Ze heeft duidelijk aanleg voor rimpels. Prima dat ze daar niks aan laat doen. D'r quasi-intellectuele maniertjes vind ik minder fraai.quote:
Dat verschil in gebit viel me meteen op. Wat suf om zo'n oude foto te verfraaien.quote:Op donderdag 30 november 2023 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die linkse lijkt een perfect gebit te hebben terwijl Morgan Freeman dat niet heeft, dat had hij 50 jaar geleden ook niet:
[ afbeelding ]
Maar jouw linkse foto is een uitsnede van deze foto en vervolgens opgeleukt:
[ afbeelding ]
Verfraaien? Veranderen bedoel je.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat verschil in gebit viel me meteen op. Wat suf om zo'n oude foto te verfraaien.
Blijft een mooie manquote:Op woensdag 29 november 2023 22:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgan Freeman.
Hij is ondertussen 6 jaar ouder lees ik, maar wat zag hij er met 80 jaar nog fantastisch uit![]()
Wat een bizarre term in dat artikel:quote:Op zondag 3 december 2023 17:48 schreef mascara-klodder het volgende:
https://www.vanityfair.co(...)60-minutes-australia
Artikel eerder dit jaar met een meer flatteuze foto.
[ link | afbeelding ]
Bijzonder inderdaad. Zo zie je maar hoe er blijkbaar tegenaan gekeken wordt door bepaald volk.quote:Op maandag 4 december 2023 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een bizarre term in dat artikel:
Decision to Age Naturally
Hoezo besluiten natuurlijk ouder te worden, dat besluit je niet dat gebeurt sowieso, alleen niet natuurlijk ouder worden is iets wat je besluit.
Ik denk wel dat er nu ook een generatie opgroeit die veel gevoeliger is voor de invloeden van sociale media en influencers die daar doen alsof plastische chirurgie en er allemaal hetzelfde uitzien normaal is.quote:Op maandag 4 december 2023 12:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad. Zo zie je maar hoe er blijkbaar tegenaan gekeken wordt door bepaald volk.
Aan de andere kant: die generatie komt toch ook nog gewoon buiten?quote:Op maandag 4 december 2023 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er nu ook een generatie opgroeit die veel gevoeliger is voor de invloeden van sociale media en influencers die daar doen alsof plastische chirurgie en er allemaal hetzelfde uitzien normaal is.
Dat zou je denken, maar dat verklaart niet waarom de opgevulde lippen en tochtborstel-wimpers nog steeds zo populair zijn.quote:Op maandag 4 december 2023 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan de andere kant: die generatie komt toch ook nog gewoon buiten?![]()
Ziet de mensen op straat etc.
Heden ten dage is dit dus echt wel een keuze geworden.quote:Op maandag 4 december 2023 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat een bizarre term in dat artikel:
Decision to Age Naturally
Hoezo besluiten natuurlijk ouder te worden, dat besluit je niet dat gebeurt sowieso, alleen niet natuurlijk ouder worden is iets wat je besluit.
Ik denk dat wanneer je eraan begint het een never ending circle is. Gewoon niet aan beginnen zou ik zeggenquote:Op maandag 4 december 2023 18:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heden ten dage is dit dus echt wel een keuze geworden.
Zelfs voor mij die in de regel blij is met mijn hoofd. Toch heb ik wel twijfel.
Heb het geld.....toch een paar prikjes en er 10 jaar jonger uitzien?
Maar ik zie ook de ellende en dan blijf ik gewoon liever mijn eigen oude zelf.
Welke ellende?quote:Op maandag 4 december 2023 18:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar ik zie ook de ellende en dan blijf ik gewoon liever mijn eigen oude zelf.
Wat is een tochtborstel?quote:Op maandag 4 december 2023 12:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar dat verklaart niet waarom de opgevulde lippen en tochtborstel-wimpers nog steeds zo populair zijn.
Betekent niet dat ze er zo uit willen zien. Als ik een deel van de mensen buiten zie, hoef ik er eigenlijk ook niet zo uit te zien,quote:Op maandag 4 december 2023 12:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan de andere kant: die generatie komt toch ook nog gewoon buiten?![]()
Ziet de mensen op straat etc.
Thanks! Ik kende alleen een tochtstrip en bij iets als wc-borstelwimpers kon ik me ook niets voorstellen,quote:Op maandag 4 december 2023 21:50 schreef lily het volgende:
[..]
Zo’n ding wat in brievenbussen zit. Zo’n zwarte dichte borstel.
Tegenwoordig kijkt ze er ook nog vaak zuur bij, wat het effect nog versterkt.quote:Op vrijdag 1 december 2023 08:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze heeft duidelijk aanleg voor rimpels. Prima dat ze daar niks aan laat doen. D'r quasi-intellectuele maniertjes vind ik minder fraai.
Ze is een actrice die hier de rol van serieuze journalist/presentator op zich neemt. Mij overtuigt ze niet, maar ach, dat is volstrekt onbelangrijk in het grote geheel der dingen.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijkt ze er ook nog vaak zuur bij, wat het effect nog versterkt.
Is iets van de laatste tijd. Vroeger leek het me best een vrolijke vrouw.
[ link | afbeelding ]
Op Instagram ziet het er dan zo uit:quote:
In een aflevering over cosmetische chirurgie kwam haar moeder in beeld, zij was als ik me goed herinner mooi ouder geworden. Die genen heeft ze niet geërfd.quote:Op dinsdag 5 december 2023 08:26 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijkt ze er ook nog vaak zuur bij, wat het effect nog versterkt.
Is iets van de laatste tijd. Vroeger leek het me best een vrolijke vrouw.
[ link | afbeelding ]
En volgens mij ook heel intelligente vrouwquote:
Zakenvrouw ten top! En zo vol humorquote:Op vrijdag 8 december 2023 17:46 schreef Ole het volgende:
[..]
En volgens mij ook heel intelligente vrouw
Oude Cher lijkt op Celine Dionquote:Op dinsdag 5 december 2023 15:49 schreef SEMTEX het volgende:
Dit is AI, maar het idee is wel leuk. Wat als bekende celebs geen plastische chiurgie hadden ondergaan:
Madonna
[ afbeelding ]
Cher
[ afbeelding ]
Mickey Rourke
[ afbeelding ]
Donatella Versace
[ afbeelding ]
Dolly Parton
[ afbeelding ]
Meer: https://screenshot-media.(...)-no-plastic-surgery/
😂😂😂😂😂😂quote:Op woensdag 29 november 2023 23:41 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zo ziet ze er uit, hoor. Niets de foto de schuld geven. Gewoon een linkse lillekerd
Gek genoeg vind ik haar nu mooier dan toen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |