Eunice haalt 4:25. Het record is geloof ik 29 minuten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:48 schreef ledn81 het volgende:
Wereld record poging training met Eunice en Erik! Op 1 been staan met je ogen dicht
Mirte verstoort Erik zijn record poging. Ze keek op de stopwatch en Erik kreeg een pluk haar tegen zijn hand en raakte uit zijn concentratie en reageerde geïrriteerd. "Niet mer doen Mirte ik was bezig met een record"quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:52 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Eunice haalt 4:25. Het record is geloof ik 29 minuten.
Misschien doet zij dat ook wel met hem. Alles voor de tv.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:59 schreef spapaars het volgende:
Mexx moet weer naar haar eigen bedje toe, die zal nooit doorkrijgen dat Martin een spelletje met haar speelt.
[ afbeelding ]
Ik hoop een eliminatie. Jij?quote:Op woensdag 21 december 2022 00:10 schreef Flori het volgende:
Was vanmiddag in een poepdrukke supermarkt te volgen of de opdracht een eliminatie zou wordenHelaas niet dus, hoop dat er nog iets komt voor kerst
Tuurlijkquote:Op woensdag 21 december 2022 00:11 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik hoop een eliminatie. Jij?
Ah! Je hebt me niet geblokkeerd . wss heb je me nooit geblokkeerdquote:
Podcast oortjes?quote:Op woensdag 21 december 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
Waarom heeft Leilah een wit kabeltje ?
Misschien ligt ze in haar eigen bedquote:Op woensdag 21 december 2022 00:19 schreef puzziepie het volgende:
Kim D ligt niet bij Babs , Wen en Zoe?
Bij Jeff is dat toch?quote:Op woensdag 21 december 2022 00:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien ligt ze in haar eigen bed
KimD ligt onder GJ op 2 en daar slaapt Jeff dus ook vaak of andersom onder Jappie op 1 in het bed van Jeffquote:Op woensdag 21 december 2022 00:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij Jeff is dat toch?![]()
Ik weet niet eens meer waar zij eigenlijk altijd sliep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Snap wat je bedoelt maar kort door de bocht want zo simpel werkt dat nietquote:Op woensdag 21 december 2022 00:37 schreef woxxel het volgende:
Zouden ze nu niet allemaal berichten van de buitenwereld kunnen lezen in de reviews.
Ik zou dat doen als ik familie was.
Dat valt niet te verbergen als ze dat zouden kunnen.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:37 schreef woxxel het volgende:
Zouden ze nu niet allemaal berichten van de buitenwereld kunnen lezen in de reviews.
Ik zou dat doen als ik familie was.
quote:Op woensdag 21 december 2022 00:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD ligt onder GJ op 2 en daar slaapt Jeff dus ook vaak of andersom onder Jappie op 1 in het bed van JeffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Wat een geduld heeft hij. Maar ja, niets anders te doen, dat scheelt.quote:
volgens mij hadden ze het beter/leuker (iig wij) onder Jeff als managerquote:Op woensdag 21 december 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Inderdaad. Wat een geduld heeft hij. Maar ja, niets anders te doen, dat scheelt.
Goede manager eigenlijk tot nu toe. Beter als de voorgaande managers.
Wij wel ja haha.quote:Op woensdag 21 december 2022 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze het beter/leuker (iig wij) onder Jeff als manager
Volgens mij had hij het managerschap iets anders voorgesteld.quote:Op woensdag 21 december 2022 01:25 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac is helemaal koekoek dat ie zich hiervoor leent
Op papier krijgt John de Mol dit wel verkocht.quote:Op woensdag 21 december 2022 01:33 schreef Kakadylo het volgende:
Dit krijg je niet verkocht dan had je er meer tempo en minder tijd in moeten gooien
Zou best kunnen maar dat is weer iets andersquote:Op woensdag 21 december 2022 01:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Op papier krijgt John de Mol dit wel verkocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |