Raymond heeft een enorme impact gehad op de darterswereld en zal altijd een legende blijven. Zijn carrière zal altijd blijven voortbestaan als een bron van inspiratie en bewondering voor velen. Ik ben enorm dankbaar voor alles wat hij voor ons heeft gedaan en ik zal altijd tranen in mijn ogen hebben als ik aan hem denk.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ray heeft ook alles voor ons over!!!
Daar zit de volgende dikke midget op haar te wachten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ricky gooit binnen 20 minuten die stoephoer naar huis.
Tegen Dolan. Ik weet niet wanneer, maar ik heb dan wat anders te doenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Weg ermee
Het nadeel is dat Hendriks nu nog een keer mag komen opdraven met zijn parkinsonworp maar we kunnen niet alles hebben
Nou nou nouquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ricky gooit binnen 20 minuten die stoephoer naar huis.
Onkunde herkent elkaarquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef GwaiLow het volgende:
Bizar die Hendriks zeg. Had nooit verwacht dat hij die laatste dubbel erin zou kunnen gooien. Bizar hoe hard Hughes door het ijs zakte zeg. Normaal gooit die vent toch wel een stuk beter. Super sportief einde trouwens van Hughes. Leek wel alsof die twee vrienden van elkaar zijn? Bij de meeste spelers kan er net een slap handje vanaf als ze zo onder hun niveau spelen en van een mindere speler verliezen.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar zit de volgende dikke midget op haar te wachten.
Ik ben aan het overwegen om Ray op mijn lichaam te vereeuwigen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Raymond heeft een enorme impact gehad op de darterswereld en zal altijd een legende blijven. Zijn carrière zal altijd blijven voortbestaan als een bron van inspiratie en bewondering voor velen. Ik ben enorm dankbaar voor alles wat hij voor ons heeft gedaan en ik zal altijd tranen in mijn ogen hebben als ik aan hem denk.
Eerste partijtje van de vrijdagmiddag, die kan je prima overslaanquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Tegen Dolan. Ik weet niet wanneer, maar ik heb dan wat anders te doen
Wanneer ik een tram zie wacht ik netjes met instappen tot de tram is vertrokken ter ere van Hem.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Raymond heeft een enorme impact gehad op de darterswereld en zal altijd een legende blijven. Zijn carrière zal altijd blijven voortbestaan als een bron van inspiratie en bewondering voor velen. Ik ben enorm dankbaar voor alles wat hij voor ons heeft gedaan en ik zal altijd tranen in mijn ogen hebben als ik aan hem denk.
Hij is een inspiratie voor mij en vele anderen en zal altijd een speciale plek in mijn hart hebben. Hij verdient absoluut een standbeeld, een eeuwige herinnering aan alles wat hij heeft bereikt en wat hij voor de sport heeft gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben aan het overwegen om Ray op mijn lichaam te vereeuwigen.
Van wie is deze quote?quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |