Toen had ik wel piket, maar ben niet gebeld. De driehoek had het allemaal goed voorbereid gelukkig. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Was je toen ook aan de beurt met die rellen in DH, met al dat vuur?
Mag je dan ook die ketting om?quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen had ik wel piket, maar ben niet gebeld. De driehoek had het allemaal goed voorbereid gelukkig. Dat scheelt.
...of aan de ketting?quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je dan ook die ketting om?
Nee, dat dan weer niet. Mijn werk komt weer met andere leuke privileges.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mag je dan ook die ketting om?
Van burgervader naar een burger daddy.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Role play waar Airwin burgemeester mag spelen
In je werk? Het leven? De feestdagen? Je vriendin? Whisky? Wees eens concreet man.quote:
Jeetje wat nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je werk? Het leven? De feestdagen? Je vriendin? Whisky? Wees eens concreet man.
Vergeet buurmeisje en mij niet verdorie.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jeetje wat nieuwsgierig
Wel zin in vriendin en bed. De rest mwoah.
Functioneringsgesprek was wel groot succes
Wat een hork is het toch ook af en toe.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:34 schreef Senn88 het volgende:
Vergeet buurmeisje en mij niet verdorie.
Sorry ben nog niet helemaal wakkerquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vergeet buurmeisje en mij niet verdorie.
Ik deed een AirwiNFaxiequote:Op vrijdag 23 december 2022 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een hork is het toch ook af en toe.
Beter!quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen had ik wel piket, maar ben niet gebeld. De driehoek had het allemaal goed voorbereid gelukkig. Dat scheelt.
Dat gun ik ons ook.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beter!
Hopen op een rustige piket voor ons komende weken
AirwiNFaxie is een contradictio in terminis.quote:
* Barbusse watches the universe implode...quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
AirwiNFaxie is een contradictio in terminis.
Wacht daar ff mee tot buurmeisje en ik geen piket meer hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse watches the universe implode...
quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht daar ff mee tot buurmeisje en ik geen piket meer hebben.
Gaarnequote:Op vrijdag 23 december 2022 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht daar ff mee tot buurmeisje en ik geen piket meer hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |