Klopt, goede genen (en niet te mager in het gezicht) helpt ook enorm, mijn moeder had op haar 80ste nog amper rimpels.quote:Op dinsdag 20 december 2022 13:12 schreef Donna het volgende:
Sommige mensen hebben natuurlijk wel echt geluk. Mijn tante loopt ook tegen de 70 en die is echt zo glad als wat. Alleen als ze lacht zie je rimpeltjes.
Hehe, charmante foto hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:53 schreef nils_22 het volgende:
[ afbeelding ]
Sir Mick wordt ook een dagje ouder
Wat een prachtige vrouw is datquote:
Nee, denk het niet. Wel denk ik dat ze lasers, microneedling etc doet maar dat geeft ook echt een heel mooi resultaat als je daarnaast voorzichtig met de zon bent.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Denk je dat? Ik heb geen idee. Ik ben zelf helemaal niet van spuitjes of wat dan ook en kan me er ook niets bij voorstellen.
Een Meryl Streep bijvoorbeeld, ook iets van spuitjes?
[ afbeelding ]
Het zegt mij allemaal zo weinigquote:Op dinsdag 20 december 2022 14:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, denk het niet. Wel denk ik dat ze lasers, microneedling etc doet maar dat geeft ook echt een heel mooi resultaat als je daarnaast voorzichtig met de zon bent.
Aan die laatste is zeker geklust.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Anita Witzier en Astrid Joosten worden ook prachtig oud. Caroline de bruijn is heel mooi maar ik weet niet zeker of daar echt niks aan geklust is.
Eens.quote:Op dinsdag 20 december 2022 22:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Klassieke schoonheid, niks aan doen.
Caroline heeft sowieso iets gedaan (geen incisie denk ik). Dat was een paar jaar geleden nog een relletje met Sophie Hilbrand. Zal even opzoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 14:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Anita Witzier en Astrid Joosten worden ook prachtig oud. Caroline de bruijn is heel mooi maar ik weet niet zeker of daar echt niks aan geklust is.
En dan michelle pfeiffer in je openingspost zettenquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:12 schreef Seven. het volgende:
Zet deze anti-helden hier in het zonnetje, want ouder worden zonder kunstgrepen kan ook mooi zijn.
We bedoelen hier met kunstgrepen trouwens alles met incisies (fillers, botox, permanente make-up vallen dus niet onder plastische chirurgie).
Naomi Watts - 54 jaar jong
[ afbeelding ]
Michelle Pfeiffer - 64 jaar jong
[ afbeelding ]
Prachtig!quote:Op woensdag 21 december 2022 07:25 schreef Seven. het volgende:
Jamie Lee Curtis - 64 jaar
[ afbeelding ]
Zelfs een beetje activistisch op dit gebied.
Gruwelijk.quote:
Ik vind haar eng. Altijd al gevonden. Buiten dat ze niet kan acteren.quote:Op woensdag 21 december 2022 12:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat?! Gruwelijk? Julia Roberts? Hoedan?
Ieder zijn dingquote:Op woensdag 21 december 2022 12:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind haar eng. Altijd al gevonden. Buiten dat ze niet kan acteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |