Ga 'm zoeken op Spotifyquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:54 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Als je nieuw in de materie bent, is een aanrader om het eerste seizoen vna de podcast The UFO Rabbithole te luisteren. Goede update van het alles rondom UFO/UAP en de spelers die betrokken zijn (geweest).
"Scandinavisch uiterlijk". Dat is wat anders dan die lizards van Baudet. Ik was wel nieuwsgierig wat een scandinavisch uiterlijk is (dan kan ik ze herkennen). Als ik google, krijg ik dit.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:38 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Even een snelle google opdr:
https://www.ad.nl/bizar/p(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Er zijn uitgebreidere verslagen, podcasts etc. over.
Yup, er lijkt wel een soort deadline te zijn he? En dat dacht ik altijd al bij Elizondo te zien, die haast in zijn doen en laten. We weten het niet. Maar ik vind het echt keihard gaan nu. Ik had het niet verwacht zo'n verloop in de laatste hearing. Ik vond het niet tegenvallen. Had stiekem wel op de 4k extended versie video gehoopt waar Christopher Mellon over sprak. Maar ja dan is de deksel eraf en dan gaat het wereldwijd misschien wel iets TE hard in de mainstream media en gaat het een ongewenst sociologische reactie geven. Dat zal de bedoeling vast niet zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:17 schreef NoFoksGiven het volgende:
Lue Elizondo zei volgens mij zoiets als, de waarheid is somberder dan wij denken.
Disclosure zal een donker randje hebben, er er lijkt ergens een klok te tikken waardoor er meer naar buiten moet komen.
Dankje, inderdaad dat was de uitspraak! Somber dus...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:37 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Yup, er lijkt wel een soort deadline te zijn he? En dat dacht ik altijd al bij Elizondo te zien, die haast in zijn doen en laten. We weten het niet. Maar ik vind het echt keihard gaan nu. Ik had het niet verwacht zo'n verloop in de laatste hearing. Ik vond het niet tegenvallen. Had stiekem wel op de 4k extended versie video gehoopt waar Christopher Mellon over sprak. Maar ja dan is de deksel eraf en dan gaat het wereldwijd misschien wel iets TE hard in de mainstream media en gaat het een ongewenst sociologische reactie geven. Dat zal de bedoeling vast niet zijn.
Eerst moet de massa het langzaam door gaan krijgen zodat er een tijdje over gepraat gaat worden in de samenleving.
Dus dan krijg je zoiets als het gepraat in dit topic maar dan extended bij de kapper of op je werk.
Dan krijg je de situatie dat ze het er in alle topics op FOK zijdelings over hebben.
Tegen die tijd zijn we rijp voor de 4K video ......
Oh ja ....
Wat Elizondo zei.
Somber dus ..
James Fox denkt dat Disclosure volgend jaar gaat gebeuren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:19 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Dankje, inderdaad dat was de uitspraak! Somber dus...
En RossCo heeft het ook al meerdere malen uitgesproken dat zijn sources spreken over een 'serious time constraint', mede dat daardoor er zoveel wetgeving en beweging is afgelopen jaren, maar nu lijkt het echt in een stroomversnelling te komen.
Meerdere insiders hebben het over months en niet jaren....er staat nog veel te gebeuren. Erg benieuwd hoe het met de wetgeving gaat lopen (al is dat meer van toepassing in het NWS topic).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:40 schreef Monomeism het volgende:
[..]
James Fox denkt dat Disclosure volgend jaar gaat gebeuren.
Hier via Ryan Robbins.
Waar is Steve Justice gebleven vraag je je af. Zijn afdeling toch?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:48 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of een van de Lockheed-Martins van deze wereld de stap naar openheid durven te zetten.
Zou wel serieus mij echt pissed off maken als dat voor September zou gebeurenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:08 schreef Perox het volgende:
Er kwam een gedachte bij me op. Wat als er een schip onderweg naar hier is? En er tot nu toe alleen maar probes en voorhoede types actief waren? Iemand had ergens een verhaal dat greys eigenlijk bio-robots zijn o.i.d.
Nou ja, dat zou een deadline geven in elk geval. Valt weinig meer te ontkennen als er een enorm ruimteschip in orbit komt.
Dan krijgen we in ieder geval wel disclosure!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:08 schreef Perox het volgende:
Er kwam een gedachte bij me op. Wat als er een schip onderweg naar hier is? En er tot nu toe alleen maar probes en voorhoede types actief waren? Iemand had ergens een verhaal dat greys eigenlijk bio-robots zijn o.i.d.
Nou ja, dat zou een deadline geven in elk geval. Valt weinig meer te ontkennen als er een enorm ruimteschip in orbit komt.
De wat minder solide bronnen hebben het vaak over 2027 als jaar waarin er wat te gebeuren staat. Dat zou aanleiding zijn voor de haast achter de disclosure nu. Een schip of vloot dat hiernaartoe onderweg is, zou wel enigszins bij die hypothese passen. Daarvan is een ETA goed te berekenen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:08 schreef Perox het volgende:
Welke bronnen hebben het over '27? Zie het vaker, maar nog niet echt een oorsprong hiervoor gezien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:27 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
De wat minder solide bronnen hebben het vaak over 2027 als jaar waarin er wat te gebeuren staat. Dat zou aanleiding zijn voor de haast achter de disclosure nu. Een schip of vloot dat hiernaartoe onderweg is, zou wel enigszins bij die hypothese passen. Daarvan is een ETA goed te berekenen.
Spannende is dan, hoe groot is die vloot en wat komen ze doen? Gewoon even op visite komen lijkt me niet zo waarschijnlijk. Of krijgen we zo'n District 9 scenario, dat ze een soort asielzoekers zijn.
Er zijn een boel bronnen maar zomaar eentje die ik snel kan vinden, vanuit Human Design wordt er gesproken over global cycles en het design van mensen die 20 zijn in 2027.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:52 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Welke bronnen hebben het over '27? Zie het vaker, maar nog niet echt een oorsprong hiervoor gezien.
Wel creepy, dat we nu van meerdere kanten horen dat er een tijdsfactor speelt!
Edit: leest wat lullig...mijn vraag is of iemand kan aangeven waar de 2027 vandaan komt?
Ik ken het vooral van deze claim van John Ramirez.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:52 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Welke bronnen hebben het over '27? Zie het vaker, maar nog niet echt een oorsprong hiervoor gezien.
Wel creepy, dat we nu van meerdere kanten horen dat er een tijdsfactor speelt!
Edit: leest wat lullig...mijn vraag is of iemand kan aangeven waar de 2027 vandaan komt?
Coulhart heeft geprobeerd een interview met Ramirez te regelen, maar die gaf aan geen tijd te hebben. Al had hij wel tijd voor andere podcasts, dus blijkbaar eerder geen zin.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik ken het vooral van deze claim van John Ramirez.
[ twitter ]
Eigenlijk gaat het zeer traag vind ik. Het grote publiek lijkt mij niet echt bekend met de meeste UAP uitleggers (Mellon, Elizondo, etc) die al vele jaren vooral opdraven in podcasts van channels die weinig bekeken en gevolgd worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:37 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Yup, er lijkt wel een soort deadline te zijn he? En dat dacht ik altijd al bij Elizondo te zien, die haast in zijn doen en laten. We weten het niet. Maar ik vind het echt keihard gaan nu. Ik had het niet verwacht zo'n verloop in de laatste hearing. Ik vond het niet tegenvallen. Had stiekem wel op de 4k extended versie video gehoopt waar Christopher Mellon over sprak. Maar ja dan is de deksel eraf en dan gaat het wereldwijd misschien wel iets TE hard in de mainstream media en gaat het een ongewenst sociologische reactie geven. Dat zal de bedoeling vast niet zijn.
Eerst moet de massa het langzaam door gaan krijgen zodat er een tijdje over gepraat gaat worden in de samenleving.
Dus dan krijg je zoiets als het gepraat in dit topic maar dan extended bij de kapper of op je werk.
Dan krijg je de situatie dat ze het er in alle topics op FOK zijdelings over hebben.
Tegen die tijd zijn we rijp voor de 4K video ......
Oh ja ....
Wat Elizondo zei.
Somber dus ..
Nou ja, dit klopt ook wel wat je zegt. Ik ben zo iemand die wel eens wat leest en het wel echt interessant vind, maar zie er in de media niks over. Dus als ik ergens op internet er iets over tegen kom lees ik het wel, maar weet met dat beetje wat ik lees er ook nog geen zak vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:45 schreef Treffop het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het zeer traag vind ik. Het grote publiek lijkt mij niet echt bekend met de meeste UAP uitleggers (Mellon, Elizondo, etc) die al vele jaren vooral opdraven in podcasts van channels die weinig bekeken en gevolgd worden.
Main stream media, en zeker de "kwaliteitsmedia" negeren het onderwerp al vele decennia, maar ik moet toegeven dat een gebrek aan goede foto's bijvoorbeeld ook een rol kan spelen.
Mensen die vertellen en verklaren zijn prima, maar een duidelijke en niet betwiste foto van een gecrasht of retrieved craft zou enorm kunnen helpen.
De meeste TV kijkers hebben immers geen tijd en/of zin om zich er urenlang in te verdiepen. Maar een duidelijk plaatje bekijken, dat lukt wel.
Ik denk wat betreft het grote publiek, dat pas straks bij een meer definitiever mededeling al die podcasts met terugwerkende kracht goed van pas gaan komen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:45 schreef Treffop het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het zeer traag vind ik. Het grote publiek lijkt mij niet echt bekend met de meeste UAP uitleggers (Mellon, Elizondo, etc) die al vele jaren vooral opdraven in podcasts van channels die weinig bekeken en gevolgd worden.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 23:55 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik ken het vooral van deze claim van John Ramirez.
[ twitter ]
Blijven wel aanhouden die berichten. Maar tot nu toe erg wazige en schudderige filmpjes.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:03 schreef NoFoksGiven het volgende:
Interessant twitter/X-draadje:
[ twitter ]
Blijkbaar zijn er wat gekke dingen gaande in Peru de laatste tijd.
Iemand hier meer info over?
Vreemd he, Zuid-Amerika is toch een hotspot wat dat betreft. Eens verder graven!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:58 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Blijven wel aanhouden die berichten. Maar tot nu toe erg wazige en schudderige filmpjes.
Maken ze elkaar zelf steeds banger, of is er echt iets aan de hand?
Ook niet veel meer gezien dan in dat draadje.
Iets met de Inca's misschien?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:26 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Vreemd he, Zuid-Amerika is toch een hotspot wat dat betreft. Eens verder graven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |