Prins S en de Geitquote:
Als de rest nog slechter is weet ik genoegquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Prins S en de Geit
Dit is wel een tof liedje, maar ze hebben ook wel een paar enorme kutplaten
Misschien ben je zelf gewoon niet zo hip meer...quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:40 schreef Evenstar het volgende:
en dit is dan Serious Talent, en dan vraagt 3FM zich af waarom het zo kut loopt ... sorry hoor
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Misschien ben je zelf gewoon niet zo hip meer...
Dit is juist waarom 3FM bestaat, dit soort bandjes moeten juist door 3FM in de markt worden gezet.... Ben blij dat ze dat nog steeds doen sinds de nieuwe koers, al was Prins S daarvoor al in beeld.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:40 schreef Evenstar het volgende:
en dit is dan Serious Talent, en dan vraagt 3FM zich af waarom het zo kut loopt ... sorry hoor
Ik zou wel een overnachting willen met Sophiequote:Op dinsdag 20 december 2022 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Wordt er ook nog een meet en greet inclusief overnachting met Nielson geveild? Ik vraag dit voor een vriendin
De Zweedse manier (lootjes van 5 euro per stuk verkopen) zou hier veel meer opleveren.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:44 schreef Emptystreet het volgende:
5k voor Direct. Had het duurder verwacht
Ja,maar ... Goldband is nog prima kwaliteit vergeleken met dit soort onzin. Ik vind ze overhyped, maar ze zijn wel gewoon goed in wat ze doen. Dit Prins S. en de Geit is echt gewoon een parodie lijkt het. Nu ken ik alleen dit, maar als je zegt dat de rest veel kutplaten heeft dan zegt dat ook wel weer watquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is juist waarom 3FM bestaat, dit soort bandjes moeten juist door 3FM in de markt worden gezet.... Ben blij dat ze dat nog steeds doen sinds de nieuwe koers, al was Prins S daarvoor al in beeld.
Zonder 3FM hadden we ook nooit van Goldband gehoord bijvoorbeeld
Ja ik vind niet alles goed, maar smaken verschillen. Ik kan Goldband ook pas een beetje hebben sinds Noodgeval en Stiekemquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:45 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja,maar ... Goldband is nog prima kwaliteit vergeleken met dit soort onzin. Ik vind ze overhyped, maar ze zijn wel gewoon goed in wat ze doen. Dit Prins S. en de Geit is echt gewoon een parodie lijkt het. Nu ken ik alleen dit, maar als je zegt dat de rest veel kutplaten heeft dan zegt dat ook wel weer wat
Twee weken geleden nog opgelopen dus ik wist het nogquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:57 schreef TLC het volgende:
Oh ja corona bestaat ook nog, ik was het alweer bijna vergeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |