Dat is zonde. Niemand in de familie o.i.d die dat wel eet/drinkt?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Was het maar
Ik moet de helft zelf weggooien
Ik vind dat zo raar dat weggooien.quote:Op woensdag 21 december 2022 17:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is zonde. Niemand in de familie o.i.d die dat wel eet/drinkt?
Het zal idd wel weggeven worden, zoals ieder jaarquote:Op woensdag 21 december 2022 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar dat weggooien.
Lust je niks dan? Dat Boern sap snap ik welquote:Op woensdag 21 december 2022 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Het zal idd wel weggeven worden, zoals ieder jaar
Da's vooral het jammere. Het is best een net pakket, maar weer bijna een kopie van vorig jaar
Dat is een mooie voor @pullup ...om mee te gooienquote:Op woensdag 21 december 2022 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Lust je niks dan? Dat Boern sap snap ik wel![]()
Ik ben niet zo'n snoepkontquote:Op woensdag 21 december 2022 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Lust je niks dan? Dat Boern sap snap ik wel![]()
Hahahaquote:Op woensdag 21 december 2022 18:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is een mooie voor @:pullup...om mee te gooien
quote:Op woensdag 21 december 2022 17:43 schreef D. het volgende:
Duidelijk?wat een hoop nootjes etc ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel snoep ligt er niet. Maar waarom heb je alle dekseltjes eraf gehaaldquote:Op woensdag 21 december 2022 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n snoepkont
De kaas lust ik wel!
Zijn doorzichtige dekseltjes, heb er niets afgehaaldquote:Op woensdag 21 december 2022 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Zoveel snoep ligt er niet. Maar waarom heb je alle dekseltjes eraf gehaald
D. heeft wat noten op zijn zangquote:
Oh dat is wel een dingetjequote:Op woensdag 21 december 2022 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Zijn doorzichtige dekseltjes, heb er niets afgehaald
Waarom? Het meeste lust je toch wel?quote:Op woensdag 21 december 2022 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Was het maar
Ik moet de helft zelf weggooien
Ja leuk toch dat pikkie gedoe met ik lust het niet.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik had een leuk pakket, genoeg lekkere dingen in die ik wel op ga eten of al opgegeten heb
Ik mag niet allesquote:Op woensdag 21 december 2022 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom? Het meeste lust je toch wel?
Ik heb daar niet veel last vanquote:Op woensdag 21 december 2022 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuk toch dat pikkie gedoe met ik lust het niet.
In januari kan je dood zijn, dus in december mag allesquote:Op woensdag 21 december 2022 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag niet alles
Van mezelf ja, dat weet ik
Alleen de wijn 'lust' ik niet, maar daar vind ik ook wel een oplossing voorquote:Op woensdag 21 december 2022 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja leuk toch dat pikkie gedoe met ik lust het niet.
Kom maar door met dat spul.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:06 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is een mooie voor @:pullup ...om mee te gooien
Ik eet ook alles. Mijn zus kwam met een mega doos chocola. Die eet ik s'nachtsquote:
Na mijn bijnadoodervaring van vorige week (ja, overdrijf een beetje) heb je wel een puntquote:Op woensdag 21 december 2022 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In januari kan je dood zijn, dus in december mag alles
Ben je dan nog wel wakker? Anders is het zondequote:Op woensdag 21 december 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik eet ook alles. Mijn zus kwam met een mega doos chocola. Die eet ik s'nachts
Een beetje?quote:Op woensdag 21 december 2022 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Na mijn bijnadoodervaring van vorige week (ja, overdrijf een beetje) heb je wel een punt
Ik weet het niet zo goed meerquote:Op woensdag 21 december 2022 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je dan nog wel wakker? Anders is het zonde
Plak choco op mijn gezicht dan weet ik het weerquote:Op woensdag 21 december 2022 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geeft niets, als het maar lekker was
Ow echt?! Dokter gebeld ook?quote:Op woensdag 21 december 2022 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was nog nooit eerder zo ziek geweest, dus een kort moment me wel even zorgen gemaakt
Goed voor je huid ook en je hebt er een paar dagen iets aan wanneer je je niet wast.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Plak choco op mijn gezicht dan weet ik het weer
Ik hoor heel veel mensen over luchtwegklachten en benauwdheid, dat is echt heel ellendig.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat was midden in de nacht, en tegen de ochtend ging het gelukkig ietsje beter
Ja hoorquote:Op woensdag 21 december 2022 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Helaas veel met chocolade
Misschien kan @:oma-Nijn me daarmee helpen
quote:Op woensdag 21 december 2022 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Na mijn bijnadoodervaring van vorige week (ja, overdrijf een beetje) heb je wel een punt
Nou ik weet het niet meer. Te lang geledenquote:Op woensdag 21 december 2022 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ooit weleens last gehad van man-flu?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 21 december 2022 18:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik weet het niet meer. Te lang geleden
Ze zaten wel fucking lang op de pleequote:
Doe je ding en kom er dan weer af.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zaten wel fucking lang op de plee
Dat is een vrouwending.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe je ding en kom er dan weer af.
Zoals?quote:Op woensdag 21 december 2022 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar zijn andere termen voor he
Ja dat kan ookquote:
Nacht 3 was het ergste wat benauwdheid betreft, kreeg net te weinig lucht om te kunnen slapen, en zodra ik weg dommelde werd ik dus weer wakkerquote:Op woensdag 21 december 2022 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoor heel veel mensen over luchtwegklachten en benauwdheid, dat is echt heel ellendig.
quote:
Hooikoorts ligt ook op de loer, door het zachte weerquote:
Ik heb wel een griepprik gehad..quote:Op woensdag 21 december 2022 19:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Hooikoorts ligt ook op de loer, door het zachte weer
Triest hoor ... sterktequote:Op woensdag 21 december 2022 20:14 schreef mario390 het volgende:
13 bis 14 jaren geloof ik, en vannacht om
half 3 op mijn bed overleden als ik für 15 min
eingeslapen ben,zij hadde meerere
krampfanfälle
Wat verdrietig, heel veel sterkte Marioquote:Op woensdag 21 december 2022 20:14 schreef mario390 het volgende:
13 bis 14 jaren geloof ik, en vannacht om
half 3 op mijn bed overleden als ik für 15 min
eingeslapen ben,zij hadde meerere
krampfanfälle
dankequote:Op woensdag 21 december 2022 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat verdrietig, heel veel sterkte Mario
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |