Dit.quote:
ik heb vakantiequote:Op vrijdag 23 december 2022 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf nu tot oudjaarsdag piket. FML.
Velen zijn met u.quote:
Zolang het blijft regenen maak ik geen plannen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Velen zijn met u.
Maar enjoy. Nog leuke plannen?
Geen plannen zijn de beste plannenquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zolang het blijft regenen maak ik geen plannen.
Ik hoop dat het nog een beetje droog gaat worden
Bier drinken en Die hard kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2022 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen plannen zijn de beste plannen
Ik heb een week piket vanaf 28 december, dus ook met oud en nieuw. Ruilen?quote:Op vrijdag 23 december 2022 08:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vanaf nu tot oudjaarsdag piket. FML.
Die hardquote:
Ligt eraan wat jouw piket inhoud.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een week piket vanaf 28 december, dus ook met oud en nieuw. Ruilen?
In elk geval 24/7 bereikbaar zijn en bij een crisis of ramp alles uit je handen laten vallen en aan het werk.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ligt eraan wat jouw piket inhoud.
In mijn vakgebied wil je geen piket met oud en nieuw, maar ook niet in de week ervoor
Gelukkig gebeuren er dagelijks rampen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In elk geval 24/7 bereikbaar zijn en bij een crisis of ramp alles uit je handen laten vallen en aan het werk.
Ja, same here.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In elk geval 24/7 bereikbaar zijn en bij een crisis of ramp alles uit je handen laten vallen en aan het werk.
Onwetende.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:16 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig gebeuren er dagelijks rampen.
Milieu en ruimte. Ik hoef niet naar de CoPI. In voorkomende gevallen mag ik het actiecentrum aansturen.quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, same here.
Voor welke discipline?Moet je naar CoPI?
Ahquote:Op vrijdag 23 december 2022 10:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Milieu en ruimte. Ik hoef niet naar de CoPI. In voorkomende gevallen mag ik het actiecentrum aansturen.
Check. Welke discipline zit jij?quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
AhDus jij bent degene die door OvD-BZ gebeld kan worden dat er dingen nodig zijn
Dan zul je in de praktijk vaker gebeld worden dan ik, met alles wat erbij komt kijken voor de OvD.quote:
Dat sowieso.quote:
Dé kerstfilmquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2022 10:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zul je in de praktijk vaker gebeld worden dan ik, met alles wat erbij komt kijken voor de OvD.
Toen had ik wel piket, maar ben niet gebeld. De driehoek had het allemaal goed voorbereid gelukkig. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
![]()
Was je toen ook aan de beurt met die rellen in DH, met al dat vuur?
Mag je dan ook die ketting om?quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen had ik wel piket, maar ben niet gebeld. De driehoek had het allemaal goed voorbereid gelukkig. Dat scheelt.
...of aan de ketting?quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag je dan ook die ketting om?
Nee, dat dan weer niet. Mijn werk komt weer met andere leuke privileges.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mag je dan ook die ketting om?
Van burgervader naar een burger daddy.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
Role play waar Airwin burgemeester mag spelen
In je werk? Het leven? De feestdagen? Je vriendin? Whisky? Wees eens concreet man.quote:
Jeetje wat nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In je werk? Het leven? De feestdagen? Je vriendin? Whisky? Wees eens concreet man.
Vergeet buurmeisje en mij niet verdorie.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jeetje wat nieuwsgierig
Wel zin in vriendin en bed. De rest mwoah.
Functioneringsgesprek was wel groot succes
Wat een hork is het toch ook af en toe.quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:34 schreef Senn88 het volgende:
Vergeet buurmeisje en mij niet verdorie.
Sorry ben nog niet helemaal wakkerquote:Op vrijdag 23 december 2022 11:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Vergeet buurmeisje en mij niet verdorie.
Ik deed een AirwiNFaxiequote:Op vrijdag 23 december 2022 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een hork is het toch ook af en toe.
Beter!quote:Op vrijdag 23 december 2022 11:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toen had ik wel piket, maar ben niet gebeld. De driehoek had het allemaal goed voorbereid gelukkig. Dat scheelt.
Dat gun ik ons ook.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Beter!
Hopen op een rustige piket voor ons komende weken
AirwiNFaxie is een contradictio in terminis.quote:
* Barbusse watches the universe implode...quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
AirwiNFaxie is een contradictio in terminis.
Wacht daar ff mee tot buurmeisje en ik geen piket meer hebben.quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse watches the universe implode...
quote:Op vrijdag 23 december 2022 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht daar ff mee tot buurmeisje en ik geen piket meer hebben.
Gaarnequote:Op vrijdag 23 december 2022 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht daar ff mee tot buurmeisje en ik geen piket meer hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |