Hij deed ook heel hard zijn bestquote:Op woensdag 21 december 2022 16:56 schreef Evenstar het volgende:
Hij is wel de eerste die die gasten in beweging krijgt, dus pluspunten voor dat in ieder geval.
Chef Special toch? Hoorde ik Rob vandaag zeggen dacht ik?quote:Op woensdag 21 december 2022 16:57 schreef Evenstar het volgende:
Oh, komt iets leuks optreden vanavond, ben benieuwd.
quote:Op woensdag 21 december 2022 16:57 schreef Piles het volgende:
Bijzonder, laten we het daar op houden
Ah, Barend deed er net geheimzinnig over, dus geen idee. Dat van Rob had ik gemist. Is denk ik wel een goed idee om even wat mensen langs te laten komen buiten, beetje feestje bouwen.quote:Op woensdag 21 december 2022 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Chef Special toch? Hoorde ik Rob vandaag zeggen dacht ik?
klinkt als die ene gast in zn bakje van het reuzenradquote:Op woensdag 21 december 2022 16:55 schreef Evenstar het volgende:
Nou, sorry. Nu voor de derde keer een kans gegeven, maar dit is echt niks. Ik zie en hoor geen talent.
Jaaaquote:Op woensdag 21 december 2022 17:04 schreef Melleyn het volgende:
Rob post ook net op Instagram dat het morgenavond feestcafeavond is![]()
Neeeeee allleen 6e klassers en vmbo wokies hequote:Op woensdag 21 december 2022 17:19 schreef Evenstar het volgende:
Heel Nederland is straks zeeziek door Sophie.
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:21 schreef PS. het volgende:
[..]
Neeeeee allleen 6e klassers en vmbo wokies he
KLB / Serious Request 2022 armzalige geheel voor "wokies"
Nu... Zomer vorig jaar ja.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:45 schreef hole1988 het volgende:
Love Tonight. Wel apart dat het nummer 5 jaar bestaat en nu een hit is.
Heb nog niet de laatste afleveringen gezien, dus geen spoilers, maar ik eet mijn schoen op als hij het niet is. Had het meteen door, bij eerste nummer.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze zanger doet mij wat denken aan die ridder bij The masked singer..
Heeft ie vast wel gedaan.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:16 schreef Evenstar het volgende:
Ekdom sloeber, doe er dan even een leuk bedragje bij.
Dit had ik ook ja. Zei meteen “dit is fomdeck”quote:Op woensdag 21 december 2022 18:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heb nog niet de laatste afleveringen gezien, dus geen spoilers, maar ik eet mijn schoen op als hij het niet is. Had het meteen door, bij eerste nummer.
Ja dit vind ik maar vermoeiend ja. Maar was wel een bizar dingetje natuurlijk vanochtend.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:23 schreef PS. het volgende:
Jaaahaa hij nam ontslag, nu weten we het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |