Niks meer smeren gewoon over het hek pleurenquote:Op donderdag 22 december 2022 09:06 schreef R0T29 het volgende:
Djedi smeert brood...ik heb liever dat ze hem smeert
En dan met kerstquote:Op donderdag 22 december 2022 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
Alles uit eigen keuken Kantoor![]()
[ afbeelding ]
Het is echt wel heel jammer voor het programma dat er zoveel vanzelf weg lopenquote:Op donderdag 22 december 2022 09:06 schreef R0T29 het volgende:
Djedi smeert brood...ik heb liever dat ze hem smeert
Ik snap wel dat ze daar weglopen wat moet je een jaar lang daar dag in dag uit doenquote:Op donderdag 22 december 2022 09:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is echt wel heel jammer voor het programma dat er zoveel vanzelf weg lopen
Het gebeuren rondom een elimanatie brengt zoveel meer reuring dagen lang.
Nu is het gewoon wachten tot er weer een afdruipt en verder kaarten, breien, darten en bankhangen
Dat ook idd. Er is ook geen bal te doen.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap wel dat ze daar weglopen wat moet je een jaar lang daar dag in dag uit doen
Echte spannende en spelletjes hoeven ze niet te doen. Ze oefenen langer dan dat het spel duurt.
Er is niet echt een uitdaging lijkt mij als je daar zit
Ik hoor Leila weer over die deur voor iemand neus dicht doen.
Ik heb er al horen zeggen dat ze er zelf ook meer van verwacht hadden.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat ook idd. Er is ook geen bal te doen.
Speelt zeker mee
Meerdere ze dachten allemaal iets op te moeten bouwenquote:Op donderdag 22 december 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er al horen zeggen dat ze er zelf ook meer van verwacht hadden.
Echt een uitdaging is het niet. Ik weet niet meer precies wie dat zei.
De meesten. Er zijn hen bloedstollende spellen beloofd... dat valt erg tegen. De enige opdracht die ik kan bedenken in die categorie was het 2 minuten onder water blijven.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op tv scoort het nog redelijk.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En de opdrachten zijn van zo'n korte duur.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meerdere ze dachten allemaal iets op te moeten bouwen
Maar ze kwamen in een kant en klare loods
Ja en dat de spelletjes niet uitdagend genoeg warenquote:Op donderdag 22 december 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Meerdere ze dachten allemaal iets op te moeten bouwen
Maar ze kwamen in een kant en klare loods
Ik denk dat je uiteindelijk helemaal afstompt als je blijft zittenquote:Op donderdag 22 december 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat de spelletjes niet uitdagend genoeg waren
Ik snap dan wel dat je naar huis wil als je zo maanden niets zit te doen.
En vandaag kerstmarkt. Genoeg voor een uitzending vermoedelijk.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op tv scoort het nog redelijk.
Denk dat ze dus ook niets zullen wijzigen ook![]()
Weer een check voor JW
Ja, dat was inderdaad het enige ze duren ook veel te kort.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De meesten. Er zijn hen bloedstollende spellen beloofd... dat valt erg tegen. De enige opdracht die ik kan bedenken in die categorie was het 2 minuten onder water blijven.
Maar ook meer gedoe rondom zo'n eliminatie brengt denk ik een hele andere dynamiek.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat de spelletjes niet uitdagend genoeg waren
Ik snap dan wel dat je naar huis wil als je zo maanden niets zit te doen.
Die is blij dat ze morgen naar huis magquote:Op donderdag 22 december 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
Heb djedi deze ochtend al vaker horen lachen als de hele afgelopen periode
Ik wilde net iets vergelijkbaars typen...Opzouten met die doos...Heeft daar alleen maar gefungeerd als bedvulling en als inspiratie voor de uber slechte rijmelarij van die andere loser.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:17 schreef greysbones het volgende:
Heb djedi deze ochtend al vaker horen lachen als de hele afgelopen periode
Het is toch ook te wazig voor woorden. Ook hiervan snap ik dus niet dat ze dit pikken, gewoon brood en crackers pakken als je honger hebt en de voorraad brood en crackers uit het kantoor halen.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
2 crackers zegt matin
Die doet ook elke keer zo wazig met dat eten
Er is niet veel meer dacht ikquote:Op donderdag 22 december 2022 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is toch ook te wazig voor woorden. Ook hiervan snap ik dus niet dat ze dit pikken, gewoon brood en crackers pakken als je honger hebt en de voorraad brood en crackers uit het kantoor halen.
Dit geeft isaac een macht die hij niet verdiend en waar hij op kickt. Bah.
Ze stelen alles wat los en vast zit volgens JWquote:Op donderdag 22 december 2022 09:48 schreef R0T29 het volgende:
Slechte ontwikkeling.... Het plan KimK/Wanda wordt dus losgelaten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |