Ik denk zelfs dat Babbel Wendy met gemak voor de bus gooit als het nodig is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Gister of eergisteren was ze nog negatief aan het praten over Wendy tegen GJ. Dat viel me echt tegen. Voor mij viel ze toen een beetje door de mand.
GJ doet er voor mij niet echt toe . Ik ga voor Babs en Wen , die allebei een gangmaker zijn en elkaar aanvullen . Ze kunnen allebei zwetsen ,lol maken ,gek doen ,zuipen, uithuilen ,hun ei kwijt en elkaar vertrouwen . Dat vind ik veel mooier om te zienquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Da´s waar. Ik trek GJ gewoon erg slecht. Vind het zo´n negatieve, niks toevoegende lamlul die zichzelf net zo geweldig vind als Jeff met zijn zielige Avondtuur, alleen hij spreekt het niet uit.
Heet ook maar net ietsje meer verstandelijke vermogens dan Zoe. Dat bleek van de week wel tijdens dat 30 seconds.
Misschien wordt mijn beeld over Babette wel negatief beïnvloed door zijn aanwezigheid.
Speelt in mijn geval ook mee denk ik. Heb niet per se een hekel aan Babs, maar ze is de laatste tijd veel in beeld en dan wordt dat gezever en die hysterische lach soms gewoon irritant.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Da´s waar. Ik trek GJ gewoon erg slecht. Vind het zo´n negatieve, niks toevoegende lamlul die zichzelf net zo geweldig vind als Jeff met zijn zielige Avondtuur, alleen hij spreekt het niet uit.
Heet ook maar net ietsje meer verstandelijke vermogens dan Zoe. Dat bleek van de week wel tijdens dat 30 seconds.
Misschien wordt mijn beeld over Babette wel negatief beïnvloed door zijn aanwezigheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
Hoeveel wol zat er wel niet in dat win-pakket 2 maanden geleden ?
Wollah echt veel manquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
Ja valt niet op iddquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]zat vandaag ook te denken. Huh....nog niet op.....
De mutsen breien mutsen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:57 schreef chufi het volgende:
Stelletje mutsen , maar ze hebben wel lol
Helaas jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Leuk, maar ze laten eigenlijk alleen nog betekenisloze streams zien.
Medisch onderboudquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
Dus 24 uur niet eten. Iemand zal het vast niet volhouden.
Er gebeurt veel meer, maar dat mogen wij niet weten.quote:
Dat is nieuw besteldquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:55 schreef chufi het volgende:
Zekerquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
onderbouw en bovenbouw .. ken je het nog
Ja ook zoiets .... wat verkopen ze daar dan aan wie ?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:04 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is nieuw besteldWeet niet exact van welk budget maar dat is er nu om te breien voor de kerstmarkt.
Niks aan niemand...gratis uitdelen onderlingquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ook zoiets .... wat verkopen ze daar dan aan wie ?
zo'n bs verhaal, maar ze hebben het gekocht bij de Kertsbomen deal van 1500¤quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Niks aan niemand...gratis uitdelen onderling
Kun je rekenen? Reken er maar niet op!quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:09 schreef chufi het volgende:
Hahaha Erik heeft meegelezen met mn zoemer idee,,, eetproef morgen
De laatste dagen mogen we bijna niets meer zien. Continu een achterlijke streamwissel als er wat spannends lijkt te gebeuren , of kaart/dart/voetbal/brei streamsquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er gebeurt veel meer, maar dat mogen wij niet weten.
Wanda's bed deze ochtend.
[ afbeelding ]
Wanda's bed in de namiddag.
[ afbeelding ]
Is het kussen omgedraaid?quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er gebeurt veel meer, maar dat mogen wij niet weten.
Wanda's bed deze ochtend.
[ afbeelding ]
Wanda's bed in de namiddag.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
onderbouw en bovenbouw .. ken je het nog
De streams zijn echt veranderd in nietszeggend.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De laatste dagen mogen we bijna niets meer zien. Continu een achterlijke streamwissel als er wat spannends lijkt te gebeuren , of kaart/dart/voetbal/brei streams
Veel te weinig eliminaties, en de spanning bouwt zich op een totaal verkeerde manier op , wat eigenlijk ten koste van het programma gaat. De sfeer is niet echt leuk en wordt steeds erger , mede doordat ze alles in SL's gooien en ook zorgen dat de bewoners alleen maar meer gedemotiveerd raken
Dus nee .
Dat van die bedden snap ik niet , omdat ik meer op de sfeer let en niet echt zie wat het verschil in plaatjes is
Het is niet normaal toch. Ik snap best dat je niet alles kan/wil laten zien, maar dit slaat echt allesquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef puzziepie het volgende:
Het is net alsof ze willen dat de streamers stoppen met kijken
Kijk dat was mij nooit opgevallen , omdat ik dat niet zie.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
De streams zijn echt veranderd in nietszeggend.
En de bedden, zie hoe mooi strak opgemaakt, en dan met 2 kussens waarvan die met Ivo erop je niet meer ziet, en erg rommelig.
lukt ze wel ...quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef puzziepie het volgende:
Het is net alsof ze willen dat de streamers stoppen met kijken
Het viel mij op hoe mooi het was opgemaakt vergeleken met de rest, dus was het opvallend dat het later op de dag niet meer zo mooi en strak meer was..quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijk dat was mij nooit opgevallen , omdat ik dat niet zie.
Ik zie andere dingen , of let op andere dingen
Het lijkt echt alsof ze willen dat dit floptquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Het is niet normaal toch. Ik snap best dat je niet alles kan/wil laten zien, maar dit slaat echt alles
Ja , ik zit echt op het randje : ga ik hier nog naar kijken of laat maar .quote:
Af en toe een onderlinge ruzie kan nog, maar al het geroddel over de andere bewoners hebben ze nu behoorlijk gecensureerd.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het lijkt echt alsof ze willen dat dit flopt
Stomme is dat ik eerst nog zo vol lof was over de weinige SL's en dat er op zich weinig werd ingegrepen qua streams .
Maar dat is compleet veranderd.
Als dit zo blijft ben ik weg
Ze halen alles weer uit volgens mijquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]zat vandaag ook te denken. Huh....nog niet op.....
Ja , ik vind het echt treurig .quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Af en toe een onderlinge ruzie kan nog, maar al het geroddel over de andere bewoners hebben ze nu behoorlijk gecensureerd.
Nee is ook voor de kerstmarkt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze halen alles weer uit volgens mij
Dus de grootste roddelaarsters zijn nu nog weinig op de streams, nl Kim K en Wanda, waarbij voor Wanda waarschijnlijk nog een extra reden is.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja , ik vind het echt treurig .
Ik denk dat ze KimK bewust van stream houden omdat zij waarschijnlijk inmiddels al weer een gele kaart gehad zou moeten hebben met haar uitspraken en het schijt hebben aan de Feboquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dus de grootste roddelaarsters zijn nu nog weinig op de streams, nl Kim K en Wanda, waarbij voor Wanda waarschijnlijk nog een extra reden is.
Ik bedoel de vorige dingen die ze hebben gemaakt zijn weer uitgehaaldquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:24 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee is ook voor de kerstmarkt.
Zou kunnen, maar het kan ook zijn dat ze over iets teveel praat wat wij niet mogen weten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:32 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze KimK bewust van stream houden omdat zij waarschijnlijk inmiddels al weer een gele kaart gehad zou moeten hebben met haar uitspraken en het schijt hebben aan de Febo
Lo siento ...quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:31 schreef pingu66 het volgende:
Eunice zit te hanteren op de uitspraak van de Spaanse woorden......kan iemand dat bij haar Nederlandse uitspraak doen want dat gaat niet altijd even GUUT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |