Is ze puur natuur?quote:
Sowieso al aan het begin van haar carrière een borstvergroting. Wel een die bij haar lichaam past, geen freakshow, maar toch: de originele Katja was plat. "Moeder natuur was gewoon vergeten ze er bij mij op te zetten."quote:Op donderdag 22 december 2022 09:19 schreef Hillstone het volgende:
[..]
Ehm.. die is al heel wat jaartjes absoluut niet plain meer. Met zeker een lift bij de ogen/wenkbrauwen en veel botox en/of fillers.
Niks mis mee hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Cool dat ze niet meegaat in het 'verjongingscircus'. Maar die lippen zijn wel erg schraal zo.
Ik dacht dat de eerste foto Birget Bardot was?quote:Op woensdag 18 januari 2023 14:08 schreef Eightyone het volgende:
88 jaar (o.k, een foto van anderhalf decennium terug, maar ik heb nog steeds niet het idee dat er veel aan gebeurd is):
[ link | afbeelding ]
82 jaar:
[ afbeelding ]
Waarom niet, het is niet raden maar.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:20 schreef Eightyone het volgende:
Ja, Brigitte Bardot en Sonja Barend.
Het leek me niet nodig het erbij te zetten.
Die was al in de 30 toen ze doorbrak.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:31 schreef Soury het volgende:
Debbie doet ook geen rare fratsen. Nog steeds mooi [ link | afbeelding ]
Ja ik vond haar oud.quote:Op woensdag 18 januari 2023 17:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was al in de 30 toen ze doorbrak.
Ik vond Iggy Pop in 1977 met lust for life oud in Toppop.quote:
Ad Visser was redelijk pissed of. Maar jaVisser zegt het prima te vinden dat Iggy Pop zich op brutale wijze wilde manifesteren ten koste van de decorstukken en planten in de studio. ,,Zoals er wel meer kunstenaars zijn die last hebben van extreme geldingsdrang. Kunst staat voor een deel gelijk aan het zoeken naar nieuwe, andere vormen. Iggy maakte een statement en wilde bestaande regels verbuigen en breken. Prima, maar moeten we daar nu nog over praten?"quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond Iggy Pop in 1977 met lust for life oud in Toppop.
Ad Visser. De zwevende commerciële zielepoot.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ad Visser was redelijk pissed of. Maar jaVisser zegt het prima te vinden dat Iggy Pop zich op brutale wijze wilde manifesteren ten koste van de decorstukken en planten in de studio. ,,Zoals er wel meer kunstenaars zijn die last hebben van extreme geldingsdrang. Kunst staat voor een deel gelijk aan het zoeken naar nieuwe, andere vormen. Iggy maakte een statement en wilde bestaande regels verbuigen en breken. Prima, maar moeten we daar nu nog over praten?"
Ook mooi[ link | afbeelding ]
Zwervende is beter ik zag hem jaren geleden. Die heeft iig ook niks laten doenquote:Op woensdag 18 januari 2023 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ad Visser. De zwevende commerciële zielepoot.
Z'n haar is niet meer au naturel.quote:Op woensdag 18 januari 2023 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Zwervende is beter ik zag hem jaren geleden. Die heeft iig ook niks laten doen[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 januari 2023 20:47 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 18 januari 2023 14:08 schreef Eightyone het volgende:
Waarschijnlijk omdat geen enkele Franse cosmetisch chirurg die extreem rechtse bitch wil helpen
Facelift gehadquote:Op woensdag 18 januari 2023 17:31 schreef Soury het volgende:
Debbie doet ook geen rare fratsen. Nog steeds mooi [ link | afbeelding ]
Zou er eerlijk gezegd niet op rekenen.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:00 schreef loveli het volgende:
Ik hoop dat Katja nooit iets aan haar gezicht laat doen, die heeft het ook in zich om heel mooi oud te worden.
George Costanza? Ben jij het?quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:13 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal altijd crush op haar houden, vrouw blijft prachtig (marisa tomei, 58)
Hahaha...quote:
Ze is niet verspookt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |