Ik vanaf zaterdag twee weekjes. Tussen 1 en 8 januari ben ik op Tenerife te vinden.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende: Eerste 2 weken januari vrij Dat is het beste.
en dan skip je Ricky + RvB?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Als Jimmy de volgende leg niet wint ga ik slapen.
Inderdaad nog ietsjes verschrikkelijker dan het aanschouwen van Hendriks-Hughes.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:55 schreef onlogisch het volgende:
Altijd mooi om die verschrikkelijke nieuwjaarswensen te ontlopen.
Dit zal indruk maken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeft niet, is maar even een bekendmaking.quote:
Man man manquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja morgen lange dag. Werken n shit
Flash stelt snoeiharde ultimatums.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Niets van aantrekken joh!quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat lief. Dat kan ik wel gebruiken na wederom een uitbrander van forumgebruiker @:Tagliano
Lekker man. Al is Bali zwaar overschat.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef Doevelaer het volgende:
Van half januari tot half februari naar achtereenvolgens Bali, Kuala Lumpur & Singapore
Dat is echt mensonterend...ik overweeg derhalve week 1 gewoon thuis te werken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerste week vrij hier. Altijd mooi om die verschrikkelijke nieuwjaarswensen te ontlopen.
Tja, schoonzus & haar vriend zijn daar. Wij reizen ze ff achterna.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lekker man. Al is Bali zwaar overschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |