Tuurlijk, maar ik wil wel een beetje weten wat mijn kansen zijn. Liever vooraf weten dat ze vrij klein zijn, zoals nu blijkt, dan de hele wedstrijd denken dat het goed gaat en er dan achter komen dat het toch niet goed wasquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Na de kwartfinales waren het er al 819.
Verder een hoop als dan als danZie eerst maar dat je het podium haalt, er zijn nog 6 punten te winnen (of niet
)
Ja met zo'n rommelige wedstrijdleider als ik zou ik dat ook willenquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik wil wel een beetje weten wat mijn kansen zijn. Liever vooraf weten dat ze vrij klein zijn, zoals nu blijkt, dan de hele wedstrijd denken dat het goed gaat en er dan achter komen dat het toch niet goed was
Als je gewoon braaf voor elke sessie instuurt en wat spelersnamen kunt spellen kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:56 schreef BufordTJustice het volgende:
Ik lees nu net dat ik serieus kanshebber voor de overwinning ben? Cool!
Niks rommeligs aan joh, nota bene elke dag een tussenstandquote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja met zo'n rommelige wedstrijdleider als ik zou ik dat ook willen
https://nl.wikipedia.org/wiki/PDC_World_Darts_Championship_2023quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh dat ligt ook niet bij jou he, ik bedoelde dat het gewoon lastig is om lijstjes met hoogste percentages enzo te vinden, los van dit spel
Bouncers waren altijd vrij gemakkelijk na te zoeken via live.dartsdata.com, waar er 'bounce out' vermeld stond in de score per pijl, per worp. Daar staat tegenwoordig '0' voor in de plaats, wat zeker niet altijd terug te leiden is naar een bouncer.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn idee. Maar hey, @:wimderon bedenkt de vragen, ik hou slechts de scores bij.
Hoewel, aangezien ik er dus ongeveer honderd keer zo veel werk aan heb als Wim en ik ook nog een mening over zijn deel heb, is het best mogelijk dat het volgende keer anders gaat
Zeker op hun flikker gehad van de materiaalsponsorquote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:07 schreef wimderon het volgende:
Bouncers waren altijd vrij gemakkelijk na te zoeken via live.dartsdata.com, waar er 'bounce out' vermeld stond in de score per pijl, per worp. Daar staat tegenwoordig '0' voor in de plaats, wat zeker niet altijd terug te leiden is naar een bouncer.
In elk geval iets, hoewel men hier ook wel de stats van nog niet uitgeschakelde spelers in mag zetten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/PDC_World_Darts_Championship_2023
Nee, iedereen die nog kans maakte had rood en ja vandaagquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:29 schreef Coelho het volgende:
76 = rood
77 = JA
Kunnen we @:heywoodu feliciteren?
Dan feliciteren we @BufordTJustice.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, iedereen die nog kans maakte had rood en ja vandaag
Als ik me niet enorm heb vergist word ik tweede.
Ik wacht nog even op de officiële bevestiging, maar daar lijkt het inderdaad wel opquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:34 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dan feliciteren we @:BufordTJustice.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiermee zijn alle vragen beantwoord![]()
DE EINDSTAND
![]()
@heywoodu 49
@BufordTJustice 49
@Max23 47
@Coelho 45
@Szura 44
@DeeBee 43
@Mani89 43
@Lonaa 43
@Timmeehh 43
@doornbossie 42
@Mexicanobakker 42
@SlechteWoordgrappen 41
@Nober 41
@WheeledWarrior 41
@wimderon 41
@onlogisch 40
@Madhouse11 40
@engine 40
@Pino112 39
@de_boswachter 38
@Mad-Bull 38
@Doevelaer 36
@Kopiko 35
@hole1988 33
@johannes_vermeer 33
@Machielovic 32
@Bastiefcg 31
@Frozen-assassin 30
@CyberCow 17
Tie-break: Hoogste gemiddelde was 108,28
Bufordtjustice had 106,85: 1,43 te laag
heywoodu had 111,11: 2,83 te hoog
Dat betekent dat BufordTJustice de WINNAAR van de DRT Nostradamus 2023 is geworden![]()
Heywoodu is tweedeVan harte gefeliciteerd allen!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Twee op hetzelfde aantal punten lijkt wel op dat spel van Van der Giessen op viaplay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiermee zijn alle vragen beantwoord![]()
DE EINDSTAND
![]()
@:heywoodu 49
@:BufordTJustice 49
@:Max23 47
@:Coelho 45
@:Szura 44
@:DeeBee 43
@:Mani89 43
@:Lonaa 43
@:Timmeehh 43
@:doornbossie 42
@:Mexicanobakker 42
@:SlechteWoordgrappen 41
@:Nober 41
@:WheeledWarrior 41
@:wimderon 41
@:onlogisch 40
@:Madhouse11 40
@:engine 40
@:Pino112 39
@:de_boswachter 38
@:Mad-Bull 38
@:Doevelaer 36
@:Kopiko 35
@:hole1988 33
@:johannes_vermeer 33
@:Machielovic 32
@:Bastiefcg 31
@:Frozen-Assassin 30
@:CyberCow 17
Tie-break: Hoogste gemiddelde was 108,28
Bufordtjustice had 106,85: 1,43 te laag
heywoodu had 111,11: 2,83 te hoog
Dat betekent dat BufordTJustice de WINNAAR van de DRT Nostradamus 2023 is geworden![]()
Heywoodu is tweedeVan harte gefeliciteerd allen!
En nu? Presidenten noemen van Noord-Korea?
Skate-off, allebei een Elfstedentocht tegen @Nober.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Twee op hetzelfde aantal punten lijkt wel op dat spel van Van der Giessen op viaplay.
En nu? Presidenten noemen van Noord-Korea?
Ik denk eerder met @Viv, maar dit geheel terzijde.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Winnaars graag contact opnemen met @:wimderon voor de prijzen
Alle deelnemers bedankt voor het meedoen en tot volgend jaar
Niet met mij in ieder gevalquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk eerder met @:Viv, maar dit geheel terzijde.
Dat is niet waar.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:44 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, ik had een hele sessie tenietgedaan gekregen omdat de eerste wedstrijd al begonnen was![]()
Huh?quote:
Ja, ik heb naam/adres nodig van de winnaars.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk eerder met @:Viv, maar dit geheel terzijde.
Eén vraag was je te laat, de rest telde gewoon meequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |