oke, helemaal prima. Ben wel benieuwd naar het gesprek eroverquote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik afgezien van de eventuele complotten die er over UFO's en aliens rondgaan dit prima in TRU pastProberen wezens van andere planeten contact te maken? We hebben door de jaren heen natuurlijk ook verhalen gelezen van mensen die claimden door aliens ontvoerd te zijn geweest.
Goed topic dus wel, en inderdaad lopen in BNW topics over cover ups door overheden en dergelijke. Maar beter hier ook over de mogelijkheden te praten waardoor er ook ineens meer UFO waarnemingen zijn. Zouden ze contact willen maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 augustus 2023 21:54 schreef Perox het volgende:
Grappig - ik lees al tijdje mee in NWS en ging vandaag ook eens op zoek in TRU - en niet voor niets, zit niet te wachten op de complottheorieën die je al van tevoren kan uittekenen.![]()
Ik denk dat er zeker vele TRU aspecten aan UAP fenomeen hangen. Neem alleen al wat het doet met religie als we niet de enige zouden zijn.
Verder kunnen UAP's en NHI's bijvoorbeeld mogelijk extradimensionaal zijn, of tijdreizigers, of massapsychose.
UAP: Unidentified Anomalous Phenomenon
NHI: Non Human Intelligence
Ik denk dat als het aliens zijn in de zin van ver weg dat ze zeker niet reizen zoals wij denken dat de enige manier van reizen is. Ik geloof niet zo in Starship Enterprise achtige oplossingen voor het afstandsprobleem. Als wij 500 jaar verder zijn hebben we het probleem van afstand waarschijnlijk allang opgelost. Alleen kunnen we ons daar nu geen voorstelling van maken. Denk even 500 jaar terug en bedenk je dan dat de ontwikkelingen alleen maar sneller en sneller gaan. Dus 500 jaar vooruit kan je je gewoon niets bij voorstellen.Ik probeer je te volgen, zoveel nieuwe termen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomaar een gedachtenexperiment, als er daadwerkelijk bezoek is van NHI via ufo's, dan denk ik dat zij op een manier kunnen werken met time and space die wij (nog niet) kennen of kunnen bevatten. Dus tijdreizen/ in verschillende lagen/ multiple universe?
Het is daardoor idd moeilijker voor ons om te bevatten wat er mogelijk zou kunnen zijn..Trust nobody
Ja dat is ongeveer wat ik bedoel, we zitten tegen zaken aan te kijken die we niet bevatten, terwijl er ook nog invloedrijke partijen zijn die alles willen toedekken.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik probeer je te volgen, zoveel nieuwe termen..
Zomaar een gedachtenexperiment, als er daadwerkelijk bezoek is van NHI via ufo's, dan denk ik dat zij op een manier kunnen werken met time and space die wij (nog niet) kennen of kunnen bevatten. Dus tijdreizen/ in verschillende lagen/ multiple universe?
Het is daardoor idd moeilijker voor ons om te bevatten wat er mogelijk zou kunnen zijn..
Dit stukje is dan het interessantst, lopen ze al onder ons? Kunnen degenen die ze volgen naar aarde de taak niet compleet volbrengen gezien de UFO sightings? Kunnen ze niet leven in ons klimaat? Er zijn een hoop vraagtekens...quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:18 schreef Perox het volgende:
Waarom maken ze zichzelf dan niet bekend aan het publiek?
maar wanneer zijn het aliens?quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dit stukje is dan het interessantst, lopen ze al onder ons? Kunnen degenen die ze volgen naar aarde de taak niet compleet volbrengen gezien de UFO sightings? Kunnen ze niet leven in ons klimaat? Er zijn een hoop vraagtekens...
Nou wat ik hiermee bedoel is dat ik zou verwachten dat als een hooggeplaatste militair whistleblower wordt en onder ede een aantal schokkende dingen verklaart, het dan voorpagina nieuws is of *breaking* of iets dergelijks. Maar niet dus. Het stigma is hardnekkig en MSM schuwt het onderwerp nog steeds.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:23 schreef HappyCharly het volgende:
alvast reactie op laatste stukje...
Maar wat is er daadwerkelijk in de msm naar buiten gekomen over ufo of nhi dan?
Dat is wel raar jaquote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:55 schreef Perox het volgende:
[..]
Nou wat ik hiermee bedoel is dat ik zou verwachten dat als een hooggeplaatste militair whistleblower wordt en onder ede een aantal schokkende dingen verklaart, het dan voorpagina nieuws is of *breaking* of iets dergelijks. Maar niet dus. Het stigma is hardnekkig en MSM schuwt het onderwerp nog steeds.
Het is niet weinig wat er uit de congressional hearing naar voren komt...
• Er zijn geheim programma's om schepen te bergen en te onderwerpen aan reverse engineering
• Deze programma's opereren buiten het toezicht van de Amerikaanse overheid
• Er zijn (ruimte)schepen geborgen
• Er zijn lichamen geborgen van non human biology
• Er zijn slachtoffers gevallen, zowel bij het bewaren van het geheim als bij de reverse engineering
• De technologie is veruit superieur aan die van ons
• Het fenomeen vormt een (potentiële) bedreiging voor de nationale veiligheid
• Er is actieve tegenwerking vanuit het Pentagon
• De AARO heeft gelogen over wat het weet.
• Whistleblower heeft veel meer details die hij in classified meeting kan prijsgeven.
Verder
• Congres heeft wetgeving aangenomen om disclosure te bereiken
• President heeft geen bezwaar gemaakt tegen deze wetgeving
• Congres overweegt een speciale commissie die mensen kunnen dagvaarden om te getuigen
Ik denk dat het neerkomt op je handen niet willen branden. UFO's is toch een beetje wappie territorium voor velen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is wel raar ja
Wordt het gezien als onzin of durft niemand zijn handen te branden?
als ik google op nieuws kom ik ook niet verder dan wat eerder genoemd is en verder veel complotachtige sites ipv msm
ik ben benieuwd of dat gaat komenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 23:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik denk dat het neerkomt op je handen niet willen branden. UFO's is toch een beetje wappie territorium voor velen.
Ik denk dat het pas gaat lopen als er meer concrete zaken aan het licht komen. Fysiek bewijs. Nieuwe (duidelijke) foto's of films waarvan de echtheid is bevestigd. Misschien overheidsfunctionarissen die worden gedagvaard en toe moeten geven dat zulke programma's bestaan. Misschien een lek met onderlinge communicatie.
Ja precies dat.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:04 schreef NoFoksGiven het volgende:
Bewijs dat er UFO's zijn, is er genoeg, zelfs het Pentagon geeft dit toe.
Hopelijk komt er snel (of ooit) bewijs wat er precies is, en waar het vandaan komt.
Buitenaards leven is misschien wel de makkelijkste verklaring.
Moeilijker wordt het al als het gaat om interdimensionaal leven, een intelligentie die al langer op aarde woont dan wij, of zelfs aardebewoners vanuit de toekomst.
Of nog moeilijker…all of the above.
De meest besproken 'aliens' zijn de grays. ik hou me een beetje op afstand over soorten, rassen afkomst...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja precies dat.
WAT verstaan we onder buitenaards leven? Groene Alienmannetjes? Mensen uit andere sterrenstelsels die hier zijn? Of..
En waarom zijn ze hier?
'Murica ten top dit. In plaats van hierin openheid te geven en het te zien als een globaal thema waarbij je eindelijk de mensheid kunt verenigen in plaats van verdelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2023 22:55 schreef Perox het volgende:
[..]
• Het fenomeen vormt een (potentiële) bedreiging voor de nationale veiligheid
• Er is actieve tegenwerking vanuit het Pentagon
Artificial intelligence in biosuits..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja precies dat.
WAT verstaan we onder buitenaards leven? Groene Alienmannetjes? Mensen uit andere sterrenstelsels die hier zijn? Of..
En waarom zijn ze hier?
Tja, ook weer speculatie zolang je de waarheid erachter niet kent. Misschien is er een heel goede reden waarom ze dit niet willen vertellen. Ignorance is bliss.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:36 schreef jpg97 het volgende:
[..]
'Murica ten top dit. In plaats van hierin openheid te geven en het te zien als een globaal thema waarbij je eindelijk de mensheid kunt verenigen in plaats van verdelen.
Ik ga googlen..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:42 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Artificial intelligence in biosuits..
Lichtvormen met bewustzijn..
Anorganisch leven..
Alles kan!
Als je bepaalde verhalen moet geloven...is er een overeenkomst gesloten tussen de VS en 'iets' dat geland is op een Amerikaanse Airforce Base.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ga googlen..
Wat is anorganische leven?
Maar waaaaaarom zouden ze hier zijn? En waarom wil de overheid er niet aan? Of zijn de overheden zelf reptielen.. en zijn dat aliens?
Ik ben nieuw in deze... welke verhalen, wat voor overeenkomst?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:25 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Als je bepaalde verhalen moet geloven...is er een overeenkomst gesloten tussen de VS en 'iets' dat geland is op een Amerikaanse Airforce Base.
Even een snelle google opdr:quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in deze... welke verhalen, wat voor overeenkomst?
Zal lezenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:38 schreef NoFoksGiven het volgende:
[..]
Even een snelle google opdr:
https://www.ad.nl/bizar/p(...)F%2Fwww.google.nl%2F
Er zijn uitgebreidere verslagen, podcasts etc. over.
Als je nieuw in de materie bent, is een aanrader om het eerste seizoen vna de podcast The UFO Rabbithole te luisteren. Goede update van het alles rondom UFO/UAP en de spelers die betrokken zijn (geweest).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 11:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zal lezen
Jammer dat het allemaal zo bedekt is
Zou zo interessant zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |