet hij nog terug hebbenquote:Op donderdag 22 december 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Isaac heeft 72 euro voorgeschoten.

Gaat van de prijzenpot he.. doet geen pijnquote:Op donderdag 22 december 2022 12:08 schreef engine het volgende:
Dus hij wil in feite 800 euro gaan uitgeven terwijl ze al 120 euro in de min staan

72 bij Isaak in de minquote:Op donderdag 22 december 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
72 in de min en nog 100 euro voor het goede doel
Ik snap geen bal wat die nu zegt, hij zegt net we hebben nog 50.14 en even later zegt hij 72 euro in de min

We stemmen alleen nog als het Isaac uit komtquote:Op donderdag 22 december 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
We zouden toch niet meer stemmen?

Wat jij al zegt er zou niet meer gestemd worden alleen over vuurwerk, niet over een filmavondquote:Op donderdag 22 december 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac slim ... propt filmavond en vuurwerk samen in 1 keuze.

Weet ik. Toch vind ik het bijzonder. Weten we Bern zijn mening al?quote:Op donderdag 22 december 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat van de prijzenpot he.. doet geen pijn

Die loopt alweer rood aanquote:Op donderdag 22 december 2022 12:09 schreef engine het volgende:
[..]
Weet ik. Toch vind ik het bijzonder. Weten we Bern zijn mening al?

Bij Bern welquote:Op donderdag 22 december 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat van de prijzenpot he.. doet geen pijn

Jou streams lopen echt een stukje voorquote:Op donderdag 22 december 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff zegt dat hij boeken van 'achter' gaan krijgen, theorieboeken, managementshit.

Slim uitonderhandeld gisterenquote:Op donderdag 22 december 2022 12:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff zegt dat hij boeken van 'achter' gaan krijgen, theorieboeken, managementshit.

Heel logisch welquote:Op donderdag 22 december 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
WIe normaal bier drinkt gaat nu aan de sterke drank

Nog meer actie voor ons . Eerder dronken of opgefoktquote:Op donderdag 22 december 2022 12:16 schreef Dotteke het volgende:
WIe normaal bier drinkt gaat nu aan de sterke drank

De wijn zal voor de kerstdiners zijn bedoeld.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:15 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Dat we geen bier hebben met kerst vind ik wel treurig.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

Maar geen bezorgmomenten meer voor kerstquote:Op donderdag 22 december 2022 12:18 schreef engine het volgende:
Er is nog 50 euro...had je bier en tabak voor kunnen halen.

Ja, vooral met dit soort dagen. Dom dat Isaac geen bier besteld heeft dit is veel duurderquote:

Vooral zoals de gemoederen nu zijn daaroquote:Op donderdag 22 december 2022 12:18 schreef IkFok het volgende:
[..]
Nog meer actie voor ons . Eerder dronken of opgefokt

Dat kloptquote:Op donderdag 22 december 2022 12:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Besteld bij Gall & Gall ... Isaac zegt, geen huismerken, G&G is duur!!

Bestellen bij de supermarkt en je zaakjes dus op orde hebbenquote:Op donderdag 22 december 2022 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vooral met dit soort dagen. Dom dat Isaac geen bier besteld heeft dit is veel duurder
Maar een kratje bier bij de Gall koste 22 euro zei hij net

quote:Op donderdag 22 december 2022 12:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar geen bezorgmomenten meer voor kerst

Voor de frisdrank ook de hoofdprijs, vreemde keuze.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:19 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeftvdus de drank besteld
300 had hij er voor
Geen bier want daar betaal je het 3 dubbele voor bij Gall en Gall

Alles wat ze van die bonnen konden halen koste geen geld uit de huishoud pot denk ik.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de frisdrank ook de hoofdprijs, vreemde keuze.

Via de Primera bij de Gall en Gallquote:Op donderdag 22 december 2022 12:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor de frisdrank ook de hoofdprijs, vreemde keuze.

Er zijn zat mensen die verschillende slots reserveren en laten verlopen.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:20 schreef engine het volgende:
[..]
Wel als iemand annuleert. Dan komt er eentje vrij

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |