Dat lijkt me beter ja. Die cameramensen moeten ook wat te doen blijven hebben nu ze het huis niet meer in mogen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Of gewoon buiten een klein podium neerzetten met een overkapping, is gedaan in een paar uurtjes.
Ja bedankt Hans.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Nog een reden om dat hele aids concept van een SR de prullenbak in te lazeren.
Het is geen demonstratiehuis.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Alsof daar nog iemand van op kijkt. Sinds 2020 is SR elk jaar wel in het nieuws gekomen met corona-gerelateerde heisa. Eerst werd het helemaal afgeblazen. Vorig jaar werd de lockdown een dag van tevoren aangekondigd en mocht er opeens geen publiek meer bij. En dit jaar moeten de DJ's zelf in quarantaine.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:20 schreef Evenstar het volgende:
NOS: https://nos.nl/artikel/24(...)us-request-gaat-door
Nu.nl: https://www.nu.nl/media/6(...)-quarantaine-af.html
Telegraaf: https://www.telegraaf.nl/(...)ieve-coronatest-dj-s
Gaat al snel rond in ieder geval, aandacht is aandacht.
Mja, lekker makkelijk "kerstgroet" .... Nee kut, je was aan het demonstreren. Sensatiezoeker. 3FM en Vergeten Kind wil met haar in contact komen, maar dan is ze opeens niet meer bereikbaar.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Wie heeft jou de spreker van de samenleving gemaakt? Je doet net alsof je mening, want dat is wat het is, door 99% van de bevolking wordt gedeeld. Respecteer gewoon hoe anderen met COVID om willen gaan. Je komt echt behoorlijk zuur over, omdat het niet in je straatje past. Onnodig.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:26 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Alsof daar nog iemand van op kijkt. Sinds 2020 is SR elk jaar wel in het nieuws gekomen met corona-gerelateerde heisa. Eerst werd het helemaal afgeblazen. Vorig jaar werd de lockdown een dag van tevoren aangekondigd en mocht er opeens geen publiek meer bij. En dit jaar moeten de DJ's zelf in quarantaine.
Punt is alleen dat vorig jaar corona nog een ding was in de samenleving en nu iedereen denkt : in welk tijdperk is 3FM blijven hangenNu nog denken sensatie te kunnen schoppen met quarantaine door covid
Al besproken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:23 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Kijk eens om je heen? Al bijna heel 2022 zijn alle TV shows met publiek, sportstadions gevuld. Werknemers gaan weer naar kantoor. De hele samenleving draait gewoon weer zoals vanouds. Dat doe je nu af alsof dat maar gewoon een ''meninkje'' is van mij, maar dat zijn gewoon feiten. En inderdaad : de samenleving heeft al lang geaccepteerd dat we geen testmaatschappij meer zijn en dat je in de trein, in een concertzaal etc. nu eenmaal gewoon het risico loopt een besmet persoon tegen te komen. That's life.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wie heeft jou de spreker van de samenleving gemaakt? Je doet net alsof je mening, want dat is wat het is, door 99% van de bevolking wordt gedeeld.
Heerlijke impulsieve actie met meteen de typische denkwijze van de gemiddelde 3FM Dj even aangestippeldquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:38 schreef Nizno het volgende:
ook niet denken, goh laat ik eerst even stekkers los maken...
nee gewoon hoppa doorlopen
In principe heb je gelijk natuurlijk, maar ik vind het niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:34 schreef Vigilance het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen? Al bijna heel 2022 zijn alle TV shows met publiek, sportstadions gevuld. Werknemers gaan weer naar kantoor. De hele samenleving draait gewoon weer zoals vanouds. Dat doe je nu af alsof dat maar gewoon een ''meninkje'' is van mij, maar dat zijn gewoon feiten. En inderdaad : de samenleving heeft al lang geaccepteerd dat we geen testmaatschappij meer zijn en dat je in de trein, in een concertzaal etc. nu eenmaal gewoon het risico loopt een besmet persoon tegen te komen. That's life.
Of denk je dat in al die voetbalteams, bij al die presentatoren, bij al die theatervoorstellingen, bij al die cabaretiers, bij al die musicals, geen corona meer voorkom en nu toevallig bij de DJ's van SR wel?
Geen een van die mensen was dom genoeg om het onheil bewust te gaan opzoeken door een testje uit te voeren omdat je wat snotterig bent. Logisch ook, want zo kun je nooit ergens voor plannen / heb je nooit zekerheid. Maar 3FM doet het
Ik zat in de auto toen ik het hoorde en mijn eerste gedachte was hoe lang het duurt voordat de eerste complotdenker zou opstaan en denkt dat men een maandenlang voorbereid evenement inclusief allerlei optredens en gasten op zo’n manier om wil gooien omdat na twee dagen een aantal mensen op het internet “er niet helemaal lekker inkomt”.quote:Op dinsdag 20 december 2022 20:01 schreef PS. het volgende:
Ik zat in de auto toen ik het hoorde (waar was jij toen je het hoorde?)
Maar ik geloof er eerlijk gezegd geen snars van. Ik ben alles behalve een complotdenker, maar ik heb zo het idee dat dit wel erg goed uitkomt.
Zou me niets verbazen als er morgen 2 zo ziek zijn dat ze het maar wordt afgelast. Of dat er gewoon teveel gasten hebben afgezegd omdat die niet voor de katsekut daar willen zijn.
Haha je ziet ook precies het moment waarop het snoertje het begeeftquote:
Volgens mij haalden wij de 15 seconden niet eensquote:Op dinsdag 20 december 2022 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat in de auto toen ik het hoorde en mijn eerste gedachte was hoe lang het duurt voordat de eerste complotdenker zou opstaan en denkt dat men een maandenlang voorbereid evenement inclusief allerlei optredens en gasten op zo’n manier 180 graden laten draaien omdat na twee dagen een aantal mensen op het internet “er niet helemaal lekker inkomen”.![]()
Nog geen kwartier, netjes.
Satisfaction. Ook wel een toepasselijkequote:Op dinsdag 20 december 2022 20:42 schreef Nizno het volgende:
tijd om de dijk er achter aan te draaien
Mag het licht uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |