Misschien ik ook danquote:
dat zou me niks verbazenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien ik ook dan![]()
Ik heb het wel gehoord. Maar met Ki weet je het toch nooit
ligt vast weer bij Jeff vannacht
En vervolgens gaat KimD ook nog door de geluidsbarrièrequote:Op dinsdag 20 december 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
ik zou er ook niet blij van worden
babbel die de hele tijd ligt te lachen
die doet dat standaardquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En vervolgens gaat KimD ook nog over de geluidsbarrière
nou die mogen wel een dikkequote:
KimD loopt rondjes met Mora en Jeff zit bij de sportdingenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:14 schreef HappyCharly het volgende:
er wordt nu weer gezegd dat het uit is...
tussen Kim en Jeff?Waarom zien wij dan niks van die gesprekken
Hij kan goed met Erikquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef pingu66 het volgende:
Warom heeft GJ eigelijk helemaal geen klik met een mannelijke bewoner in de loods.
omdat hij een enorme negatieve man isquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef pingu66 het volgende:
Warom heeft GJ eigelijk helemaal geen klik met een mannelijke bewoner in de loods.
En dat trekt vrouwen aan ?quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat hij een enorme negatieve man is![]()
mannen rennen daar van weg in ieder gevalquote:
quote:
Enige wat er aan ontbreekt ...quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
tis een bijzonder kind
en dat is het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
tis een bijzonder kind
en dat is het
we zien niks.. alleen soms een opmerking van een andere bewoner...quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:25 schreef Verida het volgende:
whut ? Is het ineens uit tussen Kim en Jeff?
wanneer is dat gebeurd dan?
Stekeltjes opzetten en daarna weer stoeien is het meest realistische scenarioquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:25 schreef Verida het volgende:
whut ? Is het ineens uit tussen Kim en Jeff?
wanneer is dat gebeurd dan?
Ik begin zelfs te vinden dat Zoe soms zelfs volwassener over komt dan Babettequote:Op dinsdag 20 december 2022 22:31 schreef puzziepie het volgende:
Zoe is toch echt wel positief veranderd sinds ze met Babs en Wen omgaat
Babette is gewoon de gangmakerquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik begin zelfs te vinden dat Zoe soms zelfs volwassener over komt dan Babette
Babette niet sinds ze meer met GJ omgaatquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:31 schreef puzziepie het volgende:
Zoe is toch echt wel positief veranderd sinds ze met Babs en Wen omgaat
De laatste tijd wat mij betreft vooral m'n stoelgangquote:
Echt wel . Babette en Wen zijn vriendinnetjes, dat is hun basis zeg maarquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:34 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Babette niet sinds ze meer met GJ omgaat
Ook positief toch?quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De laatste tijd wat mij betreft vooral m'n stoelgang
Meer granen downloadenquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, via mobiel kijkt en COSt toch minder prettig
Gister of eergisteren was ze nog negatief aan het praten over Wendy tegen GJ. Dat viel me echt tegen. Voor mij viel ze toen een beetje door de mand.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt wel . Babette en Wen zijn vriendinnetjes, dat is hun basis zeg maar
GJ is daar bij gekomen Ik vind ze leuk samen, en ik vind zelfs GJ soms beter te pruimen sinds hij met hun omgaat
Het is allemaal niet zo zwartwit
Waan van de dag . Groepsdynamiek veranderd per uurquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Gister of eergisteren was ze nog negatief aan het praten over Wendy tegen GJ. Dat viel me echt tegen. Voor mij viel ze toen een beetje door de mand.
Da´s waar. Ik trek GJ gewoon erg slecht. Vind het zo´n negatieve, niks toevoegende lamlul die zichzelf net zo geweldig vind als Jeff met zijn zielige Avondtuur, alleen hij spreekt het niet uit.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Waan van de dag . Groepsdynamiek veranderd per uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |