Net zoals de dood zijn we hier medogeloos @Noberquote:Op vrijdag 30 december 2022 12:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het allemaal zo serieus was.
Zo goed?
[..]
Iets later heb ik mijn definitieve lijst gepost, een andere was ook al overleden.quote:Op zaterdag 31 december 2022 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Godver. Kon ie niet een dagje wachten?
@:Caland
@:Ferdii
@:Superniger
@:Kleffe_Dop
@:derLudolf
@:Cupfighter
@:jakosi
@:einzeinz
@:Tarado
@:Nizno
hadden de paus. Je hebt nog 13 uur en een beetje om een vervanger aan te wijzen.
Wat een eikel, godverdommequote:Op zaterdag 31 december 2022 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
hadden de paus. Je hebt nog 13 uur en een beetje om een vervanger aan te wijzen.
Pfff alweer een eenvoudige troef dood, net voor het eindquote:Op zaterdag 31 december 2022 10:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis 6 namen + de doodsoorzaken om deze post geldig te verklaren. Je hebt nog 12 uur en een beetje om hem volledig te maken.quote:Op vrijdag 30 december 2022 03:36 schreef KillemWieft het volgende:
Jerney Kaagman
Rob de Nijs
Ron Brandsteder
Morgan Freeman
Je moet je definitieve lijstje toch nog iets definitiever maken.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Pfff alweer een eenvoudige troef dood, net voor het eind![]()
definitieve lijstje
Dick van dyke - oud
Shannen Doherty- kanker
Britney Spears - overdosis
Pelé - oud
Jimmy carter - oud
Dick cheney - oud
Marc vd Linde - stekker eruit door Yvonne coldeweijer
david attenborough - aangevallen door kudde wilde dieren
Bas van toor - COVID
Zelensky - "van een stoepje gevallen"
In de OP staat maximaal 10 namen maar geen minimum.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis 6 namen + de doodsoorzaken om deze post geldig te verklaren. Je hebt nog 12 uur en een beetje om hem volledig te maken.
10 namen + doodsoorzaak
10.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zoals de dood zijn we hier medogeloos @:Nober
Het zijn er slechts 8, dus nee het is niet goed
Hier staat Pele weer tussenquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Pfff alweer een eenvoudige troef dood, net voor het eind![]()
definitieve lijstje
Dick van dyke - oud
Shannen Doherty- kanker
Britney Spears - overdosis
Pelé - oud
Jimmy carter - oud
Dick cheney - oud
Marc vd Linde - stekker eruit door Yvonne coldeweijer
david attenborough - aangevallen door kudde wilde dieren
Bas van toor - COVID
Zelensky - "van een stoepje gevallen"
Genoteerdquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:28 schreef Nober het volgende:
[..]
10.
Je mist de explosieve drieklapper.
Mark Rutte, Sigrid Kaag en Wopke Hoekstra e.a. (vliegtuigcrash)
[ afbeelding ]
Ik heb de laatste aanpassingen doorgevoerd. Alles is up-to-date.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:31 schreef Eightyone het volgende:
Aan de lijsten is onderhand geen touw meer vast te knopen nu de ene na de andere vaakgenoemde net voor oudjaar overlijdt.
Nu maar hopen dat Bassie het nog minimaal enkele uren volhoudt.
De regels zeggen duidelijk maximaal 10 per persoon, niet specifiek 10 per persoon, dus volgens de regels is alles onder de tien ook primaquote:Op zaterdag 31 december 2022 11:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Net zoals de dood zijn we hier medogeloos @:Nober
Het zijn er slechts 8, dus nee het is niet goed
Scherp. Maar als organisator van dit geneuzel ga ik die regel aanpassen + er komt nog een andere regel bij. Meer hierover begin volgend jaar.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De regels zeggen duidelijk maximaal 10 per persoon, niet specifiek 10 per persoon, dus volgens de regels is alles onder de tien ook prima
Dan snap je het waarschijnlijk zelf ook niet meer (goh)quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Scherp. Maar als organisator van dit geneuzel ga ik die regel aanpassen + er komt nog een andere regel bij. Meer hierover begin volgend jaar.
Zo werkt dat niet. Geesten laten zich niet commanderen. Dit is wat ik heb doorgekregen en hiermee zul je het moeten doen.quote:Op zaterdag 31 december 2022 11:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis 6 namen + de doodsoorzaken om deze post geldig te verklaren. Je hebt nog 12 uur en een beetje om hem volledig te maken.
10 namen + doodsoorzaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |