Die is blij dat ze morgen naar huis magquote:Op donderdag 22 december 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
Heb djedi deze ochtend al vaker horen lachen als de hele afgelopen periode
Ik wilde net iets vergelijkbaars typen...Opzouten met die doos...Heeft daar alleen maar gefungeerd als bedvulling en als inspiratie voor de uber slechte rijmelarij van die andere loser.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
Heb djedi deze ochtend al vaker horen lachen als de hele afgelopen periode
Het is toch ook te wazig voor woorden. Ook hiervan snap ik dus niet dat ze dit pikken, gewoon brood en crackers pakken als je honger hebt en de voorraad brood en crackers uit het kantoor halen.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
2 crackers zegt matin
Die doet ook elke keer zo wazig met dat eten
Er is niet veel meer dacht ikquote:Op donderdag 22 december 2022 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is toch ook te wazig voor woorden. Ook hiervan snap ik dus niet dat ze dit pikken, gewoon brood en crackers pakken als je honger hebt en de voorraad brood en crackers uit het kantoor halen.
Dit geeft isaac een macht die hij niet verdiend en waar hij op kickt. Bah.
Ze stelen alles wat los en vast zit volgens JWquote:Op donderdag 22 december 2022 09:48 schreef R0T29 het volgende:
Slechte ontwikkeling.... Het plan KimK/Wanda wordt dus losgelaten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |