quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Klagen over Wham. Deze is af.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:45 schreef DKUp het volgende:
Brabant verkracht alles wat ze zegt
@:Pisces29
Stukje outgoing en inclusie….quote:Op woensdag 21 december 2022 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Paar maanden out en meteen op tv jaaaaaa
@:dkup
Niet openen terwijl je lapo bent en wel klagen. Verder gaat alles goed?quote:
Jeukwoord van 2022: inclusiequote:
Er stond laptop. Ik was nog bezig met mijn epos.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet openen terwijl je lapo bent en wel klagen. Verder gaat alles goed?
Autocorrect op de telefoonquote:
Ik kreeg een enquête op werk met een heel onderdeel over diversiteit en inclusiviteitquote:
Heb je aangegeven dat het bad daar niet fijn voelt?quote:Op woensdag 21 december 2022 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik kreeg een enquête op werk met een heel onderdeel over diversiteit en inclusiviteit
JOY
Werk je bij de NOS?quote:Op woensdag 21 december 2022 19:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik kreeg een enquête op werk met een heel onderdeel over diversiteit en inclusiviteit
JOY
Ze hoeft niet op der knieënquote:
TO THE WORLDquote:
Gelukkig nietquote:
Bepaalde dingen wel jaquote:Op woensdag 21 december 2022 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je aangegeven dat het bad daar niet fijn voelt?
Ze passen in 5 afleveringen met elke dag een.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk dat er soms wel degelijk relaties ontstaan
Hij krijgt dat in zijn oortje doorquote:Op woensdag 21 december 2022 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Dan vergeet je hoe leuk het was.
We zijn niet allemaal socially awkward, Victor.
Half uurtje eten is toch niet moeilijk.
Dierenleed, laat die haai met rustquote:Op woensdag 21 december 2022 19:54 schreef Joop_W het volgende:
Rotte Haai, dit vind @:DKUp niet leuk.
perzik sinaasappelquote:
Oh, klinkt als niks.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Perzik geloof ik met cranberrysap en nogn iets.
Hoe is het?quote:
Niks mis meequote:Op woensdag 21 december 2022 19:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Net als sex on the beach zelf dus
Primaquote:
quote:
old fashionedquote:Op woensdag 21 december 2022 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van. Liever een jungle bird (geen racistische grap over Delisha).
Die ken ik niet eens van naam.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben er ook geen fan van. Liever een jungle bird (geen racistische grap over Delisha).
Stuur een DM zou ik zeggenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
Okay, one night stand trio met de potjes?
Is wel echt een aanrader als je van tropische cocktails houdt. Mai Tai is ook een goede. Dat is direct mijn top 3, maar eigenlijk moet Sazerac er ook nog in.quote:
Waarom wel tropische cocktails en geen zoete witte wijn? Serieuze vraagquote:Op woensdag 21 december 2022 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is wel echt een aanrader als je van tropische cocktails houdt. Mai Tai is ook een goede. Dat is direct mijn top 3, maar eigenlijk moet Sazerac er ook nog in.
en watermeloenquote:
Als het “hij moet groter zijn” uit het voorgesprek was is de redactie wel weer lekker bezig geweest.quote:
ze zei jaquote:Op woensdag 21 december 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Melissa gaat straks keihard nee roepen
De dagelijkse opzettelijke clash sessiequote:Op woensdag 21 december 2022 20:04 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Als het “hij moet groter zijn” uit het voorgesprek was is de redactie wel weer lekker bezig geweest.
Ze heeft “een inkijk in je leven” qua daten toch iets anders opgevat.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:06 schreef cherrycoke het volgende:
ik denk dat ze je inkijk heel gaaf vinden Kim
quote:Op woensdag 21 december 2022 20:06 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ze heeft “een inkijk in je leven” qua daten toch iets anders opgevat.
Dat ze complimentjes krijgt dat ze techno dj isquote:Op woensdag 21 december 2022 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Wat zei ze nou over mannen aan het begin?
Geen spiegel gezienquote:
Ik zou het wel ff fixenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:08 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Zou een goede poging zijn om je dat door je date te laten doen.
Ook niks mis mee op z'n tijd. Zou in een café geen zoete witte wijn met ijs bestellen, maar bij een dessert best prima.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waarom wel tropische cocktails en geen zoete witte wijn? Serieuze vraag
Baby DJ, nice mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wij gaan morgen naar het ziekenhuis om onze baby te laten draaien
Zekersquote:Op woensdag 21 december 2022 20:13 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Baby DJ, nice mag ik je aanraken?
De Citroën Xeniaquote:Op woensdag 21 december 2022 20:13 schreef Joop_W het volgende:
Herinneren jullie je Xenia nog?
Ik vraag me altijd af of deze mensen echt meededen.
Pittige avond ditquote:Op woensdag 21 december 2022 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
holy shit dit gesprek is vermoeiend
Als @DKUp koffierondje doet komt hij niet meer in het bad terugquote:Op woensdag 21 december 2022 20:18 schreef cherrycoke het volgende:
@:dkup ben je er nog of ben je bonen halen in zuid amerika?
Ik zou wel tamelijk verdrietig zijn als iemand me niet helptquote:
Jammer weer dit.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als @:dkup koffierondje doet komt hij niet meer in het bad terug
Vooral omdat het ook nog een goede move is ook. Ik zou gecharmeerd zijn.quote:Op woensdag 21 december 2022 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou wel tamelijk verdrietig zijn als iemand me niet helpt
Als je date niet leuk is kun je het misschien beter skippenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:21 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Vooral omdat het ook nog een goede move is ook. Ik zou gecharmeerd zijn.
Nouja het strikje wel, alleen z’n shirt nietquote:Op woensdag 21 december 2022 20:23 schreef Joop_W het volgende:
“Ik ben heel benieuwd of mijn strikje nog goed zit.”
Hij vist er nog naar ook.
en weer mis!quote:
Holy shit!quote:Op woensdag 21 december 2022 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ja een drankje en daarna nooit meer
Dit soort dingen zijn alleen maar goed. Kom maar door met meer koppels.quote:
Weer misquote:Op woensdag 21 december 2022 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ding dingquote:Op woensdag 21 december 2022 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Strike three youoooooour out!quote:Op woensdag 21 december 2022 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
En waar is de relatie dan?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:26 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Strike three youoooooour out!
Ik zie losse dates zonder relatie echt als niks. Klaarblijkelijk ligt dat hier anders.quote:
het was meer dan een drankje en nooit meerquote:
Zeg wat hebben jullie gedronken vanavond? Rustig zegquote:Op woensdag 21 december 2022 20:27 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja lekker veilig. Bij 99% wordt het ook na vervolgdates geen relatie
Het is ook niks maar wel minder niks dan één drankjequote:Op woensdag 21 december 2022 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie losse dates zonder relatie echt als niks. Klaarblijkelijk ligt dat hier anders.
coca cola zero raspberry,quote:Op woensdag 21 december 2022 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg wat hebben jullie gedronken vanavond? Rustig zeg
De jury moet streng zijn. Je zat er naast. Maar we houden nog steeds van je dus tot morgenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg wat hebben jullie gedronken vanavond? Rustig zeg
Hoezo geen cherry?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:28 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
coca cola zero raspberry,
tot morgen
Tot over een paar wekenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:28 schreef alpeko het volgende:
[..]
De jury moet streng zijn. Je zat er naast. Maar we houden nog steeds van je dus tot morgen
Variety is the Spice of Lifequote:
Heel veel plezier, ik verwacht wel foto'squote:Op woensdag 21 december 2022 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tot over een paar wekenIk ga rirareizuh.
Veel plezier! Disneyland?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel plezier prinses, ik hoor graag je rieraahraaizuh verhalenquote:Op woensdag 21 december 2022 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ons in de steek laten?quote:Op woensdag 21 december 2022 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In prinses we trust @Pisces29quote:Op donderdag 22 december 2022 19:36 schreef alpeko het volgende:
Dienstmededeling: @:Pisces29 heeft na enkele miskleunen gisteren besloten om enkele weken afstand te nemen van First Dates. Even een andere setting i.p.v. de druk die dit topic met zich meebrengt. We hopen haar weer in oude vorm terug te zien daarna.
nieuwquote:Op donderdag 22 december 2022 19:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Herhalingen vandaag of weer oude meuk?
Nieuw met oude bekendenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Xmas specialquote:Op donderdag 22 december 2022 19:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
@Pisces29 is weg. Andere users ruiken kansenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Zo wat een drukte ineens in het topic.
Vond het altijd wel gezellig met haar.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
@:Pisces29 is weg. Andere users ruiken kansen
Ik ookquote:Op donderdag 22 december 2022 19:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vond het altijd wel gezellig met haar.
die baggy pants helpen ook niet meequote:
Misschien kunnen ze in een Lush winkel gaan werken.quote:Op donderdag 22 december 2022 19:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mensen met blauw of paars haar.Hebben die mensen nooit door dat ze zich daarmee totaal buiten de markt plaatsen?
lekker anders, lekker gekquote:Op donderdag 22 december 2022 19:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Mensen met blauw of paars haar.Hebben die mensen nooit door dat ze zich daarmee totaal buiten de markt plaatsen?
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:54 schreef alpeko het volgende:
[..]
Zodat je geen ondertitels nodig hebt als je anime kijkt
quote:Op donderdag 22 december 2022 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zij praat als juffrouw Jannie
Je spreekt haar naam ook uit als mannenquote:Op donderdag 22 december 2022 19:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit is toch gewoon een haai?
Als ze nou ff een beetje kalm zou doen zou ze idd een stuk aantrekkelijker overkomenquote:Op donderdag 22 december 2022 20:02 schreef RipCity het volgende:
Jezus die brabo-meid is wel zo onaantrekkelijk door hoe ze praat.
Ze heeft wel een geweldige instelling qua werk en zo maar die stem helpt niet neequote:Op donderdag 22 december 2022 20:02 schreef RipCity het volgende:
Jezus die brabo-meid is wel zo onaantrekkelijk door hoe ze praat.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |