Knap hequote:Op donderdag 22 december 2022 12:05 schreef IkFok het volgende:
Isaak : Alles wat besteld is heb ik besteld

Das een Cruijfjequote:Op donderdag 22 december 2022 12:05 schreef IkFok het volgende:
Isaak : Alles wat besteld is heb ik besteld

Hoe dan, hij zegt net nog 50,14 en in de volgende zin zegt hij 72 in de min?quote:Op donderdag 22 december 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
72 euro in de min, en 100 euro voor het goede doel. Dat moet eerst nog af van de eerstvolgende verdienopdracht.

Isaac heeft 72 euro voorgeschoten.quote:Op donderdag 22 december 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe dan, hij zegt net nog 50,14 en in de volgende zin zegt hij 72 in de min?

Jeffrey is smoorverliefd geworden dus dat haal je er niet zomaar uit en dat KimD gewoon weer terugrent dat kon je uittekenenquote:Op donderdag 22 december 2022 11:48 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook helemaal niks van. Ze gaat weer vol voor hem. Neemt hem nu ook weer in vertrouwen, smoezen met elkaar.

O op die manier, die moet hij nog terug hebbenquote:Op donderdag 22 december 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Isaac heeft 72 euro voorgeschoten.

Gaat van de prijzenpot he.. doet geen pijnquote:Op donderdag 22 december 2022 12:08 schreef engine het volgende:
Dus hij wil in feite 800 euro gaan uitgeven terwijl ze al 120 euro in de min staan

72 bij Isaak in de minquote:Op donderdag 22 december 2022 12:06 schreef Dotteke het volgende:
72 in de min en nog 100 euro voor het goede doel
Ik snap geen bal wat die nu zegt, hij zegt net we hebben nog 50.14 en even later zegt hij 72 euro in de min

We stemmen alleen nog als het Isaac uit komtquote:Op donderdag 22 december 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
We zouden toch niet meer stemmen?

Wat jij al zegt er zou niet meer gestemd worden alleen over vuurwerk, niet over een filmavondquote:Op donderdag 22 december 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac slim ... propt filmavond en vuurwerk samen in 1 keuze.

Weet ik. Toch vind ik het bijzonder. Weten we Bern zijn mening al?quote:Op donderdag 22 december 2022 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gaat van de prijzenpot he.. doet geen pijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |