Die heeft er opeens helemaal genoeg van jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Ah Caro "ik wil niet meer aan mijn eigen succes herinnert worden" Emerald
Jeetje zeg, mensen die nieuwe dingen willen proberen. Dat moeten we inderdaad niet hebben hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:16 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Die heeft er opeens helemaal genoeg van jaDumpt d'r alter ego en gaat allemaal nieuwe dingen spelen in het theater, nee dat word echt een succes. Ahoy uitverkopen zeg ik je.
(Met moeite AFAS live waarschijnlijk)
Die nieuwe muziek is best prima hoor, en ik snap dat je dat als nieuw project lanceert. Maar zo afgeven op je eerdere eigen werk is raarquote:Op dinsdag 20 december 2022 23:16 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Die heeft er opeens helemaal genoeg van jaDumpt d'r alter ego en gaat allemaal nieuwe dingen spelen in het theater, nee dat word echt een succes. Ahoy uitverkopen zeg ik je.
(Met moeite AFAS live waarschijnlijk)
En de radio “we draaien die nieuwe meuk van je niet maar houden het bij je commercieel succesvolle oeuvre” antwoordt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Ah Caro "ik wil niet meer aan mijn eigen succes herinnert worden" Emerald
quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:18 schreef Cee het volgende:
[..]
En de radio “we draaien die nieuwe meuk van je niet maar houden het bij je commercieel succesvolle oeuvre” antwoordt.
Krabbelen er gewoon een 0 achter.quote:Op dinsdag 20 december 2022 23:19 schreef Evenstar het volgende:
Er is geen tussenstand, want Wijnand kon huis niet in. Wat een onzin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |