Z'n haar is niet meer au naturel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwervende is beter ik zag hem jaren geleden. Die heeft iig ook niks laten doen[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:47 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 18 januari 2023 14:08 schreef Eightyone het volgende:
Waarschijnlijk omdat geen enkele Franse cosmetisch chirurg die extreem rechtse bitch wil helpen
Facelift gehadquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:31 schreef Soury het volgende:
Debbie doet ook geen rare fratsen. Nog steeds mooi [ link | afbeelding ]
Zou er eerlijk gezegd niet op rekenen.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:00 schreef loveli het volgende:
Ik hoop dat Katja nooit iets aan haar gezicht laat doen, die heeft het ook in zich om heel mooi oud te worden.
George Costanza? Ben jij het?quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal altijd crush op haar houden, vrouw blijft prachtig (marisa tomei, 58)
Hahaha...quote:
Ze is niet verspookt.quote:
Dat is ook niet de strekking van dit topic. Het gaat hier om GEEN plastische chirurgie gehad hebbenquote:
Dat is niet te bewijzen, ik zie mensen die hun zelf zijn ipv compleet andersquote:Op donderdag 19 januari 2023 17:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is ook niet de strekking van dit topic. Het gaat hier om GEEN plastische chirurgie gehad hebben
In de jaren 90 heeft ze al een facelift gehad.quote:Op donderdag 19 januari 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet te bewijzen, ik zie mensen die hun zelf zijn ipv compleet anders
quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:31 schreef Soury het volgende:
Natuurlijk heeft ze wél e.e.a. laten doen. Op die leeftijd ziet echt niemand er op natuurlijke wijze nog zo uitquote:Op donderdag 19 januari 2023 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet te bewijzen, ik zie mensen die hun zelf zijn ipv compleet anders
Toch wel:quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:31 schreef Soury het volgende:
Dat en ik kan niets ontdekken waarvan ik vermoed dat er gesleuteld is aan haar gezicht.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi en ok en leuk of ben je cynisch
Zo ziet ze er uit, hoor. Niets de foto de schuld gevenquote:Op woensdag 29 november 2023 23:31 schreef miss_sly het volgende:
Wat een onflatteuze foto. Ik vind haar een erg mooie vrouw juist, zo naturel.
Die linkse lijkt een perfect gebit te hebben terwijl Morgan Freeman dat niet heeft, dat had hij 50 jaar geleden ook niet:quote:Op woensdag 29 november 2023 22:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgan Freeman.
Hij is ondertussen 6 jaar ouder lees ik, maar wat zag hij er met 80 jaar nog fantastisch uit![]()
Oh! Dit wist ik uiteraard nietquote:Op donderdag 30 november 2023 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die linkse lijkt een perfect gebit te hebben terwijl Morgan Freeman dat niet heeft, dat had hij 50 jaar geleden ook niet:
[ afbeelding ]
Maar jouw linkse foto is een uitsnede van deze foto en vervolgens opgeleukt:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |