Had ik gemistquote:Op maandag 2 januari 2023 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jiang Zemin is 30 november overleden. Je speelt er nu maar met 9 mee.
Toch nog vier goedquote:Op dinsdag 28 december 2021 13:11 schreef Frikandelbroodje het volgende:
1. Henry Kissinger - Ouderdom
2. Abu Ibrahim al-Hashimi al-Quraishi - Murica
3. Elizabeth II - Ouderdom
4. Giorgio Napolitano - Ouderdom
5. David Attenborough - Ouderdom
6. Ahmad Jannati - Ouderdom
7. Abu Mohammad al-Golani - Mother Russia
8. Paus Benedictus XVI - Ouderdom
9. Francisco Morales-Bermúdez - Ouderdom
10. Shannen Doherty - Kanker
Ja zoiets zat ik ook al aan te denken.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Kunnen we voor volgend jaar ook een systeem gebruiken waarbij oudere mensen minder punten opleveren? Dat je bijvoorbeeld voor een 90+'er één punt krijgt, en voor 80-89 twee punten, etc.
En mensen met kanker/ziektequote:Op maandag 2 januari 2023 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Kunnen we voor volgend jaar ook een systeem gebruiken waarbij oudere mensen minder punten opleveren? Dat je bijvoorbeeld voor een 90+'er één punt krijgt, en voor 80-89 twee punten, etc.
Ja sowieso. En mensen met terminale kanker of ziekte moeten we ook bekijken. Aanmelden voor de spelcommissie kan tot 1/12/2023.quote:Op maandag 2 januari 2023 15:50 schreef heywoodu het volgende:
Jaa dat zou beter zijn nu zijn mensen allemaal terminaal zieke en 90 plussers aan het noemen voor makkelijke punten.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja sowieso. En mensen met terminale kanker of ziekte moeten we ook bekijken. Aanmelden voor de spelcommissie kan tot 1/12/2023.
Sowieso is deze topicreeks natuurlijk geboren uit een geintje, met allerlei gekke oorzaken. Dit jaar zie je de competitiedrift in mensen naar boven komen
Geen doodsoorzaak bekend, zou wit poeder een rol hebben gespeeld of was ie stiekem ziek?quote:Op maandag 2 januari 2023 23:14 schreef onlogisch het volgende:
De eerste van dit jaar is gevallen.
Drummer Fred White (67) van Earth, Wind & Fire overleden
https://nos.nl/artikel/24(...)d-and-fire-overleden
Niemand had hem.
Of 10 punten per persoon en dat dan delen door het aantal mensen dat het goed heeft. Dan levert een zekerheidje minder opquote:Op maandag 2 januari 2023 15:50 schreef heywoodu het volgende:
ja maar dan zou je bijv voor Rachel Hazes of Trump minder punten krijgen terwijl dat wel wilde gokken zijn,quote:Op maandag 2 januari 2023 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of 10 punten per persoon en dat dan delen door het aantal mensen dat het goed heeft. Dan levert een zekerheidje minder op
Zo'n wilde gok is het dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 08:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dan zou je bijv voor Rachel Hazes of Trump minder punten krijgen terwijl dat wel wilde gokken zijn,
Daarom vind ik het wel mooi dat Pele en de Paus vlak voor het einde van het jaar zijn overleden.quote:Op maandag 2 januari 2023 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja sowieso. En mensen met terminale kanker of ziekte moeten we ook bekijken. Aanmelden voor de spelcommissie kan tot 1/12/2023.
Sowieso is deze topicreeks natuurlijk geboren uit een geintje, met allerlei gekke oorzaken. Dit jaar zie je de competitiedrift in mensen naar boven komen
Nadeel is dat je een soort rat-race gaat creëren om de lijst zo laat mogelijk in te leveren.quote:Op maandag 2 januari 2023 23:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Of 10 punten per persoon en dat dan delen door het aantal mensen dat het goed heeft. Dan levert een zekerheidje minder op
Deze man in 2006 kon echt niet gokkenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:16 schreef Piovan het volgende:- Frans Theunisz
- Andre van Duin
- Marco Borsato
- Henny Huisman
- Amalia
Doe ik niet mee?quote:Op zondag 1 januari 2023 16:38 schreef onlogisch het volgende:
@:NoFoksGiven
@:Oostblokkert
@:Perox
@:Pisces29
@:Rianne84
@:Sebbeszweet
@:Seven.
@:Speedfight
@:Starhopper
@:Streamjohan
@:Stropdaz
@:Superniger
@:TanteMathilde
@:Tarado
@:TornadoDK
En uiteraard ondergetekende
Succes allen. Game on!
Volgens mij was mijn recordjaar 2018, met 4 goede.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 11:57 schreef Tarado het volgende:
Ik heb het niet zo gevolgd de afgelopen jaren maar er zullen toch weinig mensen zijn die er 10 goed hebben of zelfs 5, als er dan 2 gelijk eindigen bovenin kan je altijd nog bepalen wie de betere doodsoorzaken had, de rest is verliezer.
Heb je het geluk toen een handje geholpen?quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij was mijn recordjaar 2018, met 4 goede.
User gepakt voor moord nav dood voorspel spelletje op internet,quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je het geluk toen een handje geholpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |