Even gegoogled maar zou ook zoiets kunnen zijn:quote:Op woensdag 21 december 2022 09:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon een zak kroepoek.
Is best lekker.quote:Op woensdag 21 december 2022 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Even gegoogled maar zou ook zoiets kunnen zijn:
https://favorflav.com/nl/recipes/fish/chinese-garnalentoast/
Ik moet wennen aan de naam Alaphilippe.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:04 schreef Wereldgozer het volgende:
Raya staat nu 28 in de live rankings
@:Alaphilippe_
Ik denk nog altijd dat de echte Stijn er niet meer is en dit een bot is die hem zo goed mogelijk probeert na te doen.quote:Op woensdag 21 december 2022 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moet wennen aan de naam Alaphilippe.
quote:Op woensdag 21 december 2022 10:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk nog altijd dat de echte Stijn er niet meer is en dit een bot is die hem zo goed mogelijk probeert na te doen.
Hallootjes!quote:Op woensdag 21 december 2022 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo forumgebruiker @:de_boswachter
Wat zijn je verwachtingen voor vandaag?
Han Rock klinkt al Han Cockquote:Op woensdag 21 december 2022 11:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hallootjes!
Ik verwacht sowieso activiteit van vriend @:poepz0r tijdens de wedstrijd van MVG. Indien niet dan moet ik hem helaas ontvrienden op Fuckbook (poooh).
Daarnaast hoop ik op overwinningen van Han, Rock, Gilding, Williams en Bunting. Game on!!!
Rydz v Rock vind jij niet interessant?quote:Op woensdag 21 december 2022 12:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Matig middag programma. Hopelijk de laatste.
Weer genoten van de Ricky act
Kan leuk worden. Dat is een wedstrijd. Misschien dat loller Chizzy nog wat leuks doet. Die eerste 2 partijen zijn horror.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Rydz v Rock vind jij niet interessant?
Ik zie Gilding nog wel kans maken tegen Chisnall.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kan leuk worden. Dat is een wedstrijd. Misschien dat loller Chizzy nog wat leuks doet. Die eerste 2 partijen zijn horror.
Kleermaker gooit ook in een veel te hoog tempo. Leuk om naar te kijken, maar niet top-top-waardig.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Kleermaker zal ook wel weer een groot drama zijn. Al die analisten bakken er helemaal niets van.
Moet wel wat beter dan in ronde 1quote:Op woensdag 21 december 2022 12:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zie Gilding nog wel kans maken tegen Chisnall.
Ik voel er vooral weinig bij. Rock is leuk om naar te kijken tegen grotere tegenstanders. Dus als Rydz eruit vliegt is dat alleen maar mooi en geheel volgens verwachting.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Kan leuk worden. Dat is een wedstrijd. Misschien dat loller Chizzy nog wat leuks doet. Die eerste 2 partijen zijn horror.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |