Alfredogod.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)aley-blind~ac87cb53/
Dat kan toch nietweg met die schreuder
Ik verwacht deze winter nog wel watquote:Op dinsdag 27 december 2022 23:27 schreef aTypisch het volgende:
enig idee wat jullie budget is deze zomer?
kan in elke linie wel wat bij (inclusief de keeper)
zeker als kudus en alvarez ook nog weg gaan
Sowieso Wijndalquote:Op dinsdag 27 december 2022 19:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Voor een aantal Ajacieden, zijn er genoeg die hem nog wel waarderen.
Nu moeten ze dus een nieuwe zondebok gaan zoeken waar ze de schuld voor iedere tegengoal bij kunnen leggen.
Iedereen succes wensen op het WK behalve Blind, dan laat je je kennen hoorquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef RipCity het volgende:
Graag een samenvatting van dit door The Head gecomponeerde Hamlet-drama.quote:Op woensdag 28 december 2022 01:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iedereen succes wensen op het WK behalve Blind, dan laat je je kennen hoor
Wat een randdebiel.
Het heeft hem geen goed gedaan. Maar kan ook toeval zijn natuurlijk. Of hij echt met de rem erop heeft gespeeld geen idee.quote:Op woensdag 28 december 2022 07:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vinden jullie dat Blind sinds zijn hartaanval in december 2019 nog volledig op zijn oude niveau is teruggekomen? Ik heb het idee dat hij sinds dat moment altijd wat voorzichtiger heeft gespeeld.
Toen hij net terug wel waarschijnlijk omdat je dan toch teveel eraan denkt maar dat ebt gewoon weg, vorig seizoen was hij gewoon prima, probleem dit seizoen is dat hij geen rugdekking meer kreeg omdat Martinez weg is en sowieso nogal veel wisselingen, dan gaan passes die abceetjes waren ook nog weleens mis en bij balverlies is Blind op z'n zwakst.quote:Op woensdag 28 december 2022 08:53 schreef Malavita het volgende:
[..]
Het heeft hem geen goed gedaan. Maar kan ook toeval zijn natuurlijk. Of hij echt met de rem erop heeft gespeeld geen idee.
AD is zo ongeveer het enige medium wat een beetje kritisch op Schreuder durft te zijn. Van de T had ik niet anders verwacht,maar bijvoorbeeld VI/Freek Jansen zit ook vuistdiep in het achterste bij Schreuderquote:Op dinsdag 27 december 2022 21:49 schreef RipCity het volgende:
Het is echt een farce dat deze randdebiel nog trainer is. Waarom zit dit hoofd er nog? Alles is negatief sinds deze man er zit. #wegmethoofdquote:Op woensdag 28 december 2022 01:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iedereen succes wensen op het WK behalve Blind, dan laat je je kennen hoor
Wat een randdebiel.
Deze strijd tussen leven en dood gaat tussen kip piri piri en Mallejan. Ik zet mijn geld op Mallejan.quote:Op dinsdag 27 december 2022 20:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Lisandro Maggelsjan Mallejan komt steeds dichter bij een basisplaats
Lekker met Lambiekje de verdediging vormen, wat kon er nou misgaanquote:
Mijn 6-jarige neefje met down wil dat ik even doorgeeft dat hij kip piri piri en Mellejan erg grappig vindt.quote:Op woensdag 28 december 2022 10:46 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Deze strijd tussen leven en dood gaat tussen kip piri piri en Mallejan. Ik zet mijn geld op Mallejan.
Het is allemaal niet heel fraai hoe het loopt maar ik snap ook wel dat Ajax geen absurd salaris wil blijven betalen voor een bankspeler die vervelend doet.quote:Op woensdag 28 december 2022 09:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maar Blind komt dus op de bank, gaat herrie schoppen en laat het zover escaleren dat je contract ontbonden wordt. Dan ben je toch gewoon een rotte appel? Of is dit ook de schuld van Schreuder?
te laatquote:Op woensdag 28 december 2022 11:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
Donder die Schreuder er nou eens uit joh
Ik begrijp nu wel wat beter waarom hij vervelend deed en zulke zaken hebben ook invloed op je spel, maar excuses tellen niet in topsport.quote:Op woensdag 28 december 2022 12:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is allemaal niet heel fraai hoe het loopt maar ik snap ook wel dat Ajax geen absurd salaris wil blijven betalen voor een bankspeler die vervelend doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |