Lamme Frans, goed idee.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:19 schreef Evenstar het volgende:
Hoe heet dat typetje van Rob ook alweer? Die moet maar even langskomen voor wat sfeer, hebben ze toch nog een gast, soort van.
Oh ja Lamme Frans, kon er echt niet meer opkomen en google werkte niet meequote:
Misschien dan toch deels publiciteitsstuntje?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:26 schreef PS. het volgende:
Voor het eerst een drukte tot achter de hekken
Nah denk niet om meer publiek te trekken eerlijk gezegd. Maar nu de BN'ers daar moeten staan, zal ook wel een deel niet bereikbaar zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:27 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Misschien dan toch deels publiciteitsstuntje?Geloof wel dat ze Corona hebben maar ze hebben het er iets te vaak over..
Ze moeten toch uitleggen waarom er geen gasten binnen zijn en dingen omgegooid worden (soms letterlijk, zoals de kerstboom). Mensen die net inschakelen en zo. En kan me voorstellen dat je dit ook even van je af moet praten.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:27 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Misschien dan toch deels publiciteitsstuntje?Geloof wel dat ze Corona hebben maar ze hebben het er iets te vaak over..
Mijn hobbies zijn puzzelen, en misschien ben jij wel het laatste stukjequote:Op dinsdag 20 december 2022 21:31 schreef Evenstar het volgende:
Legpuzzels saai vinden en dan zelf knutselen als hobby hebben
Echt van die mensen die zonder hele verhaal te kennen dit soort dingen de wereld in helpen. Dat is pas walgelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:51 schreef miieejj het volgende:
kim feenstra is ook weer bezig op instagram..
vermoeiend..
Helemaal niks mee met haken en breien.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:31 schreef Emptystreet het volgende:
Leg puzzelen, ben je 40?
Zo'n dame waar ik mee aan het praten ben is helemaal gek van haken, hoe danPraat ik over midden 30
Voor wappies niet. Maar die schoppen het liefst zo hard als het kan.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:56 schreef miieejj het volgende:
maar even.. het is toch duidelijk dat alle vergeten kinderen worden geholpen!?
Voor ieder weldenkend mens: jaquote:Op dinsdag 20 december 2022 21:56 schreef miieejj het volgende:
maar even.. het is toch duidelijk dat alle vergeten kinderen worden geholpen!?
denk mondkappie en alle toestanden wat er bij hoort?quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:56 schreef PS. het volgende:
Vraag me trouwens wel af als er nou wat aan de hand is met apparatuur ofzo, wie lost dat dan op?
Je kan wel de DJ's even de kamer uit laten gaan, maar corona bleef toch ook hangen in de lucht? Bovendien hebben ze alles aangeraakt daar.
quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:56 schreef PS. het volgende:
Vraag me trouwens wel af als er nou wat aan de hand is met apparatuur ofzo, wie lost dat dan op?
Je kan wel de DJ's even de kamer uit laten gaan, maar corona bleef toch ook hangen in de lucht? Bovendien hebben ze alles aangeraakt daar.
vind,vond die kim nie zo wappie achtig.. maar ze heeft best een groot bereik.. op haar insta..quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:57 schreef PS. het volgende:
[..]
Voor wappies niet. Maar die schoppen het liefst zo hard als het kan.
Zoiets zie ik dan wel voor me jaquote:
Oh dan heb je wel wat gemist hoor, zij is zeker wel een wappie.quote:Op dinsdag 20 december 2022 21:58 schreef miieejj het volgende:
[..]
vind,vond die kim nie zo wappie achtig.. maar ze heeft best een groot bereik.. op haar insta..
beetje eng ofzo.. 3fm bedoelt het allemaal zo goed met hun acties..en goeie doelen
maroon5 was al helemaal een fail. Van goffert naar Ziggo en nog half leeg.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Gaat kaartverkoop dusdanig slecht dat ze Muse bijna iedere blok moeten pushen?
Ze willen Veenstra Veenstra terug op 3.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef Evenstar het volgende:
jeetje.. amaiquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:01 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh dan heb je wel wat gemist hoor, zij is zeker wel een wappie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, geen idee hoe die het normaal doen, maar Muse is wel een band wat normaal gesproken zelfs festivalterreinen kan uitverkopen, dus ben een beetje verbaasd dat er zo veel reclame voor wordt gemaakt.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
maroon5 was al helemaal een fail. Van goffert naar Ziggo en nog half leeg.
Muse in de openlucht is ook gewoon ruk. Voor het eerst in jaren dat ik geen kaarten heb gekocht.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:00 schreef Evenstar het volgende:
Moet zeggen dat ik het een paar jaar geleden in het Goffertpark wel prima vond. Het optreden althans, alles eromheen maakt van het Goffertpark echt een graftakkenlocatiequote:Op dinsdag 20 december 2022 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Muse in de openlucht is ook gewoon ruk. Voor het eerst in jaren dat ik geen kaarten heb gekocht.
Misschien komt er eindelijk een beetje realisme bij mensen over die belachelijk hoge ticketprijzen....quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, geen idee hoe die het normaal doen, maar Muse is wel een band wat normaal gesproken zelfs festivalterreinen kan uitverkopen, dus ben een beetje verbaasd dat er zo veel reclame voor wordt gemaakt.
Die vind ik ook wel leukquote:
Op plaats 2000 misschienquote:Op dinsdag 20 december 2022 22:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik bedenk me net dat ik deze ook wel echt Top2000-waardig vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |