Mijn god. Als daar echt interesse voor is dan rent de club wel heel hard achteruit.quote:Op dinsdag 20 december 2022 07:32 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik mag toch hopen dat die Karsdorp interesse een hoax is..
Ik had al geen zin in de tweede seizoenshelft maar dat wordt alleen maar erger als er zulke geruchten komenquote:Op dinsdag 20 december 2022 07:32 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik mag toch hopen dat die Karsdorp interesse een hoax is..
Lijkt me stug, die positie is ruim bezet, doet het wel goed voor de clicks zo'n berichtje natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2022 10:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had al geen zin in de tweede seizoenshelft maar dat wordt alleen maar erger als er zulke geruchten komen
We weten het snel genoeg, wel weer vreemd dat het transferwindow pas op 3 januari open gaat en de competitie weer op 6 januari begint.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:10 schreef Scorpie het volgende:
Dat kampioenschap kunnen we wel vergeten.
Dat begon destijds al met het contracteren van Jan van halst. Piet Keizer: 'Dit is een garantie voor middelmaat.'quote:Op dinsdag 20 december 2022 09:33 schreef manny het volgende:
[..]
Mijn god. Als daar echt interesse voor is dan rent de club wel heel hard achteruit.
Over een dikke maand inderdaad. Na Feyenoord - Ajax. Het zou me verbazen wanneer ze NEC uit, Twente thuis en Feyenoord uit vlekkeloos doorkomen.quote:
En nog zit je dan pas op de helft van het seizoen, geen idee of Schreuder het nog op de rit krijgt maar doen alsof het seizoen al voorbij is lijkt me wat overdreven in dit stadium want het is natuurlijk niet zo dat die anderen de pannen van het dak spelen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over een dikke maand inderdaad. Na Feyenoord - Ajax. Het zou me verbazen wanneer ze NEC uit, Twente thuis en Feyenoord uit vlekkeloos doorkomen.
1 puntquote:Op dinsdag 20 december 2022 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Over een dikke maand inderdaad. Na Feyenoord - Ajax. Het zou me verbazen wanneer ze NEC uit, Twente thuis en Feyenoord uit vlekkeloos doorkomen.
John van Loen.quote:Op dinsdag 20 december 2022 11:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat begon destijds al met het contracteren van Jan van halst. Piet Keizer: 'Dit is een garantie voor middelmaat.'
Dat is nog langer geleden. Maar wel vreselijk idd.quote:
Het is best een aardige speler hoor, wel wat meer voor 5-3-2 maar die komt echt niet naar Ajax. Zal wel ergens in Italië gestald worden.quote:
Karsdorp bij Ajax zou ik wel legendarisch vinden, vermoedelijk de minst geliefde speler ooit.quote:Op woensdag 21 december 2022 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Treurig dat een cokey beter is dan de 2 rechtsbacks die er nu staan
Die is te extreem rechts.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:01 schreef Ramboetan het volgende:
Karsdorp... Zoekt Janmaat ook nog een club?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |