Dit.quote:
ik heb vakantiequote:Op vrijdag 23 december 2022 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf nu tot oudjaarsdag piket. FML.
Velen zijn met u.quote:
Zolang het blijft regenen maak ik geen plannen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Velen zijn met u.
Maar enjoy. Nog leuke plannen?
Geen plannen zijn de beste plannenquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zolang het blijft regenen maak ik geen plannen.
Ik hoop dat het nog een beetje droog gaat worden
Bier drinken en Die hard kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen plannen zijn de beste plannen
Ik heb een week piket vanaf 28 december, dus ook met oud en nieuw. Ruilen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf nu tot oudjaarsdag piket. FML.
Die hardquote:
Ligt eraan wat jouw piket inhoud.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een week piket vanaf 28 december, dus ook met oud en nieuw. Ruilen?
In elk geval 24/7 bereikbaar zijn en bij een crisis of ramp alles uit je handen laten vallen en aan het werk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ligt eraan wat jouw piket inhoud.
In mijn vakgebied wil je geen piket met oud en nieuw, maar ook niet in de week ervoor
Gelukkig gebeuren er dagelijks rampen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In elk geval 24/7 bereikbaar zijn en bij een crisis of ramp alles uit je handen laten vallen en aan het werk.
Ja, same here.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In elk geval 24/7 bereikbaar zijn en bij een crisis of ramp alles uit je handen laten vallen en aan het werk.
Onwetende.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gebeuren er dagelijks rampen.
Milieu en ruimte. Ik hoef niet naar de CoPI. In voorkomende gevallen mag ik het actiecentrum aansturen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, same here.
Voor welke discipline?Moet je naar CoPI?
Ahquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Milieu en ruimte. Ik hoef niet naar de CoPI. In voorkomende gevallen mag ik het actiecentrum aansturen.
Check. Welke discipline zit jij?quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
AhDus jij bent degene die door OvD-BZ gebeld kan worden dat er dingen nodig zijn
Dan zul je in de praktijk vaker gebeld worden dan ik, met alles wat erbij komt kijken voor de OvD.quote:
Dat sowieso.quote:
Dé kerstfilmquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zul je in de praktijk vaker gebeld worden dan ik, met alles wat erbij komt kijken voor de OvD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |