quote:Ik denk het niet, anders bestaat het niet dat ze dit optreden van Jim wel goed vonden. Als je het Queen nummer en nu de vertolking van Jim na elkaar beluistert, dan is er toch zeker een wereld van verschil. Voor mij was het een optreden die tijdens een bruiloft wel grappig is, maar voor iemand die echt verder wil in de business was het ver beneden de maat.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
de jury heeft vast naar een opname van Freddy zelf gekeken
quote:Pardon?
Op zaterdag 8 februari 2003 21:31 schreef Cybart het volgende:jammer dat ze hier haar bereik niet kan laten horen in dit nummer
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:32 schreef speknek het volgende:
Ze heeft een mooie stem, maar dit nummer moet eigenlijk met meer pit gezongen worden.
quote:Ha, dacht dat ik alleen stond in mijn mening.
Op zaterdag 8 februari 2003 21:32 schreef speknek het volgende:
Ze heeft een mooie stem, maar dit nummer moet eigenlijk met meer pit gezongen worden.
quote:whatyoutalkingabout??
Op zaterdag 8 februari 2003 21:33 schreef Qarinx het volgende:
Ik vind Hind een mooie stem hebben, leuk koppie op zich.. alleen haar houding staat me niet aan..
quote:Tjah gewoon.. ik vind 'r als persoon niet echt leuk...hoe ze praat... en altijd die big smile..
Op zaterdag 8 februari 2003 21:34 schreef Duiveltja het volgende:whatyoutalkingabout??
quote:*agrees ...
Op zaterdag 8 februari 2003 21:34 schreef Qarinx het volgende:[..]
Tjah gewoon.. ik vind 'r als persoon niet echt leuk...hoe ze praat... en altijd die big smile..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |