Als Babette zich er mee heeft bemoeid, niet. Met d'r "voedselebank"quote:Op donderdag 22 december 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
Koek en soapie
Zou dat bewust zo zijn geschreven?
3 uur laterquote:Op donderdag 22 december 2022 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee niet oud. Philips smart tv ( ook geen disney+, geen skyshowtime)
Dat sporten vind ik geen leuke streams. Dat gekreun en gehijg. bleeehh
Ik ga ff op zoek naar een moment dat ik iets op de streams zie dat leuk en positief is.
Moment ....
Ah dat is wel balen zegquote:Op donderdag 22 december 2022 10:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee niet oud. Philips smart tv ( ook geen disney+, geen skyshowtime)
Dat sporten vind ik geen leuke streams. Dat gekreun en gehijg. bleeehh
Ik ga ff op zoek naar een moment dat ik iets op de streams zie dat leuk en positief is.
Moment ....
Mithe voelt zich altijd achter gesteld door alles en iedereen wat je ook zegt.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe zegt dat Eunice vernederend doet. Ze is 'gezellig' aan de klets met Babette en GJ.
Basis behuufte zou Eunice zeggen.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat apparaat is ook niet heel stevig ontworpen
Misschien bedoelt hij Eunice.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
Zij is emotieloos
Zegt Gj
Gokje dat het over Leila gaat
Die is alles behalve emotieloos
Oh ik dacht hij praat over zichzelfquote:Op donderdag 22 december 2022 10:36 schreef greysbones het volgende:
Zij is emotieloos
Zegt Gj
Gokje dat het over Leila gaat
Die is alles behalve emotieloos
Net een klein kind;vindt voor de rest iedereen "stom"quote:Op donderdag 22 december 2022 10:36 schreef IkFok het volgende:
Die GJ zie je bijna niet met een andere als Babet samen in de loods. Het lijkt wel dat die zich aan 1 persoon vast klamt eerst Alicia en nu Babette
Hopelijk levert de manager geen kleding uit aan mensen die toch naar huis gaanquote:Op donderdag 22 december 2022 10:38 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD en JW hebben het over Djedi
KimD : Ze lijkt me ook het type dat wacht tot haar kleding er is.
Jw is natuurlijk het zonnetje in de loods en breng de hele dag gezelligheidquote:Op donderdag 22 december 2022 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
JW wil Leila eruit hebben : Gele kaarten, die komen vroeger of later. Negativiteit.
😂quote:Op donderdag 22 december 2022 10:39 schreef mootie het volgende:
Immer vrolijke en positieve Jw is klaar met de negativiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |